ARMSME

Մարքեթինգի ու վաճառքի առավելությունները բիզնեսում

Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կխոսենք թե որո՞նք են վաճառքի և մարքեթինգի տարբերությունները, ինչպե՞ս ճիշտ կառավարել դրանք:

Ի՞նչ է վաճառքը

Վաճառքը բարդ գործընթացի հիմքն է, որն ուղղված է գործարքի փակմանը կամ հնարավորինս դրա նպաստմանը:

Շատ բան կախված է վաճառքի բաժնի ակտիվ աշխատանքից: Ընկերության սեփականատերը պետք է հավաքագրի որակյալ մասնագետների՝ մարքեթինգն ու վաճառքը ճիշտ կազմակերպելու ու կատարելու համար: Խոսքը հիմնականում վերաբերվում է՝

  • Վաճառքի մենեջերներին. Նրանք վերահսկում են իրականացման գործընթացը: Նրանց պարտականությունները ներառում են՝ պլանավորված վաճառքի ռազմավարության խիստ պահպանում, նպատակների սահմանում և իրականացում, հաճախորդների բազայի վերլուծություն, նորեկների՝ վաճառքի ներկայացուցիչների վերապատրաստում:
  • Վաճառքի մասնագետներին. Սա վերաբերվում է վաճառքի խորհրդատուներին: Նրանք ավելի լավ են ծանոթ վաճառող ապրանքներին կամ ծառայություններին, այդ իսկ պատճառով նրանց պարտականությունները ներառում են շուկայի հետազոտությունները:
  • Հաճախորդների հետ կապի մենեջերներին. Այս մասնագետները զբաղվում են կոմերցիոն առաջարկների ընտրությամբ, մասնակցում են գործընկերների հետ բանակցություններին, գործարքներ են կնքում:

Շատերը կարծում են, որ վաճառքն ավարտվում է այն պահին, երբ հաճախորդը վճարում է ապրանքի համար: Սա ճիշտ չէ. վաճառքից հետո հիմնական գործընթացը պետք է լինի հաճախորդների հավատարմությունը բարձրացնելու վրա: Մասնագետների պարտականությունները ներառում են ներկա հաճախորդների հետ դրական հարաբերությունների հաստատմանն ու ապագայում վաճառքի վերսկսմանը:

Ի՞նչ է մարքեթինգը

Մարքեթինգը ապրանքների և ծառայությունների թիրախային շուկայի կարիքները բավարարելու համար՝ արժեքներ սովորելու, ստեղծելու և ներկայացնելու գործընթացն է:

Շատ կարևոր է օգտագործել այն ռազմավարությունը, որը կբերի ավելի շատ վաճառքի։ Անհրաժեշտ է ուշադիր աշխատել հիմնական գործոնների հետ, որոնք հայտնի են որպես «4 P»՝ ապրանք, գին, տեղ և առաջխաղացում:

Մարքեթինգի թիմը պետք է աշխատի միասին և կատարի միանգամից մի քանի կարևոր առաջադրանքներ, մասնավորապես`

  • Ուսումնասիրել շուկան պետք է ուսումնասիրել թիրախային լսարանը, պարզել հաճախորդների կարիքները
  • Պահպանել հանրային կապերը անհրաժեշտ է կապ հաստատել լրատվամիջոցների հետ, որպեսզի ընկերության մասին տեղեկատվությունը չվերանա պոտենցիալ սպառողների տեսանելիությունից։
  • Ներգրավել և պահպանել հաճախորդներին մասնագետները պետք է մշակեն ընկերությանը հարմար մարտավարություն, որը ոչ միայն կապահովի նոր հաճախորդների ներհոսք, այլև կդրդի մարդկանց երկարաժամկետ համագործակցության։

Այս ամբողջ աշխատանքը ընկնում է մարքեթինգի մասնագետների ուսերին։ Խոշոր ընկերությունը կարող է իրեն թույլ տալ հավաքագրել մարքեթոլոգների մեծ անձնակազմ, որոնցից յուրաքանչյուրը զբաղված կլինի իր գործով։ Փոքր բիզնես ունեցողը ստիպված կլինի բավարարվել մեկ աշխատակցով:

Մարքեթինգի մասին ավելի մանրամասն կարող եք ընթերցել այստեղ:

Տարբերությունը մարթեքինգի և վաճառքի միջև

Կարող է թվալ, որ մարքեթինգը և վաճառքը նույնն են: Բայց դա ճիշտ չէ։ Մարքեթինգը սպառողների ներգրավման գործընթացն է, մինչդեռ վաճառքը գործարքի փակման, իրացման գործընթացն է: Որոշակի համընկնում կա վաճառքի և մարքեթինգի միջև՝ նպատակների և պարտականությունների առումով, բայց կան ավելի շատ տարբերություններ:

Նմանությունների և տարբերությունների շրջանակ

  • Շուկայավարման և վաճառքի ռազմավարությունները նախատեսված են նույն նպատակի համար՝ վաճառել ապրանքը կամ ծառայությունը հաճախորդներին, դրանով իսկ ավելացնելով ընկերության շահույթը:

Օգտագործված գործիքների նմանություններն ու տարբերությունները

  • Ե՛վ վաճառքը, և՛ մարքեթինգը իրենց աշխատանքում օգտագործում են մի շարք թվային գործիքներ: Նրանց օգնությամբ տվյալները հավաքվում և պահպանվում են:

Թիմերի/դերերի նմանություններն ու տարբերությունները

  • Երկու ոլորտներն էլ պահանջում են աշխատողներից ունենալ գիտելիքներ և փորձ տարբեր ոլորտներում: Մարքեթինգին անհրաժեշտ են հիանալի նյութեր պատրաստողներ, տաղանդավոր գրաֆիկական դիզայներներ և նկարազարդողներ ու բովանդակություն ստեղծողներ: Վաճառքներին անհրաժեշտ են հմուտ հաղորդակցվողներ, ովքեր վստահ են իրենց հաղորդակցման հմտություններին:

Մարքեթինգի և վաճառքի տարբերությունն այն է, որ առաջինի խնդիրն է՝ ուղղորդել պոտենցիալ հաճախորդին գնումներ կատարել, իսկ երկրորդը՝ ակտիվորեն շփվել այցելուի հետ: Մեկն առանց մյուսի գոյություն չունի։

Ինչպե՞ս ճիշտ կառավարել մարքեթինգն ու վաճառքը

Այս ոլորտում յուրաքանչյուր մենեջեր՝ մարքեթինգի և վաճառքի աշխատակից, պետք է ընտրի ամենահաջող ռազմավարությունը, որը կօգնի կապեր հաստատել գերատեսչությունների միջև և կազմակերպել խոստումնալից գործարք՝ շահույթ ստանալու նպատակով:

Քայլ 1. Բացահայտեք բաժինների միջև բախման էությունը

Կոնֆլիկտ կարող է առաջանալ, եթե շուկայավարները ակտիվորեն ներկայացնեն արտադրանքի գովազդը հաճախորդներին, բայց արդյունքում վաճառքները չավելանան կամ նույնիսկ նվազեն: Նրանք կարող են որոշել, որ դա իրացնողների վատ աշխատանքի հետևանքն է։ Սա նաև ունի հակառակ ազդեցություն, երբ վաճառողները համոզված են, որ մարքեթինգի բաժինը վատ է աշխատում, և արդյունքը վատ վաճառքն է: 

Քայլ 2.Փորձեք կապ հաստատել բաժինների միջև

Արդյունավետ փոխգործակցությունը կկարողանա միավորել գերատեսչությունները՝ հասնելու ընդհանուր նպատակներին և խնդիրներին: Նրանց միջև պետք է լինի համաձայնագիր, որը սահմանում է գործընկերության պայմանները և սահմանում է յուրաքանչյուր ստորաբաժանման կոնկրետ նպատակները:

Մարքեթինգի մասնագետների գործունեությունը համակարգելը դժվար է, բայց հնարավոր: Եթե ​​մենք խոսում ենք ակտիվ աճ ունեցող խոշոր ընկերության մասին, ապա դժվարությունը մեծանում է։ Այնուամենայնիվ, կան մի շարք խորհուրդներ, որոնց հիման վրա դուք կարող եք բարելավել ձեր թիմերը:

4 խորհուրդ՝ ձեր մարքեթինգի և վաճառքի թիմերը համախմբելու համար

Մարքեթինգի և վաճառքի բաժիններին պետք է հանձնարարված լինեն համատեղ բովանդակություն ստեղծելու գործը:

Տեղեկատվական բովանդակության բացակայությունը դուր չի գալիս պոտենցիալ հաճախորդներին։ Աշխատելով միասին՝ այս երկու բաժինները կարող են ստեղծել օգտակար, բարձրորակ նյութեր՝ գնորդներին գրավելու և գործարքներն հաջողությամբ ավարտին հասցնելու համար: Մասնագետները պետք է համատեղ փնտրեն և հավաքեն պաշտոնական փաստաթղթեր, ինֆոգրաֆիկաներ, վիճակագրություններ, առանձին դեպքերի նկարագրություններ, փոստային ցուցակներ, բազաներ և այլն: Կատարված աշխատանքի արդյունքում անմիջապես պարզ կդառնա, թե ի՞նչն է պակասում վաճառքը մեծացնելու համար։ Օրինակ, համատեղ աշխատանքի ընթացքում կարող եք ստեղծել փոքրիկ գրքույկ՝ թիրախային լսարանի ամենահրատապ հարցերի պատասխաններով: Նման գիրքը կօգնի վաճառքի ոլորտի ներկայացուցիչներին այցելուների հետ խորհրդակցությունների ժամանակ։ Մարքեթոլոգներն իրենց հերթին կարիք ունեն այն խնդիրների մանրամասն նկարագրության, որոնք հատկապես վերաբերում են հաճախորդներին ապրանքի ընտրության, գնման կամ օգտագործման գործընթացում: Օրինակ, շատ հաճախ մարդիկ փոստային ցուցակը նշում են որպես սպամ, եթե տեսնում են մեծ քանակությամբ միապաղաղ տեքստեր: Թերևս նման հաղորդագրությունը պետք է վերամշակվի՝ ներառելով ավելի շատ ինֆոգրաֆիկա՝ ուշադրություն գրավելու համար: Ավելի լավ է մանրամասն նկարագրությամբ ծավալուն տեքստեր ուղարկել նրանց, ովքեր միանշանակ որոշել են համագործակցել, և դրանք այնքան էլ հարմար չեն հետաքրքրություն առաջացնելու համար։

Կատարյալ գնորդի դիմանկարը համատեղ ստեղծելու համար պետք է շատ աշխատեք:

Մարքեթոլոգները աշխատում են «տեսական» հաճախորդների հետ, ուսումնասիրում են նրանց հնարավոր արձագանքը, մշակում են առարկությունների մի քանի տարբերակներ և վերլուծում սոցիալական ցանցերը։ Վաճառքի բաժնի աշխատակիցները պրակտիկ, մշտական ​​կապի մեջ են սպառողների հետ: 

Եթե ​​երկու գերատեսչությունները միավորվեն, ապա նրանք միասին կկարողանան ստեղծել թիրախային լսարանի ամբողջական դիմանկարը ամբողջությամբ, հաճախորդինը՝ մասամբ։ Ստացված տվյալների հիման վրա կարող եք մտածել վաճառքի ռազմավարությունների մասին։ 

Այսպիսով, շատ կարևոր է հիշել, որ և’ մարքեթինգը, և՛ վաճառքն ուղղված են եկամուտների ավելացմանը: Դրանք այնքան սերտորեն փոխկապակցված են, որ մարդիկ հաճախ չեն նկատում դրանց տարբերությունը: Մարքեթինգը հաճախորդներ ստեղծելու գործընթացն է, իսկ վաճառքը դրա իրացումը։ Եթե ​​մեզ հաջողվի համատեղել մարքեթինգի ու վաճառքի աշխատանքը, ապա ընկերությունը հաջողությամբ կզարգանա։

Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամ ալիքում տեղադրում ենք բիզնեսին վերաբերվող կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ:

Կիսվել նյութով