Գնային ռազմավարություն. ինչո՞ւ է դա անհրաժեշտ և ինչպե՞ս կատարել ճիշտ ընտրություն
Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կներկայացնենք ճիշտ գնային ռազմավարություններ կազմելու ուղիները։ Գնային ռազմավարության էությունը Արժեքը մարքեթինգի չորս հիմնական տարրերից մեկն է: Այն վաճառողին երաշխավորում է որոշակի եկամուտ ապրանքի վաճառքից հետո։ Ապրանքի շուկայական գինը բացարձակ արժեք չէ. դրա վրա ազդում են միանգամից մի քանի գործոններ՝ շուկայավարման մնացած հիմնական տարրերի արժեքները (ապրանքի կամ ծառայության բնութագրերը, բաշխման […]
Ստորագրվել է «Գերմանական միջազգային համագործակցության ընկերություն» ՍՊԸ-ի (GIZ) և Վերականգնման վարկերի բանկի (KfW) տեղական գրասենյակներ հիմնելու վերաբերյալ հայտագրերի փոխանակմամբ համաձայնագիր
Հայաստանի Հանրապետության Էկոնոմիկայի նախարարությունն տեղեկացնում է, որ մարտի 2-ին Երևանում կայացել է «Գերմանական միջազգային համագործակցության ընկերություն» ՍՊԸ-ի (GIZ) և Վերականգնման վարկերի բանկի (KfW) տեղական գրասենյակներ հիմնելու վերաբերյալ հայտագրերի փոխանակմամբ համաձայնագրի ստորագրման արարողությունը։ Փաստաթուղթը ստորագրել են ՀՀ Էկոնոմիկայի նախարար Վահան Քերոբյանը և ՀՀ-ում ԳԴՀ դեսպան Վիկտոր Ռիխտերը։ Համաձայնագրի ստորագրումը կնպաստի երկու երկրների միջև փոխշահավետ համագործակցության զարգացմանը, […]