ARMSME

Armenian small and medium enterprises

Search
Close this search box.

Մրցակիցների վերլուծություն. ինչի՞ն ուշադրություն դարձնել

Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կներկայացնենք, թե ովքեր կարող են համարվել ձեր բիզնեսի մրցակիցները և թե ինչպես ու ինչ ուղիներով կարող ենք «հաղթել» մրցակցին։

Մրցակիցների վերլուծությունը պետք է պարբերաբար իրականացվի, ոչ միայն ընկերության մեկնարկի այլ բիզնեսը սկսելուց առաջ: 

Բառացիորեն ամեն ինչ պետք է ուսումնասիրել մրցակիցներից՝ ապրանքների տեսականին, գները, ծառայությունները, կայքէջը, գովազդը և այլն:

Ովքե՞ր են մրցակիցները և ինչպե՞ս ուսումնասիրել նրանց

Մրցակիցները նրանք են, ովքեր աշխատում են ձեզ հետաքրքրող հաճախորդների հետ։ Ամեն դեպքում պետք է տարբերակել ուղղակի և անուղղակի մրցակիցներին։

Ուղղակի մրցակիցներն այն ընկերություններն են, որոնք ձեզ շատ մոտ են բիզնեսի, արտադրանքի և աշխարհագրության առումով: 

Մրցակիցներին վերլուծելու համար նախ պետք է ուրվագծել դրա աշխարհագրությունը: Օրինակ, եթե մենք խոսում ենք անասնաբուժական կլինիկայի մասին, ապա նրա հաճախորդները հիմնականում փոքր բնակավայրի և նրա շրջակայքի բնակիչներն են։ Եթե ​​դուք ունեք պետական ​​մասշտաբի բիզնես, ապա դուք դեռ պետք է ուսումնասիրեք ինչպես դաշնային, այնպես էլ տարածաշրջանային շուկայի մասնակիցներին:

Անուղղակի մրցակիցներն են`

Օրինակ դուք վարում եք գեղեցկության սրահ, ապա պրոֆեսիոնալ կոսմետիկայի խանութների ցանցը կարող է ձեր անուղղակի մրցակիցը համարվել։

Ինչպե՞ս գտնել և ընտրել մրցակիցներին վերլուծության համար

  • Որոնողական համակարգերի օգնությամբ, կամ հարցումներով, որոնք հարմար են ձեր անուղղակի մրցակիցներին:
  • Եթե ​​ընկերությունը արտադրում է կոնկրետ ապրանքներ՝ ապրանքների ագրեգատորների և առկա շուկաների միջոցով:
  • Առևտրի ցուցահանդեսներում, սեմինարներում և այլ միջոցառումներում:

Ինչպե՞ս հավաքել տեղեկատվություն շուկայի և մրցակիցների մասին

Տեղեկատվության հավաքման երկու կարևոր փուլ կա`

  1. Համացանցում տեղեկատվության որոնում Սկսնակների համար չի խանգարում պարզել, թե որ միտումներն են ակտիվ ձեզ հետաքրքրող ապրանքախմբում: Փնտրեք այն Yandex.Wordstat-ում կամ Google Trends-ում: Ձեր նպատակն է հասկանալ, թե ինչն է ամենաշատը հետաքրքրում մարդկանց այս պահին՝ ճիշտ սնուցումը, ավելորդ քաշի կորուստը, բիզնեսի առցանց տեղափոխումը և այլն:
  2. Որոնել շուկայի հետազոտության արդյունքները (վճարովի և անվճար) Դրանք ցույց են տալիս ներկա պահին շուկայի ծավալը, նրա առաջատար մասնակիցներին և միտումները։

Ի՞նչ է մրցակիցների վերլուծությունը և ինչո՞ւ է դա անհրաժեշտ

Եթե ​​մենք խոսում ենք մրցակիցների վերլուծության հայեցակարգի սահմանման մասին, ապա սա ապրանքների, ծառայությունների, ապրանքանիշերի ուսումնասիրություն է, որոնք կատարում են նույն կամ նմանատիպ առաջադրանքներ բազային ընկերության և նրա գործունեության հետ:

Օրինակ, դուք բիզնեսով եք զբաղվում մեկ տարուց ավելի՝ տրամադրելով սպառողներին գերազանց սպասարկում, գրավիչ գներ, սակայն LTV-ն (հաճախորդների կյանքի ցիկլը) և հաճախորդների պահպանման տոկոսադրույքը (հաճախորդների պահպանման տոկոսադրույքը) դեռևս չեն համապատասխանում մակարդակին:

Եզրակացություն՝ մրցակցային առաջարկներն ավելի շահավետ են, քան ձերը: Այսպիսով, դուք պետք է ուշադիր նայեք ձեր մրցակիցներին, հասկանաք, թե ինչպես են նրանք հրապուրում հաճախորդներին և ստեղծում ավելի արժեքավոր, եզակի մի բան, որը ձեզ կտա նոր առավելություններ:

Այսպիսով, ինչու է ձեզ անհրաժեշտ մրցակիցների վերլուծությունը: Հասկանալ «որտեղից պարել», երբ նորամուծություններ եք ուենում ոլորտում:

Մրցակիցների վերլուծության հիմնական նպատակները

Եթե ​​մենք խոսում ենք գլոբալ այն մասին, թե ինչու է անհրաժեշտ մրցակիցների վերլուծությունը, ապա դա անհրաժեշտ է, որպեսզի հնարավորինս լավ հասկանանք, թե ով է ձեր մրցակիցը գնորդների համար:

Ահա թե ինչը կօգնի հասկանալ վերլուծությունը

  • ում են, բացի ձեզնից, նայում գնորդներն իրենց ընտրությունը կատարելիս.
  • ինչի՞ց է կախված այդ որոշումը
  • ի՞նչ են անում մրցակիցները բիզնեսը խթանելու համար
  • ինչպե՞ս չկրկնել իրենց սխալները
  • ինչպե՞ս ստեղծել ձեր սեփական եզակի տեսականու ցանկը

Ինչ էլ որ որոշեք անել, սկսեք ուսումնասիրել նրանց, ովքեր արդեն դա անում են: Տեսեք, թե ինչպես են ուրիշները գայթակղում հաճախորդներին, պարզեք, թե ինչն է մարդկանց միշտ գրավում:

Ո՞ւմ է պետք մրցակցային վերլուծություն

Կա երեք գործոն, որոնց առկայության դեպքում ձեռնարկատերերը կատարում են մրցակիցների վերլուծություն`

  1. Նոր բիզնեսի կամ ապրանքի գործարկում : Այստեղ դուք պետք է վերլուծեք մրցակիցների գները, առաջարկվող միջակայքը: Բացի այդ, դուք պետք է ուսումնասիրեք թիրախային հաճախորդին ըստ խմբերի (սեռ, տարիք, եկամուտ, աշխարհագրական դիրք):
  2. Պահպանեք ձեր դիրքը շուկայում. Առանց անընդհատ սեփական արտադրանքը զարգացնելու, դա անելը շատ դժվար է, և միայն մի քանիսն են հաջողության հասնում: Այստեղ կարևոր է տեսնել, թե ինչպես է առաջարկը բավարարում սպառողների կարիքները, և ինչ ուղղությամբ է անհրաժեշտ զարգացնել։ Սա պահանջում է մարքեթինգային և սոցիոլոգիական հետազոտություններ:
  3. Բիզնեսի ընդլայնում. Այստեղ դուք պետք է բացահայտեք աճի կետերը և սկսեք քրտնաջան աշխատել վաճառքը մեծացնելու համար:

Մրցակիցների վերլուծությունը անհրաժեշտ է իրավասու գնագոյացման և շուկայավարման պլանավորման համար: Ուռճացված գնով ոչ ոք չի գնի, գնորդները կգնան ավելի բարենպաստ պայմաններ փնտրելու։

Մրցակիցների և նրանց թիրախային լսարանի մասին տեղեկատվության հավաքում

Տեղեկությունը կարող է հավաքվել տարբեր ձևերով: Դա կախված է հետազոտության մարքեթինգային մոտեցումից և դրա խորությունից: Մրցակիցներին վերլուծելու պարզ ուղիներից մեկը 7P մոդելն է՝ ապրանք, գին, տեղ, առաջխաղացում, մարդիկ, գործընթաց, ֆիզիկական ապացույցներ:

Մրցակիցների և նրանց թիրախային լսարանի մասին տեղեկատվության հավաքում

Սա այն դեպքում, երբ տեղեկատվությունը հավաքվում և համեմատվում է ըստ անվանված հիմնական պարամետրերի: 

  • Ապրանք արտադրանքի անվանումը
  • Գին ապրանքի արժեքը
  • Վայր (վաճառքի վայրեր) օֆլայն և առցանց խանութներ, շուկաներ:
  • Առաջխաղացում (գովազդ). UE-ի նկարագրություն (յուրաքանչյուր ապրանքանիշի համար), արտադրանքը գովազդելու եղանակներ (առցանց և օֆլայն)։
  • Մարդիկ Սպասարկման ոլորտում մրցակիցների վերլուծության համար նրանք (ընկերության աշխատակիցները) մեծ նշանակություն ունեն։ Շատ բան կախված է նրանց արտաքինից, շփվելու ձևից, հեռախոսով խոսելու, տեղեկություն փոխանցելու կարողությունից և այլն։
  • Գործընթաց  որքան հեշտ է մարդու համար գնումներ կատարելը, այնքան հաճախորդների քանակը կավելանա։

Այսպիսով մրցկիցների վերլուծությունը հնարավորություն է տալիս ուսումնասիրել շուկա և հետագայում այնտեղ ունենալ ձեր ուրույն տեղը։

Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամյան ալիքում տեղադրում ենք կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ:

Կիսվել նյութով