Դաշտային հետազոտություն մարքեթինգում. հայեցակարգ, մեթոդներ, իրականացման տեսակներ
Ի՞նչ է դա Մի խոսքով, շուկայավարման ոլորտում դաշտային հետազոտությունը ենթադրում է սպառողների հետ փոխգործակցության ուղիների որոշակի ցանկ: Դրա նպատակն է գնահատել հաճախորդների վերաբերմունքը ընկերության նկատմամբ։ Ինչպե՞ս են դրանք իրականացվում Կան բազմաթիվ դաշտային շուկայավարման հետազոտության մեթոդներ, և դրանցից յուրաքանչյուրն ավելի խելամիտ է օգտագործել կոնկրետ իրավիճակում՝ խստորեն սահմանված խնդիրներ լուծելու համար: Իսկ դրա համար անհրաժեշտ է հստակ պատկերացում ունենալ մեթոդներից յուրաքանչյուրի […]
2023 թ. փետրվար ամսին Հայաստան եկած զբոսաշրջիկների թիվը կազմել է առավել քան 130 հազար մարդ
Հայաստանի Հանրապետության Էկոնոմիկայի նախարարությունն տեղեկացնում է, որ համաձայն ՀՀ Զբոսաշրջության կոմիտեի տրամադրած տեղեկատվության՝ 2023 թ. փետրվար ամսին Հայաստան եկած զբոսաշրջիկների թիվը կազմել է առավել քան 130 հազար մարդ: Սա լավագույն ցուցանիշն է նախորդ տարիների նույն ժամանակահատվածի համեմատ (2019 թ.՝ 96 հազար, 2020 թ․՝ 107 հազար, 2022 թ.` 72 հազար զբոսաշրջիկ)։ Ընդհանուր առմամբ, այս տարվա հունվար-փետրվար […]