Ինչպե՞ս են փոխվում բիզնեսը և մարքեթինգը ճգնաժամի ժամանակ
Կարող է թվալ, որ բիզնեսը ճգնաժամային իրավիճակում մարում է, շահույթը նվազում է, իսկ մարդիկ գումար են ծախսում միայն առաջին անհրաժեշտության իրերի վրա և այս դեպքում մարքեթինգային ծախսերի համար հարմար պահ չէ: Մենք որոշեցինք պարզել դրա հավաստիությունը և ուսումնասիրեցինք վիճակագրությունը, հավաքեցինք փորձագիտական կարծիքներ ու գտանք օրինաչափություններ: Այսօրվա հոդվածում դուք կիմանաք, թե ինչպես է ճգնաժամն ազդում շուկայավարման […]
Ավանդույթ և արդիականություն. ինչպե՞ս է JanKaron-ը վերասահմանում նորաձևության կանոնները
Ժամանակակից աշխարհում ձեռագործ կաշվե իրերն ու աքսեսուարները աստիճանաբար ավելի մեծ տարածում են գտնում: Դրանք ոչ միայն ներկայացնում են բարձր որակ, այլև դառնում են անհատականության և նուրբ ճաշակի խորհրդանիշ: Այսպիսի արժեք է առաջարկում շուկայում մոտ 17 տարի ակտիվ գործունեություն ծավալող Հասմիկ Հարությունյանը իր կաշվե ձեռագործ իրերի արտադրանքով, որի հիման վրա հիմնադրել է JanKaron բրենդը։ «Շուրջ 17 […]