ARMSME

PR ռազմավարություն մշակելու 8 քայլ

Ցանկացած ընկերություն, որը ցանկանում է ապահովել իր բրենդի առաջխաղացումը պետք է զբաղվի PR-ով: Առհասարակ, PR հաճախորդներին կարելի է բաժանել 3 տիպի՝ Բիզնես: Փոքր կազմակերպություններից մինչև մեծ ընկերություններ: Նրանց անհրաժեշտ է PR, որպեսզի նրանց ապրանքները և ծառայությունները արժանանան ուշադրության ԶԼՄ-ների և հաճախորդների կողմից: Ոչ առևտրային կազմակերպություններ: Ինչպես բիզնեսին, այնպես էլ ոչ առևտրային կազմակերպություններիին անհրաժեշտ է, որպեսզի […]

ՀՀ արդյունաբերության ոլորտի ցուցանիշները

Հայաստանի Հանրապետության Էկոնոմիկայի նախարարությունը ներկայացրել է ՀՀ արդյունաբերության ոլորտի ցուցանիշները՝ 2022թ․ հունվար–հուլիսը 2021թ․ հունվար–հուլիսի համեմատ: Ըստ այդմ՝ Արդյունաբերության թողարկման ծավալն աճել է 7.0%–ով: Հանքագործական արդյունաբերության ծավալը կրճատվել է -9.1%–ով։ Մշակող արդյունաբերության ծավալն աճել է 16.4%–ով: Մշակող արդյունաբերության ծավալում առավել մեծ տեսակարար կշիռ ունեցող ենթաճյուղերից աճել են՝ սննդամթերքի արտադրության ծավալը՝ 11.1%-ով, այլ ոչ մետաղական հանքային արտադրատեսակների […]