ARMSME

Բիզնեսի արժեքային առաջարկ․ 3 եղանակ այն կազմելու համար

Շարունակելով բիզնեսի մասին կրթական նյութերի պատրաստումը այսօր կխոսենք բիզնեսի արժեքային առաջարկի մասին՝ ընդգծելով դրա կարևորությունը։ Բիզնեսի արժեքային առաջարկը(value proposition) շուկայավարման, իսկ երբեմն էլ բիզնեսի հիմքն է: Այն պատասխանում է այն հարցին, թե ինչու հաճախորդները պետք է գնում կատարեն հենց այդ ընկերությունից: Եթե ​​մարքեթոլոգը կամ ձեռնարկատերը չի կարող առաջարկել արժեքային առաջարկ, իմաստ չունի սկսել վաճառքը կամ […]