Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կխոսենք թե որո՞նք են վաճառքի և մարքեթինգի տարբերությունները, ինչպե՞ս ճիշտ կառավարել դրանք:
Ի՞նչ է վաճառքը
Վաճառքը բարդ գործընթացի հիմքն է, որն ուղղված է գործարքի փակմանը կամ հնարավորինս դրա նպաստմանը:
Շատ բան կախված է վաճառքի բաժնի ակտիվ աշխատանքից: Ընկերության սեփականատերը պետք է հավաքագրի որակյալ մասնագետների՝ մարքեթինգն ու վաճառքը ճիշտ կազմակերպելու ու կատարելու համար: Խոսքը հիմնականում վերաբերվում է՝
- Վաճառքի մենեջերներին. Նրանք վերահսկում են իրականացման գործընթացը: Նրանց պարտականությունները ներառում են՝ պլանավորված վաճառքի ռազմավարության խիստ պահպանում, նպատակների սահմանում և իրականացում, հաճախորդների բազայի վերլուծություն, նորեկների՝ վաճառքի ներկայացուցիչների վերապատրաստում:
- Վաճառքի մասնագետներին. Սա վերաբերվում է վաճառքի խորհրդատուներին: Նրանք ավելի լավ են ծանոթ վաճառող ապրանքներին կամ ծառայություններին, այդ իսկ պատճառով նրանց պարտականությունները ներառում են շուկայի հետազոտությունները:
- Հաճախորդների հետ կապի մենեջերներին. Այս մասնագետները զբաղվում են կոմերցիոն առաջարկների ընտրությամբ, մասնակցում են գործընկերների հետ բանակցություններին, գործարքներ են կնքում:
Շատերը կարծում են, որ վաճառքն ավարտվում է այն պահին, երբ հաճախորդը վճարում է ապրանքի համար: Սա ճիշտ չէ. վաճառքից հետո հիմնական գործընթացը պետք է լինի հաճախորդների հավատարմությունը բարձրացնելու վրա: Մասնագետների պարտականությունները ներառում են ներկա հաճախորդների հետ դրական հարաբերությունների հաստատմանն ու ապագայում վաճառքի վերսկսմանը:
Ի՞նչ է մարքեթինգը
Մարքեթինգը ապրանքների և ծառայությունների թիրախային շուկայի կարիքները բավարարելու համար՝ արժեքներ սովորելու, ստեղծելու և ներկայացնելու գործընթացն է:
Շատ կարևոր է օգտագործել այն ռազմավարությունը, որը կբերի ավելի շատ վաճառքի։ Անհրաժեշտ է ուշադիր աշխատել հիմնական գործոնների հետ, որոնք հայտնի են որպես «4 P»՝ ապրանք, գին, տեղ և առաջխաղացում:
Մարքեթինգի թիմը պետք է աշխատի միասին և կատարի միանգամից մի քանի կարևոր առաջադրանքներ, մասնավորապես`
- Ուսումնասիրել շուկան պետք է ուսումնասիրել թիրախային լսարանը, պարզել հաճախորդների կարիքները
- Պահպանել հանրային կապերը անհրաժեշտ է կապ հաստատել լրատվամիջոցների հետ, որպեսզի ընկերության մասին տեղեկատվությունը չվերանա պոտենցիալ սպառողների տեսանելիությունից։
- Ներգրավել և պահպանել հաճախորդներին մասնագետները պետք է մշակեն ընկերությանը հարմար մարտավարություն, որը ոչ միայն կապահովի նոր հաճախորդների ներհոսք, այլև կդրդի մարդկանց երկարաժամկետ համագործակցության։
Այս ամբողջ աշխատանքը ընկնում է մարքեթինգի մասնագետների ուսերին։ Խոշոր ընկերությունը կարող է իրեն թույլ տալ հավաքագրել մարքեթոլոգների մեծ անձնակազմ, որոնցից յուրաքանչյուրը զբաղված կլինի իր գործով։ Փոքր բիզնես ունեցողը ստիպված կլինի բավարարվել մեկ աշխատակցով:
Մարքեթինգի մասին ավելի մանրամասն կարող եք ընթերցել այստեղ:
Տարբերությունը մարթեքինգի և վաճառքի միջև
Կարող է թվալ, որ մարքեթինգը և վաճառքը նույնն են: Բայց դա ճիշտ չէ։ Մարքեթինգը սպառողների ներգրավման գործընթացն է, մինչդեռ վաճառքը գործարքի փակման, իրացման գործընթացն է: Որոշակի համընկնում կա վաճառքի և մարքեթինգի միջև՝ նպատակների և պարտականությունների առումով, բայց կան ավելի շատ տարբերություններ:
Նմանությունների և տարբերությունների շրջանակ
- Շուկայավարման և վաճառքի ռազմավարությունները նախատեսված են նույն նպատակի համար՝ վաճառել ապրանքը կամ ծառայությունը հաճախորդներին, դրանով իսկ ավելացնելով ընկերության շահույթը:
Օգտագործված գործիքների նմանություններն ու տարբերությունները
- Ե՛վ վաճառքը, և՛ մարքեթինգը իրենց աշխատանքում օգտագործում են մի շարք թվային գործիքներ: Նրանց օգնությամբ տվյալները հավաքվում և պահպանվում են:
Թիմերի/դերերի նմանություններն ու տարբերությունները
- Երկու ոլորտներն էլ պահանջում են աշխատողներից ունենալ գիտելիքներ և փորձ տարբեր ոլորտներում: Մարքեթինգին անհրաժեշտ են հիանալի նյութեր պատրաստողներ, տաղանդավոր գրաֆիկական դիզայներներ և նկարազարդողներ ու բովանդակություն ստեղծողներ: Վաճառքներին անհրաժեշտ են հմուտ հաղորդակցվողներ, ովքեր վստահ են իրենց հաղորդակցման հմտություններին:
Մարքեթինգի և վաճառքի տարբերությունն այն է, որ առաջինի խնդիրն է՝ ուղղորդել պոտենցիալ հաճախորդին գնումներ կատարել, իսկ երկրորդը՝ ակտիվորեն շփվել այցելուի հետ: Մեկն առանց մյուսի գոյություն չունի։
Ինչպե՞ս ճիշտ կառավարել մարքեթինգն ու վաճառքը
Այս ոլորտում յուրաքանչյուր մենեջեր՝ մարքեթինգի և վաճառքի աշխատակից, պետք է ընտրի ամենահաջող ռազմավարությունը, որը կօգնի կապեր հաստատել գերատեսչությունների միջև և կազմակերպել խոստումնալից գործարք՝ շահույթ ստանալու նպատակով:
Քայլ 1. Բացահայտեք բաժինների միջև բախման էությունը
Կոնֆլիկտ կարող է առաջանալ, եթե շուկայավարները ակտիվորեն ներկայացնեն արտադրանքի գովազդը հաճախորդներին, բայց արդյունքում վաճառքները չավելանան կամ նույնիսկ նվազեն: Նրանք կարող են որոշել, որ դա իրացնողների վատ աշխատանքի հետևանքն է։ Սա նաև ունի հակառակ ազդեցություն, երբ վաճառողները համոզված են, որ մարքեթինգի բաժինը վատ է աշխատում, և արդյունքը վատ վաճառքն է:
Քայլ 2.Փորձեք կապ հաստատել բաժինների միջև
Արդյունավետ փոխգործակցությունը կկարողանա միավորել գերատեսչությունները՝ հասնելու ընդհանուր նպատակներին և խնդիրներին: Նրանց միջև պետք է լինի համաձայնագիր, որը սահմանում է գործընկերության պայմանները և սահմանում է յուրաքանչյուր ստորաբաժանման կոնկրետ նպատակները:
Մարքեթինգի մասնագետների գործունեությունը համակարգելը դժվար է, բայց հնարավոր: Եթե մենք խոսում ենք ակտիվ աճ ունեցող խոշոր ընկերության մասին, ապա դժվարությունը մեծանում է։ Այնուամենայնիվ, կան մի շարք խորհուրդներ, որոնց հիման վրա դուք կարող եք բարելավել ձեր թիմերը:
4 խորհուրդ՝ ձեր մարքեթինգի և վաճառքի թիմերը համախմբելու համար
Մարքեթինգի և վաճառքի բաժիններին պետք է հանձնարարված լինեն համատեղ բովանդակություն ստեղծելու գործը:
Տեղեկատվական բովանդակության բացակայությունը դուր չի գալիս պոտենցիալ հաճախորդներին։ Աշխատելով միասին՝ այս երկու բաժինները կարող են ստեղծել օգտակար, բարձրորակ նյութեր՝ գնորդներին գրավելու և գործարքներն հաջողությամբ ավարտին հասցնելու համար: Մասնագետները պետք է համատեղ փնտրեն և հավաքեն պաշտոնական փաստաթղթեր, ինֆոգրաֆիկաներ, վիճակագրություններ, առանձին դեպքերի նկարագրություններ, փոստային ցուցակներ, բազաներ և այլն: Կատարված աշխատանքի արդյունքում անմիջապես պարզ կդառնա, թե ի՞նչն է պակասում վաճառքը մեծացնելու համար։ Օրինակ, համատեղ աշխատանքի ընթացքում կարող եք ստեղծել փոքրիկ գրքույկ՝ թիրախային լսարանի ամենահրատապ հարցերի պատասխաններով: Նման գիրքը կօգնի վաճառքի ոլորտի ներկայացուցիչներին այցելուների հետ խորհրդակցությունների ժամանակ։ Մարքեթոլոգներն իրենց հերթին կարիք ունեն այն խնդիրների մանրամասն նկարագրության, որոնք հատկապես վերաբերում են հաճախորդներին ապրանքի ընտրության, գնման կամ օգտագործման գործընթացում: Օրինակ, շատ հաճախ մարդիկ փոստային ցուցակը նշում են որպես սպամ, եթե տեսնում են մեծ քանակությամբ միապաղաղ տեքստեր: Թերևս նման հաղորդագրությունը պետք է վերամշակվի՝ ներառելով ավելի շատ ինֆոգրաֆիկա՝ ուշադրություն գրավելու համար: Ավելի լավ է մանրամասն նկարագրությամբ ծավալուն տեքստեր ուղարկել նրանց, ովքեր միանշանակ որոշել են համագործակցել, և դրանք այնքան էլ հարմար չեն հետաքրքրություն առաջացնելու համար։
Կատարյալ գնորդի դիմանկարը համատեղ ստեղծելու համար պետք է շատ աշխատեք:
Մարքեթոլոգները աշխատում են «տեսական» հաճախորդների հետ, ուսումնասիրում են նրանց հնարավոր արձագանքը, մշակում են առարկությունների մի քանի տարբերակներ և վերլուծում սոցիալական ցանցերը։ Վաճառքի բաժնի աշխատակիցները պրակտիկ, մշտական կապի մեջ են սպառողների հետ:
Եթե երկու գերատեսչությունները միավորվեն, ապա նրանք միասին կկարողանան ստեղծել թիրախային լսարանի ամբողջական դիմանկարը ամբողջությամբ, հաճախորդինը՝ մասամբ։ Ստացված տվյալների հիման վրա կարող եք մտածել վաճառքի ռազմավարությունների մասին։
Այսպիսով, շատ կարևոր է հիշել, որ և’ մարքեթինգը, և՛ վաճառքն ուղղված են եկամուտների ավելացմանը: Դրանք այնքան սերտորեն փոխկապակցված են, որ մարդիկ հաճախ չեն նկատում դրանց տարբերությունը: Մարքեթինգը հաճախորդներ ստեղծելու գործընթացն է, իսկ վաճառքը դրա իրացումը։ Եթե մեզ հաջողվի համատեղել մարքեթինգի ու վաճառքի աշխատանքը, ապա ընկերությունը հաջողությամբ կզարգանա։
Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամ ալիքում տեղադրում ենք բիզնեսին վերաբերվող կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ: