ARMSME

Armenian small and medium enterprises

Search
Close this search box.

Ճգնաժամային կառավարումը որպես փրկօղակ ձեր բիզնեսի համար

Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կներկայացնենք ճգնաժամային կառավարման ձևերը և դրա հաղթահարման ուղիները։

Հակաճգնաժամային կառավարումն անհրաժեշտ միջոց է՝ իր համար դժվար իրավիճակում հայտնված բիզնեսը փրկելու համար։ Դժվար պահերը լինում են նախանձելի հաճախականությամբ, իսկ առաջացման պատճառները տարբեր են։

Եթե ​​իրավիճակը լիովին անմխիթար է, մի շտապեք ինքներդ ձեզ սնանկ հայտարարել։ Վարձեք հակաճգնաժամային մենեջեր, ով ախտորոշելու և խնդիրների լուծման ուղիներ կառաջարկի: Եվ ավելի լավ է աշխատակազմում միշտ պահել այնպիսի մասնագետ, ով աստղագուշակի պես կկանխատեսի մոտալուտ փոթորիկը և ուղի կկառուցի այն հաղթահարելու՝ բիզնեսի համար նվազագույն կորուստներով:

Ի՞նչ է ճգնաժամային կառավարումը

Ցանկացած ընկերությունում կարող է սնանկությանը մոտ իրավիճակ ստեղծվել։ Հաճախորդների թվի նվազման և վաճառքի նվազման հետևանքները հաճախ շատ վնասակար են դառնում, և ժամանակին հակաճգնաժամային կառավարման միջոցառումները փրկօղակ են դառնում այդ բիզնեսի համար։

Եթե ​​մենք խոսում ենք հակաճգնաժամային կառավարման հայեցակարգի սահմանման մասին, ապա ընդհանուր առմամբ դա ձեռնարկության դուրսբերման գործընթացն է ծանր տնտեսական հանգամանքներից (երբ, օրինակ, այն դարձել է ոչ եկամտաբեր, անվճարունակ կամ նույնիսկ սնանկության եզրին) ձեռնարկվող միջոցառումներն ուղղված են իրավիճակի հաղթահարմանը կամ ունեն կանխարգելիչ բնույթ։

Կան հակաճգնաժամային կառավարման օբյեկտներ և սուբյեկտներ՝

Հակաճգնաժամային կառավարման օբյեկտները (այսինքն՝ սոցիալ-տնտեսական համակարգերը) տարածաշրջանային մասշտաբի ձեռնարկությունները, կազմակերպությունները և տնտեսական կառույցներն են:

Հակաճգնաժամային կառավարման սուբյեկտներն են իրենք՝ ընկերությունների սեփականատերերը, ճգնաժամային կառավարիչները, պետական ​​կառավարման մարմինները, պարտատերերը, արբիտրաժային հակաճգնաժամային կառավարիչները (երբ սնանկության ընթացակարգն անցնում է դատարանով):

Կառավարիչները գնահատում են ներկա իրավիճակը և մտածում են ընկերության վարքագծի ռազմավարության մասին՝ այն շուկայում պահելու համար: Իսկ հակաճգնաժամային մենեջերի խնդիրն է տնտեսական ծանր պայմաններում և ձեռնարկությունում անվճար կանխիկի բացակայության պայմաններում գրագետ և արագ ձեռնարկել անհրաժեշտ փրկարարական միջոցառումները։

Հակաճգնաժամային կառավարման նպատակներն ու խնդիրները

Հակաճգնաժամային կառավարման նպատակներն ու խնդիրները հետևյալն են՝

  • դադարեցնել ընկերությունում անկման գործընթացները,
  • մշակել և ձեռնարկել միջոցառումներ՝ չեզոքացնելու ճգնաժամի դրսևորումները,
  • փրկել կազմակերպությունը, կանխել նրա սնանկացումը
  • ճգնաժամի ժամանակ նվազագույնի հասցնել վնասը (կամ նույնիսկ ընդհանրապես խուսափել դրանից)
  • ձեւավորել այն գործիքները, որոնցով հնարավոր կլինի արդյունավետ կերպով ընկերությունը դուրս բերել խնդրահարույց վիճակից՝ նվազագույն վնաս հասցնելով կոմերցիոն գործունեությանը։

Հակաճգնաժամային կառավարման խնդիրն է նաև հնարավոր բարդ հանգամանքներին նախապատրաստվելը և դրանց կանխատեսումը։ Այս հարցով զբաղվող մասնագետը պետք է կարողանա արագացնել կամ դանդաղեցնել ճգնաժամը, սաստկացնել կամ թուլացնել դրա ընթացքը՝ հաշվի առնելով կոնկրետ իրավիճակը, դրա վտանգավորության աստիճանը և սպասվող հետևանքները։

Բիզնեսի ճգնաժամի պատճառները

Այստեղ դուք կարող եք բացահայտել անվերահսկելի և պայմանականորեն վերահսկվող պատճառները: Կան բաներ, որոնք չես կարող կառավարել:

Այս կանոնը վերաբերում է նաև բիզնեսին: Կարիք չկա ռեսուրսներ ծախսել մի բանի վրա, որը դուք չեք կարող փոխել: Փոխարժեքներ, նավթի գներ, սպառողների վճարունակություն՝ այս ամենն, իհարկե, կարևոր է։ Այնուամենայնիվ, ճգնաժամի պատճառները փնտրեք ձեր ընկերության ներսում, մնացած ամեն ինչ ձեր ազդեցության ոլորտից դուրս է։

Պայմանականորեն վերահսկելի պատճառները ներառում են այն պատճառները, որոնք կարող են վերացվել կամ փոխհատուցվել հակաճգնաժամային բիզնեսի կառավարմամբ: Ամենից հաճախ սրանք ներքին բնույթի խնդիրներ են, որոնք բխում են կառավարման սխալ որոշումներից՝

Անտեսելով զարգացման ռազմավարության անհրաժեշտությունը

Սա սովորական երևույթ է Հայաստանում փոքր և միջին բիզնեսի համար։ Այստեղ, ավելի հաճախ, ամեն ինչ շարժվում է ինքնաբուխ ձևով։ Զարգացման ռազմավարությունը անհրաժեշտ է տատանումներից կախված չլինելու համար։

Հնացած տեխնոլոգիաների և սարքավորումների օգտագործումը

Սովորաբար դա տեղի է ունենում, երբ կորցնում եք վճարունակությունը կամ կադրային ճգնաժամը հասունանում է: Այնուամենայնիվ, երբեմն նույնիսկ կայացած ընկերությունները հետ չեն մնում արագ տեխնոլոգիական առաջընթացից:

Ֆինանսների բացակայություն

Սովորաբար դա տեղի է ունենում ոչ պատշաճ պլանավորման կամ փոխառու կապիտալի չարաշահման պատճառով:

Բիզնեսում ճգնաժամերի կանխարգելում

Վարձեք ճգնաժամային կառավարման մասնագետ

Միայնակ հաղթահարելը շատ ավելի դժվար է։ Հենց զգաք, որ իրավիճակը վատթարանում է, դիմեք ճգնաժամային մենեջերին։ Թող նա վեր ու վար ուսումնասիրի ընկերությունը և գտնի խնդիրների պատճառները։ Պարզապես մի պահեք տեղեկատվությունը, սրանից է կախված արված գնահատականների ճշգրտությունը։

Հավանաբար բոլորը լսել են այն արտահայտությունը, որ ճգնաժամը հնարավորությունների ժամանակ է: Մասամբ այո։ Բայց միայն նրանք, ովքեր գտնում են ներքին ռեսուրսները հնարավորինս արդյունավետ օգտագործելու ուղիները, կարող են դիմակայել՝ փոխելով և՛ ձևավորված մտածելակերպը, և՛ գործելաոճը։

Այո՛, ճգնաժամը ծանր է, վատ է, մեկի համար՝ մահացու։ Եվ լավ կլինի, որ ճգնաժամի պայմաններում ձեռնարկվող միջոցներն օգտագործվեն միշտ և ամենուր։ Դժվար հանգամանքները ստիպում են մեզ հնարավորինս կենտրոնանալ, դեն նետել ավելորդ բալաստը, քրտնաջան աշխատել, արժևորել մարդկային ռեսուրսները և անխոնջ ձգտել զարգացմանը։

Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամյան ալիքում տեղադրում ենք կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ:

Կիսվել նյութով