Հաճախորդների սպասարկման ստանդարտներ
Հաճախորդների հետ աշխատանքը շատ կարևոր է բիզնեսի հետագա առաջխաղացման համար և այս ամենից ելնելով կան մի շարք ստանդարտներ, որոնք պետք է պահպանել՝ հետագայում հաճախորդներ ներգրավելու համար։ Դրանք օգտագործվում են ոչ միայն ապրանքների/ծառայությունների վաճառքի ժամանակ, այլ նաև վաճառքից հետո։ Ընդհանուր առմամբ անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ոլորտի առաջատարների փորձը, վերլուծել մրցակիցների գործողությունները։ Հաճախորդների սպասարկման ստանդարտների էությունը Յուրաքանչյուր ընկերություն […]