ARMSME

Ինչպե՞ս գտնել մատակարար. մեթոդներն ու ռիսկերը

Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կխոսենք այն մասին, թե ինչպես ճիշտ ընտրություն կատարել մատակարարների միջև, հասկանալ նրանց գտնելու մեթոդներն ու հնարավոր ռիսկերը:

Համագործակցության համար մատակարարների տեսակները

Լավ մատակարարներ գտնելու գաղտնիքը հասկանալու համար, նախ պետք է հասկանալ, թե ինչպես են դրանք տարբերվում միմյանցից: Պայմանականորեն դրանք բաժանվում են երեք խմբերի՝ փոքր, միջին և մեծ։

Փոքր Մատակարարներ

Այս խումբը կարող են լինել նրանք, ովքեր տանը ասեղնագործություն են անում, նկարներ են նկարում, ինչ-որ բան պատրաստում։ Օրինակ, եթե ձեր տարեց հարևանը կարում է պատվերով պատրաստված անկողնային սպիտակեղեն և վաճառում այն ​​ավելի էժան, քան մանրածախ խանութներում, նա համարվում է փոքր մատակարար: Հարկ է նշել, որ նման արտադրողների համար, որպես կանոն, հեշտ չէ վաճառել իրենց արտադրանքը։

Փոքր մատակարարներ են համարվում նրանք, ովքեր ունեն իրենց փոքր բիզնեսը՝ հրուշակեղենի, հուշանվերների և այլն։

Մատակարարների այս տեսակն ունի կարևոր առավելություն՝ նրանք անձամբ են վերահսկում յուրաքանչյուր քայլ, ինչը նշանակում է, որ ապրանքի որակը բարձր է լինելու։

Եթե ​​որոշեք աշխատել փոքր վաճառողի հետ, մի մոռացեք, որ կա որոշակի ռիսկ՝

  • Համագործակցելով միայն մանր վաճառողների հետ՝ դուք ձեզ զրկում եք խոշոր բիզնես զարգացնելու հնարավորությունից

Միջին մատակարարներ

Այս վաճառողների բիզնեսը շատ ավելի մեծ է: Դրանք կարող են ներառել արտասահմանյան և հայկական ընկերություններ։

Որո՞նք են միջին բիզնեսի հետ աշխատելու առավելությունները՝

  • Ապրանքների խմբաքանակների չափերի շուրջ համաձայնության գալու հնարավորություն,
  • Կարողությունների և ներդրումների համաձայնություն
  • Նոր հնարավորություններ՝ բիզնեսի զարգացման համար:

Հիշե’ք՝ որքան մոտ է մատակարարը, այնքան ավելի շահեկան դուրս կգաք:

Խոշոր կամ մեծածախ մատակարարներ

Ինչպե՞ս գտնել մեծածախ մատակարար: Այստեղ համակարգը նույնն է, ինչ վերը նշված դեպքում, համագործակցությունն իրականացվում է մոտավորապես նույն կերպ։ Բայց կան նաև էական տարբերություններ, օրինակ՝ ապրանքներ պահելու համար ձեզ անհրաժեշտ է սեփական պահեստ, ինչպես նաև պետք է զգալի ներդրումներ կատարել։

Եթե ​​դուք ունեք նման հնարավորություն, ապա կարող եք անմիջապես սկսել համագործակցել մեծածախ վաճառողների հետ։

Եթե ​​ընտրված մեծածախ վաճառողը օտարերկրյա է՝ դուք պետք է պատրաստ լինեք հետևյալ խնդիրներին բախվելուն՝

  1. Սահմանված պատժամիջոցները կարող են վկայել ձեր երկիր ապրանքներ առաքելու անհնարինության մասին,
  2. Ապրանքի վնասվելը առաքման ժամանակ
  3. Ապրանքի պահանջարկի հանկարծակի անկում

Մատակարար գտնելու 4 եղանակ

Ինչպե՞ս գտնել մատակարար: Կան բազում եղանակներ, բայց մենք կանդրադառնանք ամենաարդյունավետներին՝

1. Վեբ որոնում

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դարաշրջանում դուք կարող եք գտնել ցանկացած բան համացանցում, և իհարկե մատակարար նույնպես: Դա անելու համար պարզապես անհրաժեշտ է մուտք գործել ցանկացած որոնողական համակարգ: Հիշեք, որ ցանկալի է, և երբեմն պարտադիր է օգտագործել «բանալի» բառերն ու արտահայտությունները, ինչպիսիք են «բիզնես», «գնել մեծաքանակ», «մատակարարի տեղեկատու» և այլն: Այնուհետև դուք պետք է զտեք ստացված տեղեկատվությունը, մասնավորապես դրա մոտ 90%-ը։ 

Խորհուրդ ենք տալիս հեռախոսով կապ հաստատել ձեզ դուր եկած մատակարարների հետ: Նամակներն այս դեպքում լավագույն տարբերակը չեն: Ընկերության մասնագետների հետ անմիջական շփումը կօգնի ձեզ ճիշտ ընտրություն կատարել։

2.Որոնում պարբերականներում և տեղեկատու գրքերում

Տպագիր հրատարակություններում որոնումն այսօր այնքան էլ տեղին չէ, որքան համացանցում, բայց, այնուամենայնիվ, ընտրության այս մեթոդն ունի նաև առավելություններ։ Նման հրապարակումներում կան գովազդային սյունակներ, որտեղ կարող եք գտնել մատակարարների կոնտակտները:

3. Որոնում ցուցահանդեսներում, տոնավաճառներում և այլն

Իմաստ ունի պարբերաբար այցելել թեմատիկ միջոցառումներին, ցուցահանդեսներին, տոնավաճառներին, ֆորումներին և այլն, եթե ձեզ հետաքրքրում է, թե ինչպես գտնել ուղիղ մատակարար՝ առանց զանգերի, նամակների և այլն:

Հասկանալու համար, թե որտեղ պետք է հայտնվեք, նշեք գործունեության ոլորտը: Եթե ​​միջոցառումները չափազանց շատ են, ստուգեք նրանց ծրագրերը և ընտրեք համապատասխան տարբերակները:

Միջոցառումների առավելությունն այն է, որ դրանց մասնակիցներն այն ընկերություններն են, որոնք հետաքրքրված են նոր գործընկերներով։

Նաև այստեղ դուք կարող եք գտնել շատ օգտակար տեղեկություններ այն մասին, թե ինչպես պատշաճ կերպով խթանել ձեր բիզնեսը: Դուք հնարավորություն կունենաք՝

  • ծանոթանալ ոլորտի նոր մարտահրավերներին
  • լսել առաջնորդների ելույթները
  • պարզել նոր արտադրանքի առանձնահատկությունները
  • կապեր ձեռք բերել

Եթե ​​ցանկանում եք այս կերպ նոր գործընկերներ գտնել, ապա պետք է ունենաք բավարար հաղորդակցման հմտություններ: Դուք պետք է հեշտությամբ ընդհանուր լեզու գտնեք պոտենցիալ մատակարարների հետ, կարողանաք գործարքներ կնքել:

4. Սպամ

Մի շտապեք մաքրել «Սպամ» պանակը ձեր էլ.փոստում, այնտեղ կարող են լինել նաև համագործակցության առաջարկներ: Ի դեպ, ձեր կայքում կարող եք նշել ձեր էլ.փոստի հասցեն, որին նամակ կուղարկեն պոտենցիալ գործընկերները։ Փորձեք ավելի հաճախ ստուգել ձեր փոստարկղը։

Մատակարարների ընտրության առցանց ցանկեր

Կան առցանց գրացուցակներ, որոնք պարունակում են տեղեկություններ մատակարարների մասին: Անդրադառնանք դրանց ավելի մանրամասն:

Ռուսաստան

Մատակարարների ամենահայտնի գրացուցակները.

OptList.ru-ն, Optom.ru-ն, Openmarket.ru— ն բավականին ընդարձակ տվյալների բազաներ են, որոնք պահում են տեղեկություններ մատակարարների և գնորդների մասին: Իրենց ֆունկցիոնալությամբ դրանք նման են Suppliers.ru պորտալին։ 

Tiu.ru— ն մատակարարների հսկայական տվյալների բազա է, որտեղ հեշտ է գտնել մի կազմակերպություն, որը շահագրգռված կլինի գործընկերությամբ: Հարթակում գրանցումը վճարովի է, ուստի այստեղ գտնվում են միայն լուրջ ընկերություններ։

Առցանց մատակարարներ Եվրոպայից և ԱՄՆ-ից

Ինչպե՞ս գտնել մատակարար առցանց խանութի համար, եթե Ձեզ անհրաժեշտ է ձեռք բերել բացառիկ բարձրորակ ապրանք համարժեք գնով:

Կատարյալ որոնողական համակարգն այս դեպքում Google-ն է, քանի որ Yandex-ը դեռ մասնագիտացած է ռուսական կազմակերպություններում։

Ինչ վերաբերում է արտասահմանում խանութի համար մատակարարներ գտնելուն, ապա օտար լեզվի իմացությունը հաջող որոնման նախապայման է: Որպեսզի գործընկերը ապրանքը տեղափոխի Հայաստան, անհրաժեշտ է ավարտել մաքսազերծումը և պայմանագիր կնքել։ Իհարկե, այստեղ դուք կարող եք դիմել միջնորդի, բայց այս դեպքում ստիպված կլինեք ավել վճարել որոշակի գումար, որն այնքան էլ ձեռնտու չէ:

Մի մոռացեք, որ արտերկրից առաքումը ժամանակ կպահանջի, որոշ դեպքերում նույնիսկ ավելի քան 1 ամիս: Տարբերակ կա, որ ապրանքների մի մասն ընդհանրապես չի հասնի, այնպես որ մի սպասեք, որ կստանաք այն ամենն, ինչ ակնկալում եք։

Ահա վեբ կայքեր, որտեղ կարող եք գտնել ամենաբարձր վարկանիշ ունեցող արտասահմանյան մատակարարներ.

  • Esources.co.uk — մեծածախ գործընկերներ Մեծ Բրիտանիայից
  • Goolzi.com- ը մատակարարներ Ֆրանսիայից
  • 4wholesaleusa.com — մեծածախ մատակարարներ ԱՄՆ-ից

Մեծածախ մատակարարներ Չինաստանից և Ասիայից

Չինաստանում կարելի է պատվիրել բացարձակապես ամեն ինչ՝ հագուստ, կենցաղային տեխնիկա, էլեկտրական ապրանքներ և այլն, իսկ արժեքը համեմատաբար ցածր է։ Այսօրվա ամենահայտնի չինական կայքերն են Alibaba— ն,  TaoBao— ն:

Եթե ​​ցանկանում եք հաջողությամբ վաճառել չինական արտադրանքը, խորհուրդ ենք տալիս հետևել ստորև գրվածին՝

  • Պատվիրելուց առաջ անհրաժեշտ է շփվել վաճառողի հետ։ Գրեք նրան, ավելի մանրամասն հարցրեք ապրանքի բնութագրերի մասին. հավանական է, որ նկարագրության մեջ այնքան էլ շատ տեղեկություններ չլինի: Ի դեպ, իրական արտադրանքը կարող է տարբերվել նկարներում ցուցադրվածից։ 

Խորհուրդ ենք տալիս սկսել փոքր քանակությամբ պատվիրել, քանի որ չեք կարող լիովին վստահել անծանոթ վաճառողին: Բայց հետո նույնպես ռիսկեր կան, քանի որ փաստ չէ, որ հետագա առաքումները կլինեն պատշաճ որակի։

Մի կարծեք, որ առաջին վաճառողը, ում հետ կհանդիպեք, ճիշտ մարդն է աշխատելու համար: 

Եթե ​​ընտրել եք Alibaba ծառայությունը, ուշադրություն դարձրեք «Ապահով վճարում» գործառույթին։ Այս կերպ դուք կարող եք պաշտպանել ձեր գումարը: Դրանք կսառեցվեն այնքան ժամանակ, քանի դեռ ապրանքը չի առաքվել ձեզ։ Վաճառողի կողմից պայմանները չկատարելու դեպքում միջոցները կվերադարձվեն:

Մատակարարների հետ աշխատելու 3 սխեմա

Եթե ​​դուք տարբերակներ եք փնտրում, թե ինչպես գտնել մատակարարներ, դուք պետք է իմանաք, թե ինչպես աշխատել նրանց հետ:

Կանոնավոր գնումներ

Տարրական սխեման. գնվել է մատակարարից — վերավաճառվել իրենց հաճախորդներին: Որքան մեծ է գնված խմբաքանակի ծավալը, այնքան ավելի շահավետ է ձեզ համար։ Ապրանքների գնումը կարող է իրականացվել ինչպես հաճախորդներից պատվերներ ստանալուց հետո, այնպես էլ նախապես։

Առավելությունները

  • Որքան մեծ է խմբաքանակը, այնքան ցածր է 1 միավոր ապրանքի արժեքը:
  • Հետաձգման մեծ հավանականություն կա։ Եթե ​​ապրանքն արդեն առկա է պահեստում, կարող եք այն ուղարկել հաճախորդին պատվերը կատարելուց անմիջապես հետո։ 
  • Գնորդը, ով ապրանքը ժամանակին է ստացել, գոհ կմնա, և որքան շատ գոհ հաճախորդներ լինեն, այնքան բարձր կլինի ձեր վարկանիշը։
  • Ապրանքների առաքումն իրականացվում է վաճառողի կողմից, ինչը հնարավորություն է տալիս վերահսկել որակը

Թերություններ

  • Դուք պետք է խնայողություններ ունենաք մատակարարից ապրանքներ գնելու համար:
  • Գնորդին ուղարկելուց առաջ ապրանքի անվտանգության համար պատասխանատվությունը կընկնի ձեր ուսերին
  • Մեծ խմբաքանակ գնելիս դուք վտանգում եք կորցնել ձեր ներդրումը, քանի որ երաշխիք չկա, որ ապրանքը կվերադարձվի:

Կանխավճար

Դուք նախապես վճարում եք մատակարարին որոշակի գումար, բայց անմիջապես պարզ չէ, թե կոնկրետ ինչի համար: Հենց որ սպառողը պատվեր է տալիս, նա ձեզ գումար է փոխանցում, ինչի մասին զեկուցվում է ապրանքի տիրոջը։ Հաջորդը, գործընկերը նվազեցնում է ծախսերը ձեր կանխավճարից և գնումը ուղարկում հաճախորդին:

Առավելությունները

Դուք վճարում եք միայն պատվիրված ապրանքների համար։ Կարիք չկա ապրանքներ պահելու տեղ գտնել։ Ձեր ավանդային հաշիվը մի տեսակ անվտանգության բարձիկ է: Եթե ​​հաշվարկային հաշվին գումար չկա, ապա միջոցները կգանձվեն ավանդից: Ապրանքների պահպանման պատասխանատվությունն ամբողջությամբ կրում է մատակարարը:

Բացասական կողմերը

Դուք չեք կարող ստուգել ապրանքների որակը նախքան ուղարկելը: Առաքման արագությունը նույնպես ձեզանից կախված չէ։

Նվազագույնի հասցնել մատակարարների հետ աշխատելու ռիսկերը

Ֆինանսական ռիսկերը բնորոշ են ցանկացած գործունեությանը: Այնուամենայնիվ, կան դրանք նվազեցնելու որոշ ուղիներ: Հիշե’ք՝ ամենավատ բանը, որ կարող է պատահել, համագործակցությունն է անբարեխիղճ մատակարարի հետ, ով կարող է ընդունել վճարումը, բայց չառաքել ապրանքը կամ դա անել սխալ ժամանակ։

Փաստաթղթավորեք ցանկացած անհամապատասխանություն: Ի դեպ, մատակարարի հետ պայմանագիրը պետք է պարունակի որակի պահանջի պահպանման կարգը։ Գործընկերների հետ շփվեք հիմնականում գրավոր: Օգտագործեք էլ.փոստ և տարբեր մեսենջերներ: Անհամաձայնության դեպքում ձեր ձեռքերում կլինեն անհերքելի փաստեր։ Պայմանագրի խզման պայմանները նույնպես պետք է հստակեցվեն և վավերացվեն:  

Այսպիսով մենք խոսեցինք այն մասին, թե ինչպես գտնել առավելագույն օգուտ ունեցող մատակարար և ինչպես խուսափել համագործակցության լուրջ սխալներից: 

Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամյան ալիքում տեղադրում ենք բիզնեսին վերաբերվող կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ:

Կիսվել նյութով