Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կներկայացնենք, թե ովքեր կարող են համարվել ձեր բիզնեսի մրցակիցները և թե ինչպես ու ինչ ուղիներով կարող ենք «հաղթել» մրցակցին։
Մրցակիցների վերլուծությունը պետք է պարբերաբար իրականացվի, ոչ միայն ընկերության մեկնարկի այլ բիզնեսը սկսելուց առաջ:
Բառացիորեն ամեն ինչ պետք է ուսումնասիրել մրցակիցներից՝ ապրանքների տեսականին, գները, ծառայությունները, կայքէջը, գովազդը և այլն:
Ովքե՞ր են մրցակիցները և ինչպե՞ս ուսումնասիրել նրանց
Մրցակիցները նրանք են, ովքեր աշխատում են ձեզ հետաքրքրող հաճախորդների հետ։ Ամեն դեպքում պետք է տարբերակել ուղղակի և անուղղակի մրցակիցներին։
Ուղղակի մրցակիցներն այն ընկերություններն են, որոնք ձեզ շատ մոտ են բիզնեսի, արտադրանքի և աշխարհագրության առումով:
Մրցակիցներին վերլուծելու համար նախ պետք է ուրվագծել դրա աշխարհագրությունը: Օրինակ, եթե մենք խոսում ենք անասնաբուժական կլինիկայի մասին, ապա նրա հաճախորդները հիմնականում փոքր բնակավայրի և նրա շրջակայքի բնակիչներն են։ Եթե դուք ունեք պետական մասշտաբի բիզնես, ապա դուք դեռ պետք է ուսումնասիրեք ինչպես դաշնային, այնպես էլ տարածաշրջանային շուկայի մասնակիցներին:
Անուղղակի մրցակիցներն են`
Օրինակ դուք վարում եք գեղեցկության սրահ, ապա պրոֆեսիոնալ կոսմետիկայի խանութների ցանցը կարող է ձեր անուղղակի մրցակիցը համարվել։
Ինչպե՞ս գտնել և ընտրել մրցակիցներին վերլուծության համար
- Որոնողական համակարգերի օգնությամբ, կամ հարցումներով, որոնք հարմար են ձեր անուղղակի մրցակիցներին:
- Եթե ընկերությունը արտադրում է կոնկրետ ապրանքներ՝ ապրանքների ագրեգատորների և առկա շուկաների միջոցով:
- Առևտրի ցուցահանդեսներում, սեմինարներում և այլ միջոցառումներում:
Ինչպե՞ս հավաքել տեղեկատվություն շուկայի և մրցակիցների մասին
Տեղեկատվության հավաքման երկու կարևոր փուլ կա`
- Համացանցում տեղեկատվության որոնում Սկսնակների համար չի խանգարում պարզել, թե որ միտումներն են ակտիվ ձեզ հետաքրքրող ապրանքախմբում: Փնտրեք այն Yandex.Wordstat-ում կամ Google Trends-ում: Ձեր նպատակն է հասկանալ, թե ինչն է ամենաշատը հետաքրքրում մարդկանց այս պահին՝ ճիշտ սնուցումը, ավելորդ քաշի կորուստը, բիզնեսի առցանց տեղափոխումը և այլն:
- Որոնել շուկայի հետազոտության արդյունքները (վճարովի և անվճար) Դրանք ցույց են տալիս ներկա պահին շուկայի ծավալը, նրա առաջատար մասնակիցներին և միտումները։
Ի՞նչ է մրցակիցների վերլուծությունը և ինչո՞ւ է դա անհրաժեշտ
Եթե մենք խոսում ենք մրցակիցների վերլուծության հայեցակարգի սահմանման մասին, ապա սա ապրանքների, ծառայությունների, ապրանքանիշերի ուսումնասիրություն է, որոնք կատարում են նույն կամ նմանատիպ առաջադրանքներ բազային ընկերության և նրա գործունեության հետ:
Օրինակ, դուք բիզնեսով եք զբաղվում մեկ տարուց ավելի՝ տրամադրելով սպառողներին գերազանց սպասարկում, գրավիչ գներ, սակայն LTV-ն (հաճախորդների կյանքի ցիկլը) և հաճախորդների պահպանման տոկոսադրույքը (հաճախորդների պահպանման տոկոսադրույքը) դեռևս չեն համապատասխանում մակարդակին:
Եզրակացություն՝ մրցակցային առաջարկներն ավելի շահավետ են, քան ձերը: Այսպիսով, դուք պետք է ուշադիր նայեք ձեր մրցակիցներին, հասկանաք, թե ինչպես են նրանք հրապուրում հաճախորդներին և ստեղծում ավելի արժեքավոր, եզակի մի բան, որը ձեզ կտա նոր առավելություններ:
Այսպիսով, ինչու է ձեզ անհրաժեշտ մրցակիցների վերլուծությունը: Հասկանալ «որտեղից պարել», երբ նորամուծություններ եք ուենում ոլորտում:
Մրցակիցների վերլուծության հիմնական նպատակները
Եթե մենք խոսում ենք գլոբալ այն մասին, թե ինչու է անհրաժեշտ մրցակիցների վերլուծությունը, ապա դա անհրաժեշտ է, որպեսզի հնարավորինս լավ հասկանանք, թե ով է ձեր մրցակիցը գնորդների համար:
Ահա թե ինչը կօգնի հասկանալ վերլուծությունը
- ում են, բացի ձեզնից, նայում գնորդներն իրենց ընտրությունը կատարելիս.
- ինչի՞ց է կախված այդ որոշումը
- ի՞նչ են անում մրցակիցները բիզնեսը խթանելու համար
- ինչպե՞ս չկրկնել իրենց սխալները
- ինչպե՞ս ստեղծել ձեր սեփական եզակի տեսականու ցանկը
Ինչ էլ որ որոշեք անել, սկսեք ուսումնասիրել նրանց, ովքեր արդեն դա անում են: Տեսեք, թե ինչպես են ուրիշները գայթակղում հաճախորդներին, պարզեք, թե ինչն է մարդկանց միշտ գրավում:
Ո՞ւմ է պետք մրցակցային վերլուծություն
Կա երեք գործոն, որոնց առկայության դեպքում ձեռնարկատերերը կատարում են մրցակիցների վերլուծություն`
- Նոր բիզնեսի կամ ապրանքի գործարկում : Այստեղ դուք պետք է վերլուծեք մրցակիցների գները, առաջարկվող միջակայքը: Բացի այդ, դուք պետք է ուսումնասիրեք թիրախային հաճախորդին ըստ խմբերի (սեռ, տարիք, եկամուտ, աշխարհագրական դիրք):
- Պահպանեք ձեր դիրքը շուկայում. Առանց անընդհատ սեփական արտադրանքը զարգացնելու, դա անելը շատ դժվար է, և միայն մի քանիսն են հաջողության հասնում: Այստեղ կարևոր է տեսնել, թե ինչպես է առաջարկը բավարարում սպառողների կարիքները, և ինչ ուղղությամբ է անհրաժեշտ զարգացնել։ Սա պահանջում է մարքեթինգային և սոցիոլոգիական հետազոտություններ:
- Բիզնեսի ընդլայնում. Այստեղ դուք պետք է բացահայտեք աճի կետերը և սկսեք քրտնաջան աշխատել վաճառքը մեծացնելու համար:
Մրցակիցների վերլուծությունը անհրաժեշտ է իրավասու գնագոյացման և շուկայավարման պլանավորման համար: Ուռճացված գնով ոչ ոք չի գնի, գնորդները կգնան ավելի բարենպաստ պայմաններ փնտրելու։
Մրցակիցների և նրանց թիրախային լսարանի մասին տեղեկատվության հավաքում
Տեղեկությունը կարող է հավաքվել տարբեր ձևերով: Դա կախված է հետազոտության մարքեթինգային մոտեցումից և դրա խորությունից: Մրցակիցներին վերլուծելու պարզ ուղիներից մեկը 7P մոդելն է՝ ապրանք, գին, տեղ, առաջխաղացում, մարդիկ, գործընթաց, ֆիզիկական ապացույցներ:
Սա այն դեպքում, երբ տեղեկատվությունը հավաքվում և համեմատվում է ըստ անվանված հիմնական պարամետրերի:
- Ապրանք արտադրանքի անվանումը
- Գին ապրանքի արժեքը
- Վայր (վաճառքի վայրեր) օֆլայն և առցանց խանութներ, շուկաներ:
- Առաջխաղացում (գովազդ). UE-ի նկարագրություն (յուրաքանչյուր ապրանքանիշի համար), արտադրանքը գովազդելու եղանակներ (առցանց և օֆլայն)։
- Մարդիկ Սպասարկման ոլորտում մրցակիցների վերլուծության համար նրանք (ընկերության աշխատակիցները) մեծ նշանակություն ունեն։ Շատ բան կախված է նրանց արտաքինից, շփվելու ձևից, հեռախոսով խոսելու, տեղեկություն փոխանցելու կարողությունից և այլն։
- Գործընթաց որքան հեշտ է մարդու համար գնումներ կատարելը, այնքան հաճախորդների քանակը կավելանա։
Այսպիսով մրցկիցների վերլուծությունը հնարավորություն է տալիս ուսումնասիրել շուկա և հետագայում այնտեղ ունենալ ձեր ուրույն տեղը։
Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամյան ալիքում տեղադրում ենք կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ: