ARMSME

Armenian small and medium enterprises

Search
Close this search box.

Ղեկավար-աշխատակից կապը. Դրա կարևորությունն ու դերը բիզնեսում

Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը, այսօր կխոսենք հետադարձ կապի մասին, կներկայացնենք դրա կարևորությունը, ցույց կտանք, թե ինչպե՞ս այն կարող է օգնել ձեր բիզնեսի առաջխաղացմանն ու բարձրացնել արտադրողականությունը։

Հետադարձ կապի պահպանումը աներևակայելի հզոր գործիք է։ Ճիշտ պահին ստացված հաղորդագրությունը կարող է փոխել ամեն ինչ։

Կանոնավոր հնչած կարծիքները բարձրացնում են ընկերության հանդեպ վստահությունը, ամրապնդում կապերը, միավորում թիմի անդամներին և ապահովում բիզնեսի դրական տեղաշարժը՝ բարձրացնելով դրա արդյունավետությունը։ Այս ամենը նպաստում է ընկերության զարգացմանը, իսկ շահույթն ու հաճախորդների ներգրավվածությունն աճում են։

Հետադարձ կապը կամ արձագանքը տեղեկություն է աշխատավայրում մարդու գործողությունների և ձեռքբերումների մասին: Սա պարզապես գովասանք կամ քննադատություն չէ, այլ հիմնավորված գնահատական, որն օգնում է բարելավել աշխատակցի աշխատանքը:

Այն կարևոր բնութագրիչ է, որը կարող է բարձրացնել անձնակազմի մոտիվացիան, հետևաբար՝ աշխատանքի արտադրողականությունը։ Այն աշխատակիցները, ովքեր քիչ արձագանք են ստանում և տալիս, ավելի քիչ մոտիվացված են: Ղեկավարության հետադարձ կապը աշխատակիցներին մղում է զարգանալու և աճելու, ապացուցելու իրենց արժեքը՝ ոչ թե փողի, այլ ներքին բավարարվածության համար:

Հետադարձ կապի անհրաժեշտ հաճախականությունը

Երբ աշխատակիցները հետադարձ կապ ստանում են ոչ հաճախակի, այլ պարբերաբար, նրանք կարծում են, թե ղեկավարությունը կողմնակալ է իրենց հանդեպ: Նրանց թվում է, թե ղեկավարն իրենց աշխատանքը գնահատում է ըստ վերջին իրադարձությունների՝ առանց հաշվի առնելու մնացած բոլոր ձեռքբերումները։

Արձագանքի վատ օրինակ. «Արա՛մ, դու նորից հաճախորդ ես կորցրել. Քեզ ոչինչ չի կարելի վստահել»:

Հազվադեպ արձագանքն անարդյունավետ է, քանի որ այն չի օգնի աշխատողներին դժվար պայմաններում: Սխալների վերլուծությունը սովորաբար ավելի քիչ արդյունավետ է, քան վերադասների իրական խորհուրդները:

Երբ հետադարձ կապը ապակոնտեքստային է, աշխատողների համար ավելի դժվար է պարզել, թե ինչպես բարելավել իրենց կատարողականը: Մինչ նրանք կհայտնվեն նմանատիպ իրավիճակում, խորհուրդները կմոռանան և աշխատողը նորից կկրկնի սխալը։

Վատ օրինակ. «Այն բանակցությունները, որոնք դուք վարեցիք հաճախորդի հետ՝ անցյալ եռամսյակում, իսկապես վնասեցին մեզ։ Ես վստահ չեմ, որ մենք կարող ենք վերականգնել հարաբերությունները նրա հետ, Ձեր պատճառով մենք կորցրեցինք նրան»։

Անիմաստ է քննարկել այն, ինչ անցյալում էր:

Անձնակազմի հետ երկար խոսակցություններն անարդյունավետ են. ղեկավարը պետք է վերլուծի այն ամենը, ինչ աշխատակիցն արել է վերջին մի քանի ամիսների ընթացքում, ընդգծի նրա ուժեղ և թույլ կողմերը և բացատրի իր դիրքորոշումը:

Արագ փոփոխվող աշխարհում պարզապես անիմաստ է ժամեր տևող ու ճառերով լի հանդիպումները, առավել արդյունավետ է հավատարիմ մնալ արագ և հաճախակի հետադարձ կապի սկզբունքին՝ աշխատողի հետ անմիջապես խոսել կոնկրետ իրավիճակի համատեքստում:

Արդյունավետություն

Երբ ղեկավարի կամ մենեջերի արձագանքը նման է իր սովորական խոսքին, զերծ է ավելորդ լարվածությունից, ապա աշխատակցի համար այն դառնում է սպասելի, հաճելի և աշխատանքային կարևոր գործիք։

Հասարակական կարծիքի ամերիկյան Գելապի ինստիտուտը առանձնացրել է հաճախակի կարծիքների մի քանի առավելությունները՝

  • Ճկունություն

Արագ արձագանքը էներգիա է հաղորդում աշխատակիցներին, օգնում թիմերին արագ արձագանքել փոփոխություններին և ավելի արդյունավետ լուծել ընկերության խնդիրները:

  • Մոտիվացիայի աճ

Յուրաքանչյուր երրորդ աշխատակից նշում է մոտիվացիայի աճ՝ ղեկավարության ամենօրյա արձագանքներից հետո: Ընդ որում, որքան երիտասարդ են աշխատակիցները, այնքան նրանց համար կարևոր է ղեկավարի լավ կարծիքը։

  • Կադրերի կրճատում

Ժամանակակից աշխատակիցները ցանկանում են աշխատել մի ընկերությունում, որտեղ իրենց աշխատանքը գնահատվում է: Նրանք փնտրում են ղեկավարի, ով առաջնորդում և աջակցում է նրանց աշխատանքի ընթացքում:

65,672 աշխատակիցների շրջանում անցկացված հարցման ժամանակ Գալապի ինստիտուտի փորձագետները պարզել են, որ հետադարձ կապի լավ համակարգ ունեցող ընկերությունները 14,3%-ով ավելի քիչ հավանական է, որ նոր աշխատակիցներ փնտրեն, քան հետադարձ կապ չունեցողները:

Հետադարձ կապի տեսակները

Պայմանականորեն, հետադարձ կապը լինում է ամրապնդող (դրական) և ուղղորդող (բացասական):

Ամպրապնդող

Հետադարձ կապի ամրապնդումը, որը նաև հայտնի է որպես դրական արձագանք, խրախուսում է աշխատակիցներին կրկնել վարքագիծը` ընդունել նոր հաճախորդներ, պահպանել կատարողականությունը նույն մակարդակում և այլն:

Օրինակ. «Դուք հիանալի աշխատանք եք կատարել: Հաճախորդին դուր են եկել ձեր գաղափարները և ցանկանում է կնքել երկարաժամկետ պայմանագիր: Ես գնահատում եմ, թե ինչեր եք անում մեր ընկերության համար և տեսնում եմ, որ ընկերությունն ու դրա ապագան կարևոր են ձեզ համար»:

Եթե ​​գնահատում եք աշխատակիցների կոնկրետ որակներ՝ խոսեք դրանց մասին: Աշխատակիցները ցանկանում են զգալ իրենց ներդրումը ընկերության զարգացման գործում։

Կոնկրետ պատմեք, թե նա ինչ արեց և ինչ արդյունք ունեցավ այն։

Գնահատումն ամրապնդում է ճիշտ վարքագիծը, ստիպում է աշխատակիցներին կարևոր և մոտիվացված զգալ: Սա մեծացնում է աշխատակիցների ներգրավվածությունը և օգնում հասնել բիզնեսի նպատակներին:

Ուղղորդող հետադարձ կապ

Սա նույն վարքագիծն է պահանջում, ինչ արտադրողական տեսակի դեպքում, բայց բացասական արձագանքների համար. մենք խրախուսում ենք աշխատողին կոնկրետ գործողություն կատարել, նրա ջանքերը ուղղորդում ենք մեզ անհրաժեշտ ճանապարհով։

Խիստ բացասական ակնարկով մենք աշխատողին ասում ենք, որ դադարեցնի ինչ-որ բան անել: Հետադարձ կապը վերահղելով՝ մենք ասում ենք՝ դադարեցրեք այս ինչ բանն անելը և սկսեք անել մի ուրիշ բան, կոնկրետ մատնանշելով իր գործողությունների շրջանակը:

Օրինակ․ «Մենք ցանկանում ենք, որ դուք դադարեք անտեսել գործընկերներին և ավելի շատ կիսվեք նրանց հետ ձեր փորձով»։

Այսպիսով, դուք ոչ միայն կխոսեք մարդու թույլ կողմերի մասին, այլև կոնկրետ լուծում կառաջարկեք ստեղծված իրավիճակից։

Հետադարձ կապի ամրապնդման օրինակներ

Փորձեք օգտագործել այս օրինակները որպես հիմք՝ ինքներդ փոխելով որոշակի բառեր՝ համապատասխանեցնելով ձեր խոսքին:

«Ես իսկապես գնահատում եմ այն ​​փաստը, որ…»։

Օրինակ՝ «Այն, ինչ ես իսկապես գնահատում եմ, հաճախորդների հետ բանակցելու ձեր կարողությունն է»:

«Կարծում եմ, որ դուք հիանալի աշխատանք եք կատարել, երբ… [տեղադրեք մանրամասները] ցույց տվեց, որ դուք ունեք…»:

Օրինակ՝ «Կարծում եմ՝ դուք մեծ աշխատանք եք կատարել՝ առաջադրելով մեր մասնակցությունը ցուցահանդեսին: Այս նախագիծը ցույց տվեց, որ դուք կարող եք կազմակերպել գործընթաց, բաշխել առաջադրանքները և բարելավել հաղորդակցությունը տարբեր ենթակառուցվածքների միջև: Դուք հիանալի բանակցող եք»։

«Ես կցանկանայի, որ դուք ավելի շատ (ինչ-որ բան) անեք, քանի որ այն կապված է (ինչ-որ բանի) հետ»:

Օրինակ՝ «Ես տպավորված եմ, թե ինչպես եք վարվել այս նախագծի հետ: Դուք խորը վերլուծություն արեցիք և մի քանի գաղափարներ առաջարկեցիք, որոնք կարող են բարելավել հաճախորդների գոհունակությունը: Ձեր ջանքերը մեծացրել են հավանականությունը, որ հաճախորդները կթարմացնեն իրենց բաժանորդագրությունը: Ես իսկապես կցանկանայի, որ դուք դա անեք [ավելին այս մասին…]»:

«Ես իսկապես կարծում եմ, որ դուք առավելություն ունեք (ինչ-որ բանի) շուրջ»։

Օրինակ. «Ես իսկապես կարծում եմ, որ դու փոքր բաները նկատելու մեծ ունակություն ունեք: Բոլոր հաճախորդները նշում են սպասարկման բարձր մակարդակը, երբ հենց դուք եք շփվում նրանց հետ»:

«Ես տեսնում եմ, որ դու դրական ազդեցություն ես ունենում…»։

Օրինակ՝ «Ես տեսնում եմ, որ այս պաշտոնը ստանձնելով՝ դու դրական ազդեցություն ես ունենում թիմի վրա. մարդիկ կարծես շատ ուրախ են, երբ տեսնում են քեզ իրենց թիմում»:

Եզրակացություն․ Հետադարձ կապը ղեկավարի գործիքն է, ոչ պակաս, և երբեմն նույնիսկ ավելի կարևոր, քան նպատակներ դնելը և մնացյալը։

Այն զարգացնում է ձեզ, դուք սովորում եք առանձնացնել ձեր զգացմունքները փաստերից, սովորում եք խոսել աշխատակիցների հետ առանց նրանց վնասելու, բայց արդյունավետ:

Փորձեք կարծիք հայտնել յուրաքանչյուր նախագծի վերաբերյալ և կտեսնեք, թե ինչպես են ձեր աշխատակիցները աճում և զարգանում:

Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամյան ալիքում տեղադրում ենք դրամաշնորհային ծրագրեր և կրթական նյութեր։ Միանալու համար կարող եք սեղմել այստեղ։

Կիսվել նյութով