Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կներկայացնենք, թոփ 8 մարքեթինգային գրքեր, որոնք կօգնեն ձեզ ճիշտ կազմել մարքեթինգային ռազմավարություն
Ազդեցության հոգեբանություն․ Ռոբերտ Սիալդինի
Հեղինակի մասին․
Ռոբերտ Սիալդինին Արիզոնայի համալսարանի հոգեբանության պրոֆեսոր է, փորձարարական և սոցիալական հոգեբանության փորձագետ:
Գրքի մասին.
Ազդեցության հոգեբանությունը դասագիրք է բոլորի համար, ում աշխատանքն այս կամ այն ձևով կապված է մարդկանց շփման ճիշտ կառավարման ձևերի հետ: Եթե Ձեզ անհրաժեշտ է համոզել, կամ ինչ-որ կերպ ազդել ձեր հակառակորդների և գործընկերների որոշման վրա, ապա այս գիրքը ձեզ համար է:
Այս գրքում դուք կարող եք գտնել հավերժական հարցի պատասխանը՝ ինչպե՞ս ստիպել մարդուն ասել այո: Հեղինակը շատ մատչելի կերպով խոսում է համոզելու ամենաարդյունավետ մեթոդների մասին։
Ռոբերտ Սիալդինիի գիրքը լույս է տեսել 2,500,000 օրինակով ։
Marketing Wars․ Al Rice, Jack Trout
Հեղինակների մասին.
Ալ Ռիսը պրոֆեսիոնալ մարքեթոլոգ է, Ries & Ries խորհրդատվական ընկերության համահիմնադիրը, հանրային կապերի ոլորտում ամենաազդեցիկ մարդկանցից մեկը և ավելի քան 10 մարքեթինգային գրքերի հեղինակ։
Ջեկ Թրաութը բիզնես խորհրդատու է, պրոֆեսիոնալ մարքեթոլոգ և Trout & Partners խորհրդատվական ընկերության հիմնադիր և նախագահ: Նա ավելի քան 15 գրքերի հեղինակ է։
Գրքի մասին․
«Marketing Wars»-ը նրանց հերթական գիրքերից է։ Բիզնեսը մրցակիցների պատերազմ է։ Եվ կարող է լինել միայն մեկ հաղթող՝ նա, ով որոշում է ճիշտ ռազմավարությունը և ընտրում է հաղթող մարքեթինգային մարտավարություն։
Գրքի առավելությունն այն է, որ այն օգտագործում է խոշորագույն կորպորացիաների օրինակը տարբեր մարքեթինգային ռազմավարություններ նկարագրելու համար՝ հարձակողական, եզրային և պարտիզանական: Եվ այս ամենը կատաղի մրցակցության ու համաշխարհային մրցակցության պայմաններում:
Գովազդային գործակալ Դեյվիդ Օգիլվիի խոստովանությունները
Հեղինակի մասին:
Դեյվիդ Օգիլվին աշխարհահռչակ Ogilvy գովազդային գործակալության հիմնադիրն է, ամենահաջողակ copywriter-ներից մեկը։ Գովազդային աշխարհում լայնորեն կիրառվում է «օգիլիզմներ» տերմինը, որոնք բացահայտում են գովազդային գործունեության էությունը։
«Օգիլվիզմի» ամենահայտնի օրինակներից մեկը՝
«Դուք չեք կարող ստիպել մարդկանց գնել ձեր ապրանքը, դուք կարող եք միայն նրանց հետաքրքրել այս ապրանքը գնելով:
Գրքի մասին.
Յուրաքանչյուրի համար, ով ցանկանում է նվաճել գովազդային աշխարհի բարձունքները, մշակել գովազդային ռազմավարություն, որն արժանի է ցանկացած ապրանքի վերևին հասցնելու կամ հաղթելու մրցակցությանը, «Գովազդային գործակալի բացահայտումները» գիրքը պետք է դառնա աշխատասեղանի գիրք:
Շնորհիվ հեղինակի խորհրդի շատ ձեռնարկատերեր կարողացել են բազմապատկել իրենց ընկերությունների վաճառքը։
Hard Direct Marketing. Դեն Քենեդի
Հեղինակի մասին.
Դեն Քենեդին ամերիկացի գրող է, սադրիչ խոսնակ և գովազդ արտադրող: Նա նաև մի քանի բիզնես գրքերի հեղինակ է։ Իր անգնահատելի խորհուրդների համար, որոնք նա չէր հոգնել 25 տարի տալ ձեռներեցներին, նրան տրվեց «Միլիոնատեր ստեղծող» մականունը։
Ինչի մասին է այս գիրքը.
Hard Direct Marketing-ում Դեն Քենեդին ուղղակիորեն խոսում է այն մասին, թե ինչպես խուսափել հաճախորդների ձեռքբերման և վաճառքի աճի սխալներից: Գիրքը հատկապես արդիական է այն ձեռնարկատերերի համար, ովքեր չունեն շուկայավարներ և հսկայական գովազդային բյուջե:
Գրքի առանձնահատկությունն այն է, որ ընթերցողին ստիպում է ճիշտ հարցեր տալ և գտնել առաջխաղացման ճիշտ ուղին՝ հնարավորինս օպտիմալացնելով գովազդի, մարքեթինգի և առաջխաղացման միջոցները։
Մարքեթինգային հաքեր. «Ինչո՞ւ ենք գնում» գիտությունը Ֆիլ Բարդենի կողմից
Հեղինակի մասին:
Ֆիլ Բարդենն ունի ավելի քան 25 տարվա աշխատանքային փորձ՝ որպես մարքեթինգի մենեջեր այնպիսի խոշոր միջազգային ընկերությունների համար, ինչպիսիք են Unilever, Diageo և T-Mobile: Չնայած այն հանգամանքին, որ Բարդենի գաղափարները հաճախ հակասում են ընդհանուր ընդունված մարքեթինգային հայեցակարգերին, նրա հեղինակային մոտեցումը թույլ է տալիս պարբերաբար մեծացնել վաճառքը և խոշոր ընկերությունների հավատարիմ հաճախորդների թիվը:
Գրքի մասին.
Hacking Marketing-ը վերլուծում է սպառողների վարքագիծը որոշումների կայացման միջոցով: Գիրքը այն մասին, թե ինչո՞ւ են մարդիկ գնումներ կատարում, ինչպե՞ս են որոշումներ կայացնում և ի՞նչ է կատարվում նրանց մտքում այդ պահին: Ելնելով այս գիտելիքներից՝ հեղինակն առաջարկում է օգտագործել մարքեթինգի օրենքներն ու սեփական առաջարկությունները, որպեսզի կշեռքները միշտ թեքվեն ընկերության օգտին։
Գիրքը կհետաքրքրի ոչ միայն մարքեթոլոգներին, այլև ընկերությունների ղեկավարներին, քանի որ այն պատմում է սպառման հոգեբանության մասին գործնական տեսանկյունից, ինչը թույլ կտա վերանայել գովազդային արշավը և կառուցել բոլորովին նոր արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարություն:
Ծառայությունների շուկայավարման 4 բանալի․ Հարի Բեքվիթ
Հեղինակի մասին․
Հարրի Բեքվիթը մարքեթինգի մասնագետ է և ամերիկացի գրող, Beckwith Advertising and Marketing-ի հիմնադիրը: Beckwith-ի հաճախորդների թվում են Fortune Top 100 և Top 500 ԱՄՆ սպասարկման ընկերությունները:
«Ծառայությունը ոչ նյութական է, այն չի կարող վերադարձվել երաշխիքով, դրա որակը գնորդի համար այնքան ակնհայտ չէ, որքան գնված ապրանքի որակը։ Միաժամանակ, ծառայությունը կարող է ազդեցություն ունենալ՝ կարող է ստեղծել և՛ հավատարմություն, և՛ վստահություն, և դառնալ հաճախորդի ամենաուժեղ դժգոհության պատճառ»:
Հարրի Բեքվիթ
Գրքի մասին.
«Ծառայությունների շուկայավարման 4 բանալի» գրքի հիմնական գաղափարն այն է, որ ծառայությունը ապրանք չէ, և, հետևաբար, դրա առաջխաղացման մոտեցումը պետք է տարբեր լինի: Հրապարակման էջերում հեղինակը, օգտագործելով իրական օրինակներ, խոսում է 4 մարքեթինգային գործիքների օգտագործման մասին՝ գին, ապրանքանիշ, փաթեթավորում և հաճախորդների գոհունակություն։
Գիրքը գրված է աշխույժ և հասկանալի լեզվով, չկան ձանձրալի տեսություններ, բայց կան բազմաթիվ գործնական խորհուրդներ, աշխատանքային ռազմավարություններ և արդյունավետ մարքեթինգային տեխնիկա։
Եկա, տեսա, համոզեցի. Ինչպե՞ս հաջողությամբ վաճառել ձեր բիզնես գաղափարները Ստեֆանի Փալմերի կողմից
Հեղինակի մասին․
Ստեֆանի Պալմերը խորհրդատու է և զարգացման գծով ղեկավար, ինչպես նաև խթանման վերաբերյալ մի քանի գրքերի հեղինակ: Վեց տարի նա աշխատել է որպես MGM կինոստուդիայի և Jerry Bruckheimer Films-ի կրեատիվ տնօրեն, որտեղ վերահսկել է այնպիսի «նախագծեր», ինչպիսիք են «Legally Blonde», «Con Air», «Armageddon» և «Enemy of State»: 2005 թվականից նա ղեկավարում է իր սեփական Good in a Room խորհրդատվական ընկերությունը։
Գրքի մասին.
«Եկա, տեսա, համոզեցի» գրքի հիմնական սյուժեն՝ իմ գաղափարի վաճառքն է։ Ստեֆանի Փալմերը առաջարկում է իր արտադրանքի ներկայացման տեխնիկան, որը կօգնի ձեզ ներկայացնել ձեր բիզնեսը, գաղափարը կամ ապրանքը բացառիկ «բարենպաստ» լույսի ներքո:
Ինչպե՞ս վարվել բանակցություններում: Ինչպե՞ս ներկայացնել գաղափարն այնպես, որ ամենահարուստ ներդրողները «պայքարեն» դրա համար։ Ինչպե՞ս միանգամյա հաճախորդները դարձնել մշտական: Ինչպե՞ս վարել արդյունավետ բանակցություններ: Այս բոլոր հարցերին կարելի է պատասխանել գրքում։
Թույլտվության մարքեթինգ․ Սեթ Գոդին
Հեղինակի մասին․
Սեթ Գոդինը ամերիկացի ձեռնարկատեր է, մի քանի բիզնես գրքերի հեղինակ և աշխարհի ամենահայտնի մարքեթինգային բլոգերներից մեկը: Մի քանի տարի աշխատել է Yahoo!-ի փոխնախագահ։
Գրքի մասին.
«Վստահության մարքեթինգ» գրքի հիմնական գաղափարն այն է, որ Սեթը փորձում է «ընկերանալ» սպառողին և շուկայավարին փոխշահավետ համագործակցության համար: Մարքեթոլոգն օգնում է գնել, սպառողն օգնում է վաճառել։ Վստահելի հարաբերություններ կառուցելու համար անհրաժեշտ է երեք հիմնասյուն՝ ընկերություն, հաճախորդի հետ շփման հաճախականություն և վստահություն:
Այս գրքի առավելությունն այն է, որ այն մատչելի լեզվով պատմում է, թե ինչպես կարելի է ընկերանալ պոտենցիալ սպառողի հետ առանց բարդ և «չոր» կոմերցիոն առաջարկների, փոխանցել նրան ձեր ապրանքի արժեքը և նրան դարձնել մշտական հաճախորդ։
Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամյան ալիքում տեղադրում ենք կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ: