ARMSME

5 հաջողված մարքեթինգային օրինակներ․ Մաս 2

Նախորդ նյութում հասցրեցինք ձեզ մակերեսորեն ծանոթացնել մարքեթինգի հետ։ Խոսեցինք մարքեթինգի առաջացման, տերմինի նշանակության, զարգացման էվոլուցիայի, ֆունկցիաների, նպատակների, խնդիրների, հայեցակարգերի և հետազոտությունների մասին։ Այսօր ցանկանում ենք խոսել հաջողված մարքեթինգային օրինակների մասին։ Spotify Spotify-ին ծանոթ են շատերը։ Այս օրինակը բավականին լավ արտացոլում է մարքեթինգային ճիշտ ռազմավարության կարևորությունը։ Spotify-ի օրինակը լավագույնն է այն բանի, թե ինչպես պահել օգտատերերին […]

«Թույլատվական փաստաթղթեր» էլէկտրոնային համակարգին միացել են նոր պետական մարմիններ

Ինչպես տեղեկացնում է Պետական եկամուտների կոմիտեն՝ «Թույլատվական փաստաթղթեր» էլեկտրոնային համակարգին միացվել են նաև ՀՀ պաշտպանության, ՀՀ շրջակա միջավայրի, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունները և ՀՀ ոստիկանությունը։ Նշենք, որ «Թույլատվական փաստաթղթեր» համակարգի ներդրման նպատակը մաքսային ձևակերպումների և թույլատվական փաստաթղթերի տրամադրման գործընթացի պարզեցումն է և ժամանակի ու ռեսուրսների խնայումը՝ նվազագույնի հասցնելով պետական մարմինների հետ շփումները։ […]