Ինչին պետք է ուշադրություն դարձնել
Միայն հաճախորդի շահերը հարգելով հնարավոր է հասնել իսկապես բարձր շահութաբեր արդյունքների: Համոզվեք, որ ձեր ապրանքներն ու ծառայությունները լուծում են հաճախորդների խնդիրները, նրանց ավելի երջանիկ դարձնում, օգուտներ բերում, և այդ դեպքում ձեր բիզնեսը կաճի:
Ո՞վ է ձեր հաճախորդը
Եթե ձեր առջև հաճախորդ եք տեսնում, ապա մի շտապեք նրան ապրանք առաջարկել։ Նախ, ինքներդ ձեզ հարցրեք, թե ինչ արժեք կստանա գնորդը ձեզանից կամ ընկերությունից: Այսպիսով, դուք կարող եք դիտել ձեր սեփական ապրանքանիշը հաճախորդի տեսանկյունից: Սպառողները կցանկանան օգտվել ընկերության ծառայություններից, եթե դուք կարողանաք լուծել նրանց խնդիրները կամ բարելավել նրանց բարեկեցությունը:
Ինչպե՞ս ստիպել հաճախորդին, ոչ գնի հենց ձեր ապրանքը: Օրինակ, եթե բնական գազ կամ վառարան եք վաճառում ջեռուցման համար, ապա պետք է գնորդին հասկացնել, որ ապրանքը գնելուց հետո նրա տանը կտիրի հարմարավետությունն ու հանգստությունը։ Սա շատ ավելի լավ է, քան հաճախորդին երկար ժամանակ բացատրել սարքի նրբությունները: Կարո՞ղ են ձեր արտադրանքը լուծել սպառողների խնդիրները: Եթե այո, ապա անպայման պատմեք նրանց ապրանքի դրամական արժեքի մասին: Կարևոր է ոչ միայն մատնանշել վերացական օգուտը, այլև հաշվարկել այն գումարի կոնկրետ գումարը, որը ձեր հաճախորդը կարող է խնայել կամ վաստակել:
Երբ ընկերությանը հաջողվի սերտ հարաբերություններ հաստատել թիրախային լսարանի (CA) հետ, ապա մարքեթինգի արդյունավետությունը շատ ավելի բարձր կլինի։ Եթե ընկերությունը ծանոթ չէ սպառողին, գովազդային արշավներն ակնհայտորեն ձախողվում են։
Հաճախորդների շահերը բացահայտելու եղանակները
Եթե դուք ձևավորել եք ձեր հաճախորդի դիմանկարը և թիրախային լսարանը բաժանել եք մի քանի հատվածների, ապա պետք է անցնեք հաջորդ փուլ: Անհրաժեշտ է ավելի մանրամասն վերլուծել պոտենցիալ գնորդների կարիքները։
Առցանց մարքեթինգի ոլորտում հաճախորդների շահերը բացահայտելու մի շարք մեթոդներ կան։ Խոսքը վերաբերում է ձեր պոտենցիալ գնորդների առցանց վարքագծին (որ ապրանքներն են նրանց հետաքրքրում, արդյոք ձեր տեսականին և մրցակիցների ապրանքները հավանում են։ Հաճախորդի հետաքրքրությունների քարտեզ ստեղծելու համար կարող եք օգտագործել հետևյալ գործիքները.
- Կայքի այցելուների վերլուծությունԱյս պահին հորինվել են բազմաթիվ վճարովի և անվճար գործիքներ, որոնք թույլ են տալիս ուսումնասիրել կայքի տրաֆիկը: Ինտերնետում դուք կարող եք գտնել առաջադեմ ծառայություններ, որոնք օգնում են բացահայտել ամենահետաքրքիր ապրանքներն ու ծառայությունները թիրախային լսարանի տեսանկյունից: Ո՞ր առցանց ալիքները հնարավորություն են տալիս հաճախորդներին ավելին իմանալ ձեր ապրանքանիշի մասին: Ո՞ր մարքեթինգային առաջխաղացումներն են առաջացնում ամենաշատ հետաքրքրությունը: Ինչու՞ են հաճախորդները սիրում մրցակիցների արտադրանքը: Այս և շատ այլ հարցերի կարելի է պատասխանել կայքի այցելուների վերլուծությամբ:
- Հետադարձ կապի վերլուծություն Վերանայման կայքերի օգնությամբ դուք կարող եք շատ բան իմանալ ձեր թիրախային լսարանի մասին: Այնուամենայնիվ, դա այնքան էլ հեշտ չէ. անհրաժեշտ է զտել ոչ տեղեկատվական պատասխանները և ընտրել միայն ամենաօգտակար տեղեկատվությունը:
2 խորհուրդ բիզնեսի և հաճախորդների շահերը հավասարակշռելու համար
- Վերաբերվեք հաճախորդներին այնպես, ինչպես կցանկանայիք, որ ձեզ հետ վարվեն:
Սա ամենակարեւոր կանոնն է, որին պետք է հետեւել գնորդներին գրավելու համար։ Հավանաբար, ձեզ դուր չի գա, եթե ձեզ վատ սպասարկեն, ստիպեն շատ երկար սպասել և առավել եւս խաբված լինել: Յուրաքանչյուր մարդ ցանկանում է լավ վերաբերմունք զգալ իր նկատմամբ, որն արտահայտվում է առաքման ժամկետների պահպանմամբ, պատվերի ժամանակին պատրաստմամբ և այլն։ Որքան հաճախ դու քեզ դնես հաճախորդի տեղը, այնքան ավելի լավ կհասկանաս նրան։
Այս սկզբունքն օգնում է աշխատել դժգոհ հաճախորդների հետ։ Եթե դուք ինքներդ հայտնվեիք նման իրավիճակում, հավանաբար կցանկանայիք, որ ձեզ ուշադիր լսեին և փորձեին օգնել։ Դժվար թե ցանկանաք խոսել ոչ կոմպետենտ մասնագետի հետ, ով փորձում է հնարավորինս արագ փակել խնդիրը և զբաղվել իր գործերով:
Հիշեք, որ լավ հաճախորդները հաճախ ամենախստապահանջ հաճախորդներն են:
- Հաճախորդները չեն մտածում ձեր խնդիրների մասին
Ցավոք սրտի, սպառողներին այնքան էլ չի հետաքրքրում այն փաստը, որ մենեջերը պետք է վճարի հիփոթեք, կատարի որոշակի քանակությամբ գործարքներ, գերազանցի գործընկերներին և այլն: Բացի այդ, հաճախորդներին չի հետաքրքրում, թե ինչու եք բաց թողել առաքման ամսաթիվը: Նույնը վերաբերում է կյանքի հայացքներին, անձնական նախասիրություններին և այլ բաներին: Հաճախորդի համար ամենակարեւորը նրա խնդրի լուծումն է։ Մեծ հաշվով, մարդիկ գալիս են ձեր ընկերություն միայն այն պատճառով, որ դուք կարող եք լրացնել նրանց կարիքը:
Սոցիալական ցանցերում հաճախորդների հետաքրքրություններին հետևելու 6 եղանակ
Կան մի քանի պարամետրեր, որոնց միջոցով կարող եք հասկանալ, թե որոնք են ձեր հաճախորդների շահերը: Դուք պետք է պատասխանեք յոթ հիմնական հարցի.
- Ինչպե՞ս են հաճախորդներն օգտագործում այս ապրանքները կամ ծառայությունները:
- Ի՞նչն է դուր չի գալիս հաճախորդներին ձեր ընկերության մեջ:
- Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն հաճախորդները ապրանքանիշից:
- Ի՞նչ են սիրում սպառողները ձեր ընկերության մեջ:
- Ի՞նչ միտումներ են հետաքրքիր գնորդների համար:
- Ո՞րն է ձեր հաճախորդի անհատականությունը:
Եկեք քննենք այս պարամետրերից յուրաքանչյուրը ավելի մանրամասն:
Ինչպե՞ս են հաճախորդներն օգտագործում ձեր ապրանքները կամ ծառայությունները:
Նեյլոնե արտադրող Du Pont-ը շուկան ընդլայնելու լավ օրինակ է` ներմուծելով նոր արտադրանքի հավելվածներ: Այս կազմակերպության զարգացման պատմության ընթացքում մանրաթելային արտադրանքի վաճառքը բազմիցս նվազել է: Միևնույն ժամանակ, ընկերությունն ամեն անգամ նյութի օգտագործման նոր տարբերակ էր առաջարկում՝ նեյլոնն օգտագործվում էր պարաշյուտների, կանացի գուլպաների, վերնաշապիկների, գորգերի, մեքենայի անվադողերի, նստատեղերի պաստառագործության մեջ։
Ակնհայտ է, որ առանց մշտական վերլուծության նյութն այդքան լայն տարածում չէր ստանա։ Ընկերության աշխատակիցները պարբերաբար հայտնաբերել են նեյլոնի նոր կիրառություններ:
Մեկ այլ օրինակ է Arm & Hammer, խմորի սոդայի արտադրող ընկերությունը: Ինչ-որ պահի այս կազմակերպության աշխատակիցները հայտնաբերել են, որ որոշ հաճախորդներ արտադրանքն օգտագործում են որպես սառնարանի թարմացնող միջոց։ Համապատասխան PR ակցիա է սկսվել։ Արդյունքում սոդան սկսեց շատ ավելի շատ մարդ ձեռք բերել։ Որոշ ժամանակ անց Arm & Hammer-ը սկսեց տեղադրել արտադրանքը որպես հագուստից յուղոտ բծերը հեռացնելու միջոց:
Ի՞նչը դուր չի գալիս հաճախորդներին ձեր ընկերության մեջ:
Հիշեք, որ ապրանքանիշը չի կարող դուր գալ բացարձակապես բոլոր սպառողներին: Նույնը վերաբերում է ապրանքներին կամ ծառայություններին: Ավելին, բացասական գնահատականները օգնում են սթափ նայել իրավիճակին և բարելավել աշխատանքի որակը։ Այնուամենայնիվ, պետք է հասկանալ, որ ոչ բոլոր բացասական արձագանքներն են օգտակար և կառուցողական: Փորձեք հետևել սոցիալական ցանցերի բոլոր մեկնաբանություններին և անձնական հաղորդագրություններին:
Ի՞նչ են սիրում հաճախորդները ձեր ընկերության մեջ:
Հաճախորդները չեն գովաբանի այն ապրանքը, որը չի բավարարում նրանց: Ավելի կարևոր է, որ շատ հաճախորդներ նշում են ապրանքանիշի հատուկ առավելությունները: Այսպիսով, դուք կարող եք ոչ միայն ծանոթանալ ձեր ընկերության արժանիքներին, այլև վերլուծել մրցակիցների ուժեղ կողմերը: Օրինակ, եթե գտնում եք, որ սպառողներին դուր է գալիս նմանատիպ ընկերության ծառայությունը, ապա կենտրոնացեք այդ ասպեկտի վրա: Փորձեք բարելավել ձեր սեփական ծառայությունը՝ ապրանքանիշի գրավչությունը մեծացնելու համար:
Վերոնշյալը ևս մեկ անգամ մատնանշում է սոցիալական ցանցերում ընկերության մեկնաբանությունների, անձնական հաղորդագրությունների և հիշատակումների մոնիտորինգի անհրաժեշտությունը։
Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն հաճախորդները ապրանքանիշից:
Բրենդը զարգացնելու համար անհրաժեշտ է բավարարել հաճախորդների կարիքները։ Որքան լավ եք դա անում, այնքան ավելի շահավետ կլինի բիզնեսը:
Սոցիալական ցանցերում դուք կարող եք տեղեկատվություն գտնել թիրախային լսարանի ակնկալիքների մասին: Օրինակ, որոշակի շրջանի շատ բնակիչներ վաղուց ցանկանում էին, որ դուք օֆլայն խանութ կառուցեք իրենց քաղաքում:
Պարզելու համար, թե ինչ են ակնկալում գնորդները ձեր ապրանքանիշից, դուք պետք է հետևեք փոստին, մեկնաբանություններին և ընկերության բոլոր տեսակի հիշատակումներին:
Ի՞նչ միտումներ են հետաքրքիր գնորդների համար:
Զարգացման միտումները տարբեր են՝ կայուն և անկայուն, երկարաժամկետ և կարճաժամկետ։ Միևնույն ժամանակ, նրանք բոլորն ազդում են սոցցանցերում ապրանքանիշի ռազմավարության վրա։ Բացի այդ, հաճախորդների հետ շփվելու պլան մշակելիս պետք է հաշվի առնել միտումները:
Եթե շոշափեք համապատասխան թեմա, կարող եք բարձրացնել ընկերության ճանաչումն ու հեղինակությունը։ Սպառողներն ավելի շատ կհետաքրքրվեն հետևելու նրա գործունեությանը։ Վառ օրինակ է այսպես կոչված նոստալգիկ մարքեթինգը։ Նրա ժողովրդականությունը տարեցտարի աճում է: Այժմ վճարունակ հաճախորդների մեծամասնությունը մարդիկ են, որոնց հասունացումը տեղի է ունեցել 20-րդ դարի 90-ական թվականներին։ Նրանցից շատերը ցանկանում են հիշել իրենց մանկության տարիները՝ գնելով այդ ժամանակ վաճառվող ապրանքներ։
Ո՞րն է ձեր հաճախորդի անհատականությունը:
Որքան ավելի մանրակրկիտ վերլուծեք սոցիալական ցանցերը, այնքան ավելի լավ կկարողանաք հասկանալ ձեր հաճախորդներին: Եվ դա կօգնի մշակել ամենաարդյունավետ առաջարկը։ Օրինակ, դուք գիտեք, որ թիրախային լսարանի անդամների մեծ մասը վազում է առավոտյան: Ստեղծեք հարցում՝ ձեր հաճախորդներին հարցնելու համար, թե ինչու են նրանք դա անում: Ո՞րն է մոտիվացիան: Ցանկանու՞մ են նիհարել, նոր ռեկորդ սահմանե՞լ, թե՞ ուրախացնել։
Հիշեք, որ սոցիալական ցանցերում հաճախորդների անձնական շահերը վերլուծելու համար անհրաժեշտ է հստակ ռազմավարություն մշակել։
Որքան շատ պատճառներ ունենան սպառողները ապրանքանիշի հետ շփվելու համար, այնքան լավ: Փորձեք պատասխանել նրանց բոլոր հարցերին և առաջարկել քննարկման թեմաներ։ Մի անտեսեք նոր մեկնաբանությունները:
Թիրախային լսարանի և հաճախորդների շահերի հետ աշխատելու գործիքներ և ծառայություններ
- Google Analytics
Ամենահայտնի ծառայություններից մեկը, որը թույլ է տալիս վերլուծել կայքը։ Դուք պետք է գրանցեք և տեղադրեք կոդը, որը Google Analytics-ը կստեղծի ձեր ռեսուրսում: Կան ծառայության վճարովի և անվճար տարբերակներ: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ դրանք շատ չեն տարբերվում միմյանցից: Անվճար ռեժիմը թույլ է տալիս վերլուծել թիրախային լսարանը ամսական սահմանափակ թվով կայքի էջերի համար (մինչև 5 միլիոն): Այս սահմանը, որպես կանոն, ոչ մի կերպ չի խանգարում վաճառքում հաճախորդների շահերի բացահայտմանը։
Ծառայությունը թույլ կտա որոշել ռեսուրսի այցելուների սեռը, տարիքը և որոշ այլ բնութագրեր: Օրինակ՝ որտեղ և ինչ բրաուզերներով են բացում կայքը, ինչ սարքեր են օգտագործում դրա համար։
- SimilarWeb
Մեկ այլ արդյունավետ ծառայություն, որը թույլ է տալիս վերլուծել տրաֆիկը և համեմատել կայքերը: Վերջին գործառույթը հեշտացնում է մրցակիցների հետազոտության գործընթացը։ Բացի վերը նշվածից, դուք կարող եք ներբեռնել Excel-ի հաշվետվությունները անմիջապես ձեր համակարգչում: Ծառայությունը նաև թույլ է տալիս բացահայտել և սեգմենտավորել տրաֆիկի աղբյուրները, պարզել, թե որքանով են ներգրավված ձեր այցելուները, ռեսուրսների որ էջերն են նրանք առավել հաճախ բացում: Եվ այս բոլոր հնարավորությունները հասանելի են անվճար տարբերակում: Կանխիկի տարբերակը ունի մի քանի այլ օգտակար տարբերակներ։
Հաճախորդների շահերի կառավարումը շատ կարևոր խնդիր է։ Դուք պետք է վերլուծեք ձեր թիրախային լսարանը և հասկանաք, թե սպառողների որ խմբերի վրա պետք է կենտրոնանաք: Ամբողջ տեղեկատվությունը ուսումնասիրելով՝ անհրաժեշտ կլինի յուրաքանչյուր հատվածի համար առաջարկներ կազմել։ Սա կբարձրացնի ընկերության արդյունավետությունը և կբարձրացնի վաճառքը:
Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամյան ալիքում տեղադրում ենք կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ: