Մարքեթինգի ու վաճառքի առավելությունները բիզնեսում
Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կխոսենք թե որո՞նք են վաճառքի և մարքեթինգի տարբերությունները, ինչպե՞ս ճիշտ կառավարել դրանք: Ի՞նչ է վաճառքը Վաճառքը բարդ գործընթացի հիմքն է, որն ուղղված է գործարքի փակմանը կամ հնարավորինս դրա նպաստմանը: Շատ բան կախված է վաճառքի բաժնի ակտիվ աշխատանքից: Ընկերության սեփականատերը պետք է հավաքագրի որակյալ մասնագետների՝ մարքեթինգն ու վաճառքը […]
Կորեայի զարգացման փորձը կտեղայնացվի Հայաստանում
ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունը, Կորեայի զարգացման ինստիտուտի հետ համատեղ, նախաձեռնել են իրականացնել «Գիտելիքի փոխանակման ծրագիր» (Knowledge Sharing Program): Այն նպատակ ունի տեղայնացնել Կորեայի զարգացման փորձը Հայաստանում: Ծրագրի նպատակն է՝ նախ հիմնել նորարարական ընկերությունների բացահայտման/դասակարգման համակարգ, իսկ այնուհետև այդ ընկերությունների համար ներդնել հավաստագրման համակարգ՝ հիմնվելով կորեական փորձի վրա, որից հետո ՀՀ կառավարության մակարդակով կիրառել հնարավոր աջակցության մեխանիզմներ: Ծրագիրը […]