ARMSME

Մրցակիցների վերլուծություն. ինչի՞ն ուշադրություն դարձնել

Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կներկայացնենք, թե ովքեր կարող են համարվել ձեր բիզնեսի մրցակիցները և թե ինչպես ու ինչ ուղիներով կարող ենք «հաղթել» մրցակցին։

Մրցակիցների վերլուծությունը պետք է պարբերաբար իրականացվի, ոչ միայն ընկերության մեկնարկի այլ բիզնեսը սկսելուց առաջ: 

Բառացիորեն ամեն ինչ պետք է ուսումնասիրել մրցակիցներից՝ ապրանքների տեսականին, գները, ծառայությունները, կայքէջը, գովազդը և այլն:

Ովքե՞ր են մրցակիցները և ինչպե՞ս ուսումնասիրել նրանց

Մրցակիցները նրանք են, ովքեր աշխատում են ձեզ հետաքրքրող հաճախորդների հետ։ Ամեն դեպքում պետք է տարբերակել ուղղակի և անուղղակի մրցակիցներին։

Ուղղակի մրցակիցներն այն ընկերություններն են, որոնք ձեզ շատ մոտ են բիզնեսի, արտադրանքի և աշխարհագրության առումով: 

Մրցակիցներին վերլուծելու համար նախ պետք է ուրվագծել դրա աշխարհագրությունը: Օրինակ, եթե մենք խոսում ենք անասնաբուժական կլինիկայի մասին, ապա նրա հաճախորդները հիմնականում փոքր բնակավայրի և նրա շրջակայքի բնակիչներն են։ Եթե ​​դուք ունեք պետական ​​մասշտաբի բիզնես, ապա դուք դեռ պետք է ուսումնասիրեք ինչպես դաշնային, այնպես էլ տարածաշրջանային շուկայի մասնակիցներին:

Անուղղակի մրցակիցներն են`

Օրինակ դուք վարում եք գեղեցկության սրահ, ապա պրոֆեսիոնալ կոսմետիկայի խանութների ցանցը կարող է ձեր անուղղակի մրցակիցը համարվել։

Ինչպե՞ս գտնել և ընտրել մրցակիցներին վերլուծության համար

  • Որոնողական համակարգերի օգնությամբ, կամ հարցումներով, որոնք հարմար են ձեր անուղղակի մրցակիցներին:
  • Եթե ​​ընկերությունը արտադրում է կոնկրետ ապրանքներ՝ ապրանքների ագրեգատորների և առկա շուկաների միջոցով:
  • Առևտրի ցուցահանդեսներում, սեմինարներում և այլ միջոցառումներում:

Ինչպե՞ս հավաքել տեղեկատվություն շուկայի և մրցակիցների մասին

Տեղեկատվության հավաքման երկու կարևոր փուլ կա`

  1. Համացանցում տեղեկատվության որոնում Սկսնակների համար չի խանգարում պարզել, թե որ միտումներն են ակտիվ ձեզ հետաքրքրող ապրանքախմբում: Փնտրեք այն Yandex.Wordstat-ում կամ Google Trends-ում: Ձեր նպատակն է հասկանալ, թե ինչն է ամենաշատը հետաքրքրում մարդկանց այս պահին՝ ճիշտ սնուցումը, ավելորդ քաշի կորուստը, բիզնեսի առցանց տեղափոխումը և այլն:
  2. Որոնել շուկայի հետազոտության արդյունքները (վճարովի և անվճար) Դրանք ցույց են տալիս ներկա պահին շուկայի ծավալը, նրա առաջատար մասնակիցներին և միտումները։

Ի՞նչ է մրցակիցների վերլուծությունը և ինչո՞ւ է դա անհրաժեշտ

Եթե ​​մենք խոսում ենք մրցակիցների վերլուծության հայեցակարգի սահմանման մասին, ապա սա ապրանքների, ծառայությունների, ապրանքանիշերի ուսումնասիրություն է, որոնք կատարում են նույն կամ նմանատիպ առաջադրանքներ բազային ընկերության և նրա գործունեության հետ:

Օրինակ, դուք բիզնեսով եք զբաղվում մեկ տարուց ավելի՝ տրամադրելով սպառողներին գերազանց սպասարկում, գրավիչ գներ, սակայն LTV-ն (հաճախորդների կյանքի ցիկլը) և հաճախորդների պահպանման տոկոսադրույքը (հաճախորդների պահպանման տոկոսադրույքը) դեռևս չեն համապատասխանում մակարդակին:

Եզրակացություն՝ մրցակցային առաջարկներն ավելի շահավետ են, քան ձերը: Այսպիսով, դուք պետք է ուշադիր նայեք ձեր մրցակիցներին, հասկանաք, թե ինչպես են նրանք հրապուրում հաճախորդներին և ստեղծում ավելի արժեքավոր, եզակի մի բան, որը ձեզ կտա նոր առավելություններ:

Այսպիսով, ինչու է ձեզ անհրաժեշտ մրցակիցների վերլուծությունը: Հասկանալ «որտեղից պարել», երբ նորամուծություններ եք ուենում ոլորտում:

Մրցակիցների վերլուծության հիմնական նպատակները

Եթե ​​մենք խոսում ենք գլոբալ այն մասին, թե ինչու է անհրաժեշտ մրցակիցների վերլուծությունը, ապա դա անհրաժեշտ է, որպեսզի հնարավորինս լավ հասկանանք, թե ով է ձեր մրցակիցը գնորդների համար:

Ահա թե ինչը կօգնի հասկանալ վերլուծությունը

  • ում են, բացի ձեզնից, նայում գնորդներն իրենց ընտրությունը կատարելիս.
  • ինչի՞ց է կախված այդ որոշումը
  • ի՞նչ են անում մրցակիցները բիզնեսը խթանելու համար
  • ինչպե՞ս չկրկնել իրենց սխալները
  • ինչպե՞ս ստեղծել ձեր սեփական եզակի տեսականու ցանկը

Ինչ էլ որ որոշեք անել, սկսեք ուսումնասիրել նրանց, ովքեր արդեն դա անում են: Տեսեք, թե ինչպես են ուրիշները գայթակղում հաճախորդներին, պարզեք, թե ինչն է մարդկանց միշտ գրավում:

Ո՞ւմ է պետք մրցակցային վերլուծություն

Կա երեք գործոն, որոնց առկայության դեպքում ձեռնարկատերերը կատարում են մրցակիցների վերլուծություն`

  1. Նոր բիզնեսի կամ ապրանքի գործարկում : Այստեղ դուք պետք է վերլուծեք մրցակիցների գները, առաջարկվող միջակայքը: Բացի այդ, դուք պետք է ուսումնասիրեք թիրախային հաճախորդին ըստ խմբերի (սեռ, տարիք, եկամուտ, աշխարհագրական դիրք):
  2. Պահպանեք ձեր դիրքը շուկայում. Առանց անընդհատ սեփական արտադրանքը զարգացնելու, դա անելը շատ դժվար է, և միայն մի քանիսն են հաջողության հասնում: Այստեղ կարևոր է տեսնել, թե ինչպես է առաջարկը բավարարում սպառողների կարիքները, և ինչ ուղղությամբ է անհրաժեշտ զարգացնել։ Սա պահանջում է մարքեթինգային և սոցիոլոգիական հետազոտություններ:
  3. Բիզնեսի ընդլայնում. Այստեղ դուք պետք է բացահայտեք աճի կետերը և սկսեք քրտնաջան աշխատել վաճառքը մեծացնելու համար:

Մրցակիցների վերլուծությունը անհրաժեշտ է իրավասու գնագոյացման և շուկայավարման պլանավորման համար: Ուռճացված գնով ոչ ոք չի գնի, գնորդները կգնան ավելի բարենպաստ պայմաններ փնտրելու։

Մրցակիցների և նրանց թիրախային լսարանի մասին տեղեկատվության հավաքում

Տեղեկությունը կարող է հավաքվել տարբեր ձևերով: Դա կախված է հետազոտության մարքեթինգային մոտեցումից և դրա խորությունից: Մրցակիցներին վերլուծելու պարզ ուղիներից մեկը 7P մոդելն է՝ ապրանք, գին, տեղ, առաջխաղացում, մարդիկ, գործընթաց, ֆիզիկական ապացույցներ:

Մրցակիցների և նրանց թիրախային լսարանի մասին տեղեկատվության հավաքում

Սա այն դեպքում, երբ տեղեկատվությունը հավաքվում և համեմատվում է ըստ անվանված հիմնական պարամետրերի: 

  • Ապրանք արտադրանքի անվանումը
  • Գին ապրանքի արժեքը
  • Վայր (վաճառքի վայրեր) օֆլայն և առցանց խանութներ, շուկաներ:
  • Առաջխաղացում (գովազդ). UE-ի նկարագրություն (յուրաքանչյուր ապրանքանիշի համար), արտադրանքը գովազդելու եղանակներ (առցանց և օֆլայն)։
  • Մարդիկ Սպասարկման ոլորտում մրցակիցների վերլուծության համար նրանք (ընկերության աշխատակիցները) մեծ նշանակություն ունեն։ Շատ բան կախված է նրանց արտաքինից, շփվելու ձևից, հեռախոսով խոսելու, տեղեկություն փոխանցելու կարողությունից և այլն։
  • Գործընթաց  որքան հեշտ է մարդու համար գնումներ կատարելը, այնքան հաճախորդների քանակը կավելանա։

Այսպիսով մրցկիցների վերլուծությունը հնարավորություն է տալիս ուսումնասիրել շուկա և հետագայում այնտեղ ունենալ ձեր ուրույն տեղը։

Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամյան ալիքում տեղադրում ենք կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ:

Կիսվել նյութով