Ակնհայտ է, որ բիզնեսի շատ ոլորտների համար արձակուրդային շրջանը շահույթն ավելացնելու ամենահարմար ժամանակն է: Բայց ինչպե՞ս կարող եք այն օգտագործել առավել արդյունավետ: Դրան հասնելու համար ընկերությունները օգտագործում են տոնական մարքեթինգային մարտավարություններ, որոնք օգնում են ընդգծել իրադարձությունները, որոնք առավել նշանակալից են իրենց թիրախային լսարանի համար, մշակել ռազմավարություններ՝ հաճախորդներին ներգրավելու համար և դրդել հաճախորդներին գնումներ կատարել:
Սահմանում
Տոնական մարքեթինգային ռազմավարության մշակումը շատ ավելի բարդ է, քան կարող եք պատկերացնել: Այն ենթադրում է ոչ միայն ռազմավարություն, այլ նաև ընկերության և նրա թիրախային լսարանի միջև զգացմունքային կապ ստեղծելու հայեցակարգ:
Բիզնեսի ինտեգրումը կարող է տեղի ունենալ ոչ միայն առկա տոնակատարությունների, այլև արհեստականորեն ստեղծված տոնակատարությունների հետ: Սեփական միջոցառումներն իրականացնելու համար ընկերությունները օգտագործում են հնարավորություններ, որոնք բավարարում են պոտենցիալ հաճախորդների կարիքները:
Տոնական մարքեթինգի նպատակներից մեկը սպառողների շրջանում բրենդային դրական ասոցիացիաների ստեղծումն է: Թիրախային լսարանի համար կարևոր իրադարձությունների հետ կապված վառ դրական հույզերը օգնում են հասնել դրան: Այս մարտավարությունն օգնում է հասնել մեկ այլ նպատակի՝ խթանել բիզնեսը և ավելացնել շահույթը:
Տեսակներ
Տոների միջոցով պոտենցիալ գնորդների ուշադրությունը գրավելու համար հարկավոր է օգտագործել գովազդային արշավներ՝ ուղղված ձեր թիրախային լսարանի համար կարևոր և հետաքրքիր իրադարձություններին: Սա միակ միջոցն է, որով դուք կարող եք բարձրացնել հավատարմությունը, և առաջացնել ցանկություն ապրանքանիշի հետ շփվելու և գնումները մեծացնելու համար:
Կախված տոներից, կան մարքեթինգի հինգ հիմնական տեսակներ.
Կորպորատիվ. ընկերության հետ կապված իրադարձություններ
Օրինակ՝ կազմակերպության ծննդյան օրը։ Այս մարքեթինգային հնարքի նպատակը հաճախորդներին ապրանքանիշի հետ ծանոթացնելն է:
Թեմատիկ. կապված է նշանակալի թեմայի հետ, որը վերաբերում է թիրախային լսարանին: Օրինակ, դա կարող է լինել որոշ մասնագիտական տոներ՝ Առողջապահի օր, Ուսուցչի օր, Երկաթուղու աշխատողի օր և այլն:
Հատուկ. կապված է պոտենցիալ թիրախային լսարանի մեծամասնության հետ: Օրինակ՝ երեխաների համար խաղալիքներ արտադրող բրենդը պաղպաղակի խնջույք է կազմակերպում։
Իրադարձություններով. սա ծավալվում է ինչ-որ իրադարձության ֆոնին: Օրինակ, տեղական ընկերությունը կարող է օգտագործել քաղաքի համար նշանակալի ժամկետներ՝ նոր առևտրի կենտրոնի բացում, քաղաքի օր կամ համերգ: Առցանց բիզնեսի համար ավելի ձեռնտու է ուշադրություն դարձնել այն իրադարձություններին, որոնք հասնում են մեծ լսարանի՝ ֆուտբոլի առաջնություն, խոշոր փառատոն, ֆիլմի պրեմիերա և այլն։ Այս կատեգորիան ներառում է նաև արշավներ, որոնք շոշափում են տարբեր լրատվական իրադարձություններ՝ Բրիթնի Սփիրսի հարսանիքը, Ռիհաննայի երեխայի ծնունդը և ավելին:
Համընդհանուր. այս կատեգորիան ներառում է իրադարձություններ, որոնք նշվում են ամբողջ երկրի կամ նույնիսկ ամբողջ աշխարհի կողմից: Ամենապարզ օրինակը Ամանորն է։ Հանրաճանաչ են համարվում նաև այնպիսի կրոնական տոնակատարությունները, ինչպիսիք են Սուրբ Ծնունդը և Զատիկը: Հայաստանում նաև կարելի է առանձնացնել երկու իրադարձություն՝ մարտի 8-ը և փետրվարի 23-ը:
Կարիք չկա օգտագործել բոլոր տեսակները։ Ընտրեք այն իրադարձությունները, որոնք իսկապես կարող են հետաքրքրել ձեր հաճախորդներին, միայն այդ դեպքում դա ձեռնտու կլինի:
Առավելություններ
Գովազդային արշավի հաջողությունը երաշխավորված չէ, այն կարող է բերել և՛ շահույթ, և՛ վնաս: Դրական էֆֆեկտ ստանալու համար պետք է ամեն ինչ ճիշտ պլանավորել։ Խորհուրդ ենք տալիս հետևել այս խորհուրդներին.
- Ստեղծեք բովանդակության պլան հետևելու համար բոլոր տոներին:
- Յուրաքանչյուր քարոզարշավի համար նախապես մշակեք ռազմավարություն և հայեցակարգ:
- Ուսումնասիրեք թիրախային լսարանը, ում համար նախատեսված է ձեր առաջարկը:
- Օգտագործեք նեյրոմարքեթինգի մեթոդներ՝ մարդկանց վրա ազդելու և ցանկալի նպատակային գործողություններին հասնելու համար:
- Բաշխեք պարտականությունները աշխատակիցների միջև և վերահսկեք նրանց համագործակցությունը թիմում:
- Գործողությունները և ծախսերը օպտիմալացնելու համար օգտագործեք արհեստական ինտելեկտով աշխատող ծառայություններ:
- Նախապես ստուգեք ձեր օգտագործած բոլոր ծրագրերի աշխատանքը՝ գործարկման հետ կապված խնդիրներից խուսափելու համար:
- Հետևեք վիճակագրությանը և վերլուծեք յուրաքանչյուր քարոզարշավի արդյունքները։
- Հաջող մարքեթինգային արշավներ իրականացնելու համար կարևոր է հետևել միտումներին, լինել ստեղծագործ և օգտագործել նորագույն տեխնոլոգիաները:
Արդյունավետ մեթոդներ
Տոնական մարքեթինգը կարող է իրականացվել տարբեր ձևերով: Կախված ձեր ընկերության հայեցակարգից, դուք պետք է ընտրեք այն մեթոդները, որոնք կօգնեն հետաքրքրել պոտենցիալ գնորդների առավելագույն քանակին: Փոքր բիզնեսի համար հարմար են հետևյալ տարբերակները.
- գնումների խթաններ՝ զեղչ, կտրոն, խորհրդատվություն, անվճար խորհրդատվություն և այլն,
- տոնական էլ. փոստի մարքեթինգ և մեսենջեր հաղորդագրություններ,
- կայքի և սոցիալական ցանցերի թեմատիկ վիզուալ ձևավորում,
- ժամանակային սահմանափակ շահավետ առաջարկներ,
- կայքում և սոցիալական ցանցերում բովանդակության ստեղծում,
- մրցույթի անցկացում կայքում կամ սոցիալական ցանցերում,
- ստեղծելով յուրօրինակ unboxing հոլովակներ,
- մասնակցություն բարեգործական միջոցառումներին,
- նվեր քարտերի օգտագործումներ,
- բացառիկ նվերների հավաքածուներ,
- ուղիղ հեռարձակումներ Facebook-ի և Instagram-ի միջոցով,
- գովազդային արշավներ,
- խաղարկություն, մրցանակներ։
Խորհուրդ. Մի կենտրոնացեք տոների վրա, քանի որ դուք պետք է եկամուտ վաստակեք նաև կանոնավոր օրերին: Օգտագործեք կարևոր ամսաթվերը ձեզ հիշեցնելու, ուշադրություն գրավելու և պոտենցիալ հաճախորդներին շահավետ առաջարկ անելու համար: Եվ հետո շարունակեք հարաբերություններ հաստատել նրանց հետ: Խաղացեք երկար ժամանակ, խելամտորեն կառուցեք հարաբերություններ հաճախորդների հետ, և ձեր շահույթը անընդհատ կաճի:
Օրինակներ
Airbnb
Կազմակերպության ղեկավարը մեկնարկել է #OneLessStranger բարեգործական միջոցառումը։ Ամանորի գիշերը ընկերությունը որոշել է օգնել հասարակ մարդկանց և մեկ միլիոն դոլար է նվիրաբերել հարյուր հազար մարդու։ Այս ակցիան ներդրում էր բրենդի հեղինակության համար։ Դա սձևավորեց հաճախորդների մոտ լավ կարծիք և ստեղծեց կապ ընկերության հետ: Միաժամանակ բրենդը սոցիալական ցանցերում անվճար PR է ստացել, քանի որ մարդիկ բազում շնորհակալական գրառումներ են թողել։
Coca-Cola
Ընկերությունը սկսեց գովազդային արշավ։ Հիշու՞մ եք այն տեսահոլովակը, որտեղ կարմիր բեռնատարը գնում է Ձմեռ պապի հետ և հնչում է «Տոներն են մոտենում» երգը: Այս գովազդում ակնհայտորեն օգտագործվում էր ինչ-որ նյարդաբանություն: Այն մնաց մարդկանց գլխում և ձևավորեց «Նոր տարի = Կոկա-Կոլա» ասոցիացիան:
McDonald’s
Կազմակերպությունը թողարկել է մանկությունը հիշեցնող դրական տեսահոլովակ։ Չինական Ամանորի նախաշեմին արագ սննդի հսկան ուրախացրել է իր հաճախորդներին տեսանյութով, որում ցուցադրել է երեխաների հույզերը շքերթի ժամանակ։ Տեսանյութը հրաշալի կերպով փոխանցեց երեխաների կյանքի նկատմամբ դրական վերաբերմունքը։ Դիտելով այն՝ անհնար է չժպտալ։ Այսպիսով, ընկերությունը ևս մեկ անգամ մարդկանց մեջ ձևավորել է «McDonald’s = ուրախություն» հարաբերությունները ենթագիտակցական մակարդակում։
Եզրակացություն.
Հանգստյան օրերը մեծ հնարավորություններ են ընձեռնում ցանկացած բիզնեսին, իսկ այժմ դուք գիտեք, թե ինչպես օգտագործել դրանք։ Այսպիսով, լրացրեք ձեր օրացույցում կարևոր իրադարձությունները և սկսեք պլանավորել հիմա, թե ինչպես եք շփվելու պոտենցիալ հաճախորդների հետ՝ օգտագործելով տոնական մարքեթինգը: