ARMSME

Շուկայի սեգմենտավորում. գոհ հաճախորդ` բարձր վաճառք

Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կխոսենք շուկայի սեգմենտավորման մասին և կներկայացնենք այն ուղիները, որոնք կօգնեն ճիշտ սեգմենտավորման միջոցով հասնել հաջողության: Շուկայի հատվածավորումը կամ սեգմենտավորումը կարևոր մարքեթինգային գործընթաց է, որն ուղղված է վաճառքի ավելացմանը՝ հաճախորդների հավատարմությունը բարձրացնելու միջոցով: (Հաճախորդների հավատարմության մասին կարող եք մանրամասներ ընթերցել այստեղ): Ի՞նչ է շուկայի սեգմենտավորումը Շուկայի սեգմենտավորումը, շուկայում […]

Սահմանվել է սակագնային քվոտա՝ 2023 թ․-ի ընթացքում Հայաստանի տարածք ներմուծվող առանձին տեսակի գյուղատնտեսական ապրանքների նկատմամբ

ՀՀ կառավարության 2022 թվականի նոյեմբերի 17-ի N 1765-Ն որոշմամբ սահմանվել է սակագնային քվոտա՝ 2023 թվականի ընթացքում Հայաստանի Հանրապետության տարածք ներմուծվող առանձին տեսակի գյուղատնտեսական ապրանքների /խոշոր եղջերավոր անասունների միս՝ 11.3 հազ․ տոննա, խոզի միս՝ 7․5 հազ․ տոննա, թռչնամիս՝ 39.1 հազ․ տոննա և կաթնային շիճուկ՝  1.2 հազ․ տոննա /նկատմամբ, որոնց ներմուծումը «Բացթողում` ներքին սպառման համար» մաքսային ընթացակարգի կիրառմամբ» թույլատրվում […]