ARMSME

Թիրախային շուկա․ Ինչպե՞ս ճիշտ որոշել ու ինչո՞ւ է այն այդքան կարևոր

Եթե որոշել եք զբաղվել բիզնեսով, ունեք ինչ-որ արտադրություն կամ ծառայություն եք մատուցում, շատ լավ հասկացած կլինեք, որ այն նախատեսված չի կարող լինել «բոլորի համար»։ Ինքներդ էլ լավ գիտեք, որ ձեր ապրանքից կամ ծառայությունից օգտվում են դրա կարիքն ունեցող անձինք, բայց ինչպե՞ս ճիշտ որոշել այդ անձանց խումբը։ Այսօրվա նյութը հենց դրա մասին է։ Պարզելու ենք, թե […]

Տեքստ