Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կխոսենք թիրախային շուկայավորման մասին:
Կներկայացնենք թիրախային շուկայավորման առավելություններն ու ռիսկերը:
Թիրախային շուկայավորումը գործողությունների շարք է, որն ուղղված է լսարանի շատ նեղ հատվածին, օրինակ այն կարող է լինել խոհարարների կամ բժիշկների խումբ:
Թիրախային մարքեթինգի բովանդակությունն իր մեջ ներառում է կազմակերպչական, վերլուծական, գովազդային գործիքների մի ամբողջ շարք, որոնք ապահովում են շուկայում ապրանքների և ծառայությունների հաջող առաջխաղացումը:
Նպատակային մարքեթինգային ռազմավարությունը ապահովում է վաճառքի աճ և բարձրացնում թ հաճախորդների հետ փոխգործակցության մակարդակը, քանի որ այն կենտրոնացած է ոչ թե վերացական լսարանի, այլ որոշակի որսկներ և կարիքներ ունեցող սպառողների վրա, որոնց բարելավմանը նպաստում է ապրանքը կամ ծառայությունը:
Թիրախային շուկայավորման առավելությունները
Թիրախային մարքեթինգն ունի մի շարք առավելություններ, որոնք թույլ են տալիս ներգրավել նորերին և պահպանել հին հաճախորդներին: Այն հնարավորություն է տալիս՝
- Հասկանալ շուկայի առանձնահատկությունները
- բարձրացնել ապրանքի գրավչությունը
- զբաղեցնել որոշակի տեղ շուկայում և հասնել վաճաքի կայուն ծավալների
Նպատակային շուկայավորումը կարող է հաջողություն բերել ձեռնարկությանը հետևյալ պայմաններում՝
- Ընկերությունը դեռ չի հասցրել բավականաչափ միջոցներ կուտակել գովազդի համար, որն ուղղված է լինելու զանգվածային սպառողին․ Նաև ընկերության ֆինանսական ռեսուրսները սահմանափակ են։
- Թիրախային լսարանի տարբեր հատվածները տարբեր կարիքներ ունեն, ուստի մեկ առաջարկը չի կարող հարմար լինել բոլորին։
- Համապատասխան շուկայում ընկերությունն ունի բազմաթիվ մրցակիցներ, որոնցից յուրաքանչյուրն առաջարկում է յուրահատուկ ապրանք՝ գնորդին դնելով ընտրության առաջ։
Թիրախային շուկայավորման արշավների տեսակները
Սովորաբար կան մարքեթինգային արշավի մի քանի տեսակներ՝
- Արշավներ, որոնց խնդիրն է ավելացնել ապրանքների և ծառայությունների ծավալը, որոնք հաճախորդը ներկայումս սպառում է, կամ ընդլայնել այնպիսի ապրանքների և ծառայությունների շրջանակը, որոնց վաճառքը նախկինում կտրուկ աճել է:
- Արշավներ, որոնք ուղղված են ընկերության նկատմամբ հաճախորդների հավատարմության ամրապնդմանը: Դա անելու համար նախ անհրաժեշտ է բացահայտել այն պատճառներն ու պայմանները, որոնք կարող են դրդել հաճախորդին չհեռանալ:
- Արշավներ, որոնք խրախուսում են մարդկանց նորից օգտագործել ձեր առաջարկը, ովքեր ավելի վաղ գնել են ապրանք կամ օգտվել են ծառայությունից, բայց հետո ինչ-ինչ պատճառներով սկսել են չօգտվել:
Ռիսկերի վերլուծություն
Նախքան արտադրության և գովազդային արշավի մեկնարկը, դրա հետ կապված բոլոր ռիսկերը պետք է ամբողջությամբ վերլուծվեն և հաշվի առնվեն: Ռիսկերը պետք է հաշվի առնվեն ինչպես արտադրության արժեքը հաշվելիս, այնպես էլ շուկայավորման գործունեությունը պլանավորելիս: Հատուկ ուշադրություն պետք է դարձնել նույն շուկայում գտնվող այլ ըներությունների վրա, երբեմն տվյալ ընկերությունները ձեռնարկում են այլ քայլեր իրենց ապրանքը ճանաչելի դարձնելու համար: Հարկավոր է հետևել շուկայում առկա մրցակիցներին և գործընկերներին ու ձեռնարկել քայլեր ձեր արտադրանքի պահանջարկը մեծացնելու համար:
Տեխնիկաներ, որոնք թույլ կտան զարգացնել թիրախային շուկայավորումը
Թիրախային մարքեթինգի առանձնահատկությունները երկար տարիներ ուսումնասիրվել են գովազդի մասնագետների կողմից, ինչը հնարավորություն է տվել կազմել դրա իրականացման ընդհանուր առաջարկություններ, որոնք են՝
- Հիմքը պետք է լինի մանրամասն մարքեթինգային արշավի պլանը․ Այն կազմելիս պետք է հաշվի առնել պոտենցիալ գնորդների կարիքները, առկա հնարավորությունները, շուկայի առաջնահերթ խնդիրները:
- Շուկայական հատվածների համախմբում․ Այն կարող է օգտագործվել, երբ ձեռնարկությունն ունի վաճառքի ապրանք, բայց չունի վաճառքի համակարգ, և հնարավոր է համագործակցել մեկ այլ ընկերության հետ, որն ունի անհրաժեշտ գործիքներն ու ռեսուրսները՝ այն շուկա հանելու և նպատակային մարքեթինգ իրականացնելու համար:
Թիրախային մարքեթինգն ավելի օգտակար է, քանի որ դրա համար ծախսերն ավելի քիչ են, քան զանգվածային մարքեթինգի համար:
Որտեղից ստանալ տվյալներ թիրախային լսարանի մասին
Թվային տեխնոլոգիաները շատ ավելի արագ և արդյունավետ են դարձնում թիրախային լսարանի մասին տեղեկության ստացման գործընթացը:
1. Սոցիալական ցանցերը
Օգտատիրոջ հաշիվը հաճախ պարունակում է ոչ միայն անունը, սեռը այլև բնակության վայրը, տարիքը, սովորութները ու թե ինչն է ամենից հաճախ նախընտրում: Համակարգելով դրանք՝ հեշտ է կազմակերպել նպատակային համացանցային մարքեթինգ:
2. Հարցում անցկացրեք ձեր հաճախորդների շրջանում
Դրա համար կարող եք օգտագործել հեռախոսազանգեր: Հաճախ մեկ տասնյակ մարդիկ բավական են հասկանալու համար, թե աշխատանքի ու գովազդի որ կետերը պետք է բարելավվեն:
Թիրախային շուկայավորում փոքր և միջին ձեռնարկությունների համար արդյունավետ միջոց է իրենց սկզբնական մարքեթինգային քայլերը իրականացելու համար:
Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամ ալիքում տեղադրում ենք բիզնեսին վերաբերվող կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ: