Շուկայավարման բյուջե. Տարբերակիչ առանձնահատկությունները
Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կներկայացնենք շուկայավարման ոլորտում առկա միտումները: Ինչի՞ց կարող են օգտվել ձեռներեցները իրենց բիզնեսի շուկայավորման բյուջեն կազմելիս: Մարքեթինգային բյուջեն ընկերություններում ամենակոշտ վեճերի և քննարկումների առարկան է, քանի որ մի կողմից առաջխաղացման համար երբեք շատ գումար չի լինում, իսկ մյուս կողմից՝ գումար խնայելու ցանկությունը մի բանի վրա, որը կարող է […]
ՀՀ ԷՆ Զբոսաշրջության կոմիտեն հայտարարում է դրամաշնորհի հատկացման մրցույթ
Պետական մարմինը` ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության զբոսաշրջության կոմիտեն, որը գտնվում է ք․ Երևան, Մհեր Մկրտչյան 5 հասցեում, հայտարարում է դրամաշնորհի հատկացման մրցույթ, որը կազմակերպվում է armeps (www.armeps.am) էլեկտրոնային համակարգի միջոցով, հետևյալ միջոցառումների համար` Մրցույթի արդյունքում հաղթող ճանաչված կազմակերպություններին սահմանված կարգով կառաջարկվի կնքել դրամաշնորհի տրամադրման՝ նվիրաբերության պայմանագիր (այսուհետ` պայմանագիր)։ Սույն մրցույթի անցկացման կարգը, հայտ կազմելու ու ներկայացնելու պայմանները, ինչպես […]
«Հավաստագրման համակարգի օգտագործումը նորարարական ՓՄՁ-ների բացահայտման և խթանման համար» ծրագիր
Հայաստանի Հանրապետության Էկոնոմիկայի նախարարությունը տեղեկացնում է, որ Գիտելիքի փոխանակման ծրագրի (Knowledge Sharing Program) շրջանակներում Հայաստան է ժամանել Կորեայի Հանրապետության պատվիրակությունը՝ «Հավաստագրման համակարգի օգտագործումը նորարարական ՓՄՁ-ների բացահայտման և խթանման համար» ծրագիրը քննարկելու և Էկոնոմիկայի նախարարության հետ վերջինիս իրականացման գործողությունների ծրագիրը երկուստեք հաստատելու նպատակով։ Ծրագրի իրականացումը կնպաստի ՀՀ տնտեսության կայուն և ներառական զարգացմանը նպաստող նորարարական և մրցունակ ՓՄՁ-ների […]