ARMSME

E-mail մարքեթինգի մասին

E-mail մարքեթինգը բիզնեսի համար թվային մարքեթինգի ամեաօգտակար ու տարածված գործիքներից մեկն է: Այն թույատրում է ստեղծել ուղիղ կապեր բրենդի (բիզնեսի կամ ընկերության) և հնարավոր կամ ներկա հաճախորդի հետ: Email մարքեթինգի արդյունքը կարող է լինել ինչպես ընկերության նկատմամբ հաճախորդների վստահության բարձրացումն, այնպես էլ վաճառքների խթան։ Այն կարող է օգնել նաև արդեն իսկ «ձեռք բերած» հաճախորդների պահպանումը: […]

ՊԵԿ-ն իրազեկում է

Հայաստանի Հանրապետության Պետական Եկամուտների կոմիտեն իրազեկում է տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտում գործունեություն իրականացնելու նպատակով ՀՀ-ում հաշվառված Ա/Ձ-ի՝ շրջանառության հարկ վճարող համարվելու, ինչպես նաև ընդհանուր հարկային պարտավորությունների մասին: Իրազեկմանը վերաբերվող փաստաթուղթը կարող եք գտնել այստեղ: