Տարեվերջյան ամփոփումների և նոր պլանների մշակման կարևորությունը
Տարեվերջյան ամփոփումները կարևոր գործիք են ընկերությունների համար, քանի որ դրանք թույլ են տալիս վերանայել անցած տարին, բացահայտել ձեռքբերումներն ու մարտահրավերները: Հաջորդ տարվա նոր ծրագրերի մշակումը դառնում է այս գործընթացի տրամաբանական շարունակությունը։ Ահա մի քանի պատճառ, թե ինչու են բիզնեսի վերանայումները և պլանավորումը կարևոր տարվա վերջում. 5. Ռազմավարական ուղղությունների բացահայտում 6. Բիզնես ռազմավարության թարմացում 7. Հիմնական […]
Ճիշտ մարքեթինգային ռազմավարություն տոներին ընդառաջ
Ակնհայտ է, որ բիզնեսի շատ ոլորտների համար արձակուրդային շրջանը շահույթն ավելացնելու ամենահարմար ժամանակն է: Բայց ինչպե՞ս կարող եք այն օգտագործել առավել արդյունավետ: Դրան հասնելու համար ընկերությունները օգտագործում են տոնական մարքեթինգային մարտավարություններ, որոնք օգնում են ընդգծել իրադարձությունները, որոնք առավել նշանակալից են իրենց թիրախային լսարանի համար, մշակել ռազմավարություններ՝ հաճախորդներին ներգրավելու համար և դրդել հաճախորդներին գնումներ կատարել: Սահմանում […]