ARMSME

Armenian small and medium enterprises

Search
Close this search box.

Շուկա նոր ապրանքի մուտքագրում. ռիսկերն ու սխալները

Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կխոսենք ապրանքը շուկա ճիշտ մուտքագրելու և դրա հետ կապված ռիսկերի ու տարածված սխալների մասին:

Շուկայում նոր արտադրանքի թողարկումը երկար և աշխատատար գործընթաց է, որը ներառում է շուկայական ուսումնասիրություններ և սոցիալական հետազոտություններ, արտադրանքի առաջխաղացմանն ուղղված ռազմավարության մշակում և այլն: Այս ամենն անհրաժեշտ է շուկայում ընկերության ճիշտ դիրքորոշման և աճի համար:

4 տարբերակ՝ շուկայում նոր ապրանք վաճառքի հանելու համար

Ձեր սեփական արտադրանքի շարքի կանոնավոր դիվերսիֆիկացիան հաջող բիզնեսի գրավականն է: Պետք է նշել, որ նոր ապրանքի թողարկումն ինքնին առանձին ու չափազանց պատասխանատու նախագիծ է, որում պետք է ներգրավվեն ընկերության բոլոր բաժինները և գերատեսչությունները, իսկ բիզնեսի արդյունավետությունը, որպես ամբողջություն, կախված է այս պլանների իրականացման որակից:

Նախ անհրաժեշտ է որոշել նոր ապրանքի մուտքագրելու մոդելը: Եվ դա ամբողջովին կախված է նրանից, թե ինչպիսի ապրանք է այն, ինչ ֆունկցիոնալություն ունի և ում համար է նախատեսված:

Ի՞նչ կարիք կա թարմացնելու արտադրանքը: Ինչո՞ւ պարզապես սպառողին չի առաջարկվում փորձված ապրանք: Մարդկանց նորույթի հանդեպ սիրուց բացի, դրա համար կա 2 հիմնարար պատճառ՝

  1. Ապրանքի կյանքը. ապրանքը գտնվում է նորարարական, բեկումնային լուծումների գոտում:
  2. Մրցունակությունը. սա այն դեպքն է, երբ ձեր ապրանաքը ապահովում է մրցակցություն, ինչը դրական է անդրադառնում ողջ շուկայի վրա:

Նոր արտադրանքի թողարկման մոդել մշակելիս պետք է մշտապես նկատի ունենալ դրա ֆունկցիոնալ էությունը։ Եվ ևս մեկ բան. նորը պարտադիր չէ, որ բոլորովին անսովոր լինի:

Ի՞նչը կարող է օգնել ամրապնդել ապրանքանիշը: 

Օրինակ, պիտակի վրա նշում, որ ապրանքը պատրաստված է բացառապես բնական նյութերից, կամ այն ​​խթանում է նյութափոխանակությունը: Դա կարող է դուր գալ առողջ ապրելակերպի կողմնակիցներին:

Շուկայում նոր ապրանքի թողարկման 4 փուլ

Շատ շուկայավարողներ օգտագործում են ապացուցված մարքեթինգային հնարքներ ՝ ցույց տալու համար, որ իրենց արտադրանքը իսկապես լավագույնն է։

Առանձնացնենք նման ապրանքների շուկա մուտք գործելու հիմնական փուլերը՝

Փուլ 1. Նոր արտադրանքի ռազմավարության մշակում

Այս փուլում սահմանվում են ռազմավարական նպատակները: Քննարկվում ու վերլուծվում են միայն ընդհանուր պատկերացումները դրա մասին կատարվում են SWOT վերլուծություն:

Փուլ 2. Գաղափարի ձևավորում

Այստեղ բոլորը կարող են լինեն գաղափարների աղբյուր՝ և՛ սպառողները, և՛ ընկերության ցանկացած բաժնի մասնագետները և նույնիսկ մրցակիցները: Մեկ օրինակ` Infiniti ավտոարտադրող ընկերությունը հարցում է կատարել իր հաճախորդների շրջանում՝ պարզելու, թե նրանք ինչ նախապատվություններ կարող են ունենալ նոր QK 4 մոդելի տարբերակների և առանձնահատկությունների վերաբերյալ: Որպես արդյունք՝

  • Մեքենան սկսեց նախանձելի սահունություն ունենալ
  • Մասնագետները փոխեցին մեքենայի դիզայնը
  • Հստակեցվեց միջին մակարդակի գներ

Արդյունքում վաճառքներն աճեցին 60%-ով:

Փուլ 3. Բիզնեսի վերլուծություն

Դուք պետք է կազմեք բիզնես պլան, որը կներառի բոլոր նախորդ ուսումնասիրությունների արդյունքները։ Բացի այդ, այն պետք է արտացոլի բիզնեսի տեսլականը՝ հաշվի առնելով բոլոր ծախսերը և կատարի ապագա ֆինանսական հոսքերի կանխատեսումը:

Անհրաժեշտ է որոշել նախագծի անկման կետերը և դրանց հավասրարակշռության վերականգնումը, գնահատել ծրագրի հետ կապված ռիսկերը, ինչպես նաև հասկանալ ռազմավարական նպատակների իրագործելիությունը, որին ընկերությունը փորձում է հասնել այս նոր արտադրանքը շուկա դուրս բերելով:

Փուլ 4. Նախատիպի մշակում ու ստեղծում

Այս փուլն իր մեջ ներառում է՝

  • Արտադրանքի բարդության մակարդակը
  • որակի ստանդարտները, որոնց պետք է համապատասխանի ապրանքը
  • համապատասխան ֆինանսավորման առկայությունը

Օրինակ՝ երեխաների համար ապրանքների որակը խստորեն կարգավորվում է այնպիսի ցուցանիշներով, ինչպիսիք են նյութերի և ընդհանուր՝ շրջակա միջավայրի անվտանգությունը: Հետևաբար, ժամանակի մեծ մասը կծախսվի հենց այս հատկությունների փորձարկման վրա:

Ի՞նչ է պետք նոր ապրանք շուկա դուրս բերելու համար

Ահա այն կետեից մեկը, որը պետք է ազդի նոր շուկայում արտադրանքի թողարկմանը:

Լոգոյի և անվան յուրահատկության որոշում

Դուք պետք է համոզվեք, որ ձեր օգտագործած ապրանքանիշը և ձեր սեփական ապրանքի անվանումը նախկինում գրանցված չի եղել որևէ մեկի կողմից: Եթե գործարկումից հետո պարզվի, որ ինչ-որ մեկն արդեն գրանցել է այս ապրանքանշանը ձեզանից առաջ, ապա դուք ստիպված կլինեք փոխել անվանումը և, ամենայն հավանականությամբ, ապրանքի դիզայնը:

Շուկայում նոր ապրանքի թողարկման ձախողման հնարավոր պատճառները

Շատ կարևոր է սխալների վրա ճիշտ աշխատելը, այն է՝ բիզնեսում ձախողումները ճիշտ վերլուծել և գտնել դրանց պատճառները: Նոր արտադրանքի անհաջող գործարկման պատճառները կարելի է բաժանել 2 կատեգորիայի՝

  • Մարքեթինգային սխալներ
  • Ֆորսմաժորային իրավիճակներ

Շատ ավելի հաճախ ձախողումների մեղավորը հենց իրենք են՝ ձեռներեցները, ովքեր պատշաճ ուշադրություն չեն դարձնում մարքեթինգին և իրենց շուկայական ռազմավարության խորը մշակմանը։ Ահա բնորոշ սխալներ՝

  • Թույլ մարքեթինգը
  • օպտիմալ գնի սխալ որոշումը
  • անարդյունավետ համագործակցությունը գովազդային ընկերության հետ
  • դիզայնի և փաթեթավորման սխալները

Այսպիսով, նոր ապրանքներ շուկա դուրս բերելը ձեռնարկատիրոջն ապահովում է հաճախորդների թվի ավելացումը, ինչը հանգեցնում է շրջանառության ավելացման և արդյունքում՝ զուտ շահույթի։ Նոր ապրանքը նման է անսովոր բիզնեսի, և դրա նկատմամբ մոտեցումը նույնպես պետք է համապատասխան լինի։

Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամ ալիքում տեղադրում ենք բիզնեսին վերաբերվող կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ:

Կիսվել նյութով