Հաճախորդների հետ հեռավար ձևով աշխատելը վերջին շրջանում դարձել է արդիական։ Որպեսզի հեռավար աշխատանքն արդյունավետ լինի, այն պետք է ճիշտ կազմակերպվի: Հաճախորդների հետ հաղորդակցվելու և ներքին համաձայնության գալու համար, բացի որոշակի ծրագրեր օգտագործելուց, անհրաժեշտ է մշակել անձնակազմին մոտիվացնելու համակարգ և իրականացնել վերահսկողություն:
Ո՞ւմ համար է հաճախորդների հեռվար սպասարկումը
Արդի իրականությունում հաճախորդների հետ հեռավար աշխատանքի մեծ պահանջարկ կա: Միևնույն ժամանակ, ոչ բոլոր գործատուներն են «հարմար» աշխատանքային հարաբերությունների հեռավար ձևաչափի համար: Դա միանշանակ ձեռնտու է այն ընկերություններին, որոնք զբաղվում են առցանց առևտրով։ Օրինակ՝
B2B վաճառք. Հաճախորդների հետ փոխգործակցության այս ձևաչափը հարմար է աշխարհի ցանկացած կետից աշխատանքի համար: Հաճախորդներ որոնվում են հիմնականում «սառը» զանգերի միջոցով՝ ներկայացնելով իրենց ապրանքի կամ ծառայության հետաքրքիր առաջարկները:
Օնլայն խանութներ. Հաճախորդները շփվում են առցանց, օրինակ՝ պատասխանելով հարցումներին չաթերում կամ վեբկայքերում:
Հաճախորդների հետ հեռավար աշխատանքի ձևաչափեր
Տեսազանգի միջոցով
Այս ձևաչափը ամենատարածվածն է, քանի որ հեռավար աշխատանքի ղեկավարը և հաճախորդը կարող են տեսնել միմյանց: Սա նպաստում է փոխըմբռնմանը և վստահությանը: Բացի այդ, տեսանելի են հաճախորդի հույզերը և նրա արձագանքը մենեջերի որոշ առաջարկություններին: Հեռավար աշխատանքի այս ձևաչափի հաջողությունը կախված է հաղորդակցության որակից: Նման առցանց բանակցություններն անցկացվում են հատուկ ծրագրերում՝ Skype, Viber, WhatsApp, Messenger, Zoom, Google Meet Oovoo, Telegram։
Սինխրոն հաղորդակցություն
Օրինակ՝ նամակագրություն WhatsApp-ում։ Սոցիալական ցանցերը նույնպես հարմար են արագ հաղորդագրություններ ուղարկելու համար։
Գործիքներ հաճախորդների հետ հեռավոր աշխատանքի համար
Որպեսզի հեռավար աշխատանքն արդյունավետ լինի, այն պետք է ճիշտ կազմակերպվի: Եկեք նայենք, թե ինչ գործիքներ և ծրագրեր կարող են օգտակար լինել հաճախորդների հետ հաղորդակցվելու համար:
Skype
Այս ծրագիրը տարիներ շարունակ սիրվել է ամբողջ աշխարհի կողմից՝ վիդեո կոնտակտների համար: Skype-ն ունի նաև այլ հաճախորդներին ակնթարթային հաղորդագրություններ կամ ֆայլեր ուղարկելու և աուդիո կոնֆերանսներ օգտագործելու հնարավորություն:
Ծառայությունից օգտվելու համար դուք պետք է անցնեք գրանցման դյուրին ընթացակարգը: Կա նաև բջջային հավելված iOS-ի և Android-ի համար, որը թույլ է տալիս կապի մեջ լինել գրասենյակից դուրս՝ օգտագործելով պլանշետ կամ սմարթֆոն։
ZOOM
Այս հարթակը նպատակահարմար է վիդեոկոնֆերանսների համար: Ձեզ հարկավոր չէ ծրագրիրը ներբեռնել համակարգչում: Մնում է միայն հաշիվ ստեղծել Zoom-ում: Դա անելու համար անհրաժեշտ է մուտքագրել անձնական տվյալներ և ստեղծել գաղտնաբառ:
Zoom-ը տրամադրում է օգտատերերի և հաճախորդների հետ հեռակա աշխատանքի հետևյալ տարբերակները՝
- Անցկացնել վիդեո կոնֆերանսներ և վեբինարներ համացանցում,
- փոխանակել ֆայլեր, հաղորդագրություններ։
Այս հավելվածը նախատեսված է նաև iOS-ի և Android-ի համար, որոնք անվճար են:
Trello
Այն տեսողական գործիք է, որը թույլ է տալիս կառավարել ցանկացած տեսակի նախագծեր, աշխատանքային հոսքեր և առաջադրանքներ: Այն կարող է օգտագործվել մեկ աշխատողի կամ թիմի կողմից:
Trello-ն աշխատում է հայտնի kanban աշխատանքային հոսքի վիզուալիզացիայի մեթոդի վրա:
Հաճախորդների հետ հեռվար աշխատանքի համար մենեջերների աշխատանքի ընդունման նրբությունները
Հաճախորդների հետ հեռակա աշխատելու համար մենեջերի պաշտոնը զբաղեցնող անձի համար որոշակի դժվարություններ կան: Դրանք կապված են այն փաստի հետ, որ չկա անձնական շփում:
Հետևյալ առաջարկությունները կօգնեն ձեզ արդյունավետորեն լուծել հաճախորդների հետ հեռակա աշխատանքի համար աշխատողներ ներգարվելու հարցը:
Մշակեք իդեալական թեկնածուի տարբերակներ
Դա անելու համար դուք պետք է կազմեք դիմորդի հիմնական հմտությունների և որակների ցանկը, որը հարմար է ձեր ընկերությանը: Հաշվի առեք նաև թեկնածուի հակատիպը կամ դիմանկարը, որը չի համապատասխանում պահանջներին: Այս մոտեցումը կխնայի ձեր գումարը և ժամանակը:
Կարևոր է վստահ լինել, որ թեկնածուն պատրաստ է ակտիվ համագործակցության։ Եթե նա եռանդով մոտենա առաջադրանքին, ապա դուք կհամոզվեք ճիշտ ընտրության մեջ։ Հակառակ դեպքում արժե մտածել, թե ինչ հեռանկարներ ունի այս դիմորդը։
Անցկացրեք հոգեբանական թեստեր
Բավականաչափ բարձր հուսալիության ցուցանիշները ցուցադրվում են Թոմաս-Կլիմանի թեստային հարցաշարով: Այն թույլ է տալիս գնահատել մարդու վարքագծի ոճը վիճելի իրավիճակներում: Սա կարևոր է, եթե թեկնածուն պետք է շփվի մեծ թվով մարդկանց հետ՝ օգտագործելով տարբեր հաղորդակցման ձևաչափեր:
Հաճախորդների հետ հեռվար աշխատանքի խնդիրներ
Հեռավար աշխատող մասնագետների պատրաստում
Հիմնական խնդիրը, որին բախվում են ընկերությունները, երբ աշխատակիցներին ներգրավում են հաճախորդների հետ հեռակա աշխատելու, համակարգչային ցածր գրագիտությունն է: Նույնիսկ հիմնական գրասենյակային ծրագրերին ոչ բոլորն են ծանոթ և շատերը, հնարավոր է, առաջին անգամ լսեն CRM համակարգերի մասին: Վաճառքի ավտոմատացման գործընթացը շատ ավելի հեշտ է դառնում, եթե մասնագետը գլուխ է հանում է իր վաճառած ապրանքից։
Հնարավոր թյուրիմացություն և կոնֆլիկտներ թիմում
Մարդը շփման կարիք ունի, և հաճախ գործընկերներն ընկերներ են դառնում։ Հաճախորդների հետ հեռակա աշխատելիս թիմում վստահելի հարաբերություններ հաստատելն ավելի դժվար է: Ենթագիտակցաբար ձևավորվում է մեկուսացման զգացում, ինչը հետագայում կարող է հանգեցնել մասնագիտական ճգնաժամի և աշխատանքի նկատմամբ հետաքրքրության պակասի։
Բացի այդ, թիմում հաճախ են լինում կոնֆլիկտներ և տարաձայնություններ:
Այսպիսով, հաճախորդների հետ հեռավոր աշխատանքը հիանալի միջոց է ընկերության կորուստները նվազագույնի հասցնելու համար: Ժամանակակից ծրագրակազմը թույլ է տալիս վերապատրաստել անձնակազմին և հաջողությամբ վաճառել ապրանքները կամ ծառայությունները հեռակա կարգով:
Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամյան ալիքում տեղադրում ենք կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ: