15 մեթոդ՝ հաճախորդի վստահությանն արժանանալու համար
Շարունակելով բիզնեսի մասին կրթական նյութերի պատրաստումը, այսօր կխոսենք հաճախորդի վստահությանն արժանանալու համար կիրառվող մեթոդների մասին։ Մի բան է հաճախորդին գտնելը, մեկ այլ բան է՝ նրան պահելը։ Ըստ ձեռնարկատեր Ջոն Ռեմփթոնի՝ սպառողների վստահության բարձրացումը միշտ պետք է լինի բիզնեսի առաջնահերթությունը։ Այն գնորդները, որոնց վրա դուք այդքան շատ ժամանակ եք ծախսել, կարող են աննկատ անհետանալ: Ինչպե՞ս պահել […]
Դասընթաց՝ «Կրկնակի հարկումը բացառող համաձայնագրերի կիրառում» թեմայով
Հայաստանի Հանրապետության Պետական եկամուտների կոմիտեն տեղեկացնում է, որ՝ ՀՀ ՊԵԿ «Ուսումնական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ը 2022թ-ի նոյեմբերի 29-ից 30-ը կազմակերպում է «Կրկնակի հարկումը բացառող համաձայնագրերի կիրառում» թեմայով 2-օրյա դասընթաց: Դասընթացը տեղի կունենա ք. Երևան, Ահարոնյան 12/3 հասցեում, որի ավարտին կտրվի հավաստագիր: ՀՀ ՊԵԿ «Ուսումնական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ը 2022թ-ի նոյեմբերի 29-ից 30-ը կազմակերպում է «Կրկնակի հարկումը բացառող համաձայնագրերի կիրառում» […]