Ինչպե՞ս կազմակերպել հեռավար աշխատանք հաճախորդների հետ
Հաճախորդների հետ հեռավար ձևով աշխատելը վերջին շրջանում դարձել է արդիական։ Որպեսզի հեռավար աշխատանքն արդյունավետ լինի, այն պետք է ճիշտ կազմակերպվի: Հաճախորդների հետ հաղորդակցվելու և ներքին համաձայնության գալու համար, բացի որոշակի ծրագրեր օգտագործելուց, անհրաժեշտ է մշակել անձնակազմին մոտիվացնելու համակարգ և իրականացնել վերահսկողություն: Ո՞ւմ համար է հաճախորդների հեռվար սպասարկումը Արդի իրականությունում հաճախորդների հետ հեռավար աշխատանքի մեծ պահանջարկ […]
«Կանայք տվյալագիտության մեջ» միջազգային միջոցառումը՝ Գյումրիում
Արհեստական բանականությունը` որպես ստեղծարար կանանց գործընկեր:Ի՞նչ դեր է այն կատարելու ապագայի աշխատաշուկայում, կին արվեստագետների ու տվյալագետների ստեղծագործական կյանքում։ «Ձեռնարկությունների ինկուբատոր» հիմնադրամը հունիսի 28-ին հրավիրում է «Կանայք տվյալագիտության մեջ» միջազգային ամենամյա միջոցառմանը, որն այս տարի կանցկացվի «Ստեղծագործական ճանաչողություն» խորագրի ներքո:Միջոցառումը հնարավորություն կտա մասնակից կանանց ծանոթանալու արհեստական բանականության հնարավոր կիրառությանն ապագայի աշխատաշուկայում` կարևորելով այն աշխատանքային և ստեղծագործական […]