Ռեբրենդինգ. պատճառները, տեսակները և փուլերը
Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կխոսենք ռեբրենդինգի մասին ու կներկայացնենք այն պատճառները, որոնց «շնորհիվ» ռեբրենդինգը հնարավոր է ձախողի ընկերության գործունեությունը: Ռեբրենդինգը ոչ միայն ընկերության տարբերանշանի և կորպորատիվ գույների փոփոխումն է, այլ շատ ավելի խորը ու ծավալուն ձևափոխումները։ Դրանք կարող են ազդել մարդու տեսողական ընկալիչների, ընկերության բիզնես գործընթացների, թիրախային լսարանի հետ աշխատանքի վրա և […]