ARMSME

Armenian small and medium enterprises

Search
Close this search box.

Կայքի առաջխաղացման ուղիներ սկսնակների համար

Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կներկայացնենք կայքերի առաջխաղացման ուղիները, թե ի՞նչ առավելություններ է տալիս կայքի ստեղծումը բիզնեսին և թե որո՞նք են կայքէջ ունենալու դրական ու բացասական կողմերը։

Առաջխաղացումը կայքում շատ սիրված թեման է այսօր: Այո, ռեսուրսը կարող է հետաքրքրել մարդկանց, բայց միայն այն ժամանակ, երբ նրանք իմանում են դրա մասին: Այս նպատակով է, որ գոյություն ունի օպտիմալացում եւ խթանում կայքերի միջոցով: Սա փոխկապակցված տարրերի մի ամբողջ հավաքածու է, որը ներառում է բարդ աշխատանք:

Ի՞նչ առավելություններ է տալիս կայքի ստեղծումը բիզնեսին

Համաշխարհային ցանցը վիրտուալ տարածք է, որտեղ պահվում են տարբեր տվյալներ, որով հնարավոր է կապ հաստատել ընկերների հետ, ներբեռնել ֆիլմ կամ խաղ: Այստեղ մարդիկ ապրանքներ են գնում, փաստաթղթեր են կազմում, ուղևորություններ են պլանավորում, ակնարկներ են կարդում։ Ահա թե ինչու ձեռնարկատերերը համացանցը տեսնում են որպես հաճախորդների բազա ընդլայնելու միջոց:

Ռեսուրսների բաշխման գործընթացում որոնման ծրագիրն աշխատում է տարբեր պարամետրերով՝

  • Ռեսուրսի ստեղծման վաղեմության ժամկետը
  • Տվյալների ծավալը
  • Թեմատիկ կողմնորոշումը
  • Հիմնաբառերի կամ արտահայտությունների քանակը և այլն

Դրական ու բացասական կողմերը կայքէջի

Դրական

Մարդիկ համոզված են տրամադրված տեղեկատվության իսկությանը,

Հաճախորդների բազայի ընդլայնում:

Բացասական

Դուք պետք է ունենաք համբերության և ժամանակի լավ պաշար:

Ռեսուրսի մշտական վերահսկողություն, դրա պահպանում և թարմացում։

Կայքի առաջխաղացման ուղիները

Օգտագործելով այս մեթոդները, Դուք կարող եք արդիականացնել ռեսուրսն ինքնին (այսինքն ՝ աշխատել միայն դրա ներքին գործոնների հետ) և համագործակցել ստորև ներկայացված խթանման մեթոդների հետ՝

Պաստառներ. Առցանց գովազդը կայքերի առաջխաղացման ժամանակ շատ կարևոր դեր է խաղում։ Սա մեթոդ է, որը ձեզ երկար չի սպասեցնի ռեսուրսների հաճախելիության մակարդակը բարձրացնելու համար: Այնուամենայնիվ, հարկ է հաշվի առնել, որ ցանկալի է գովազդը տարածել այն էջերի վրա, որոնք կապված են ձեր գործունեության տեսակի հետ, հակառակ դեպքում վահանակները անօգուտ կլինեն:

Կոնտեքստային գովազդ. Ամենատարածված աղբյուրները ՝ GoogleAdwords, Yandex.Direct, ինչպես նաեւ Begun։

Վիրուսային շուկայավարում. Օգտվողներին ներգրավելու թանկ և ծայրաստիճան ոչ ստանդարտ միջոց: Այստեղ տվյալները տարածում են ոչ թե մասնագետները, այլ մարդիկ, ովքեր, օրինակ, հետևել են իրենց հետաքրքրող էջի հղմանը։ Լավ մշակված վիրուսային շուկայավարման պլանը կարող է հարյուր հազարավոր մարդկանց ուշադրությունը դարձնել ձեր ապրանքի վրա:

Բլոգերներ. Տարբեր բլոգերային կայքերում տեղեկատվության տարածումը օգնում է հազարավոր օգտվողների գովազդել արտադրանքը: Բլոգերները էջի հասցեն տեղադրում են սեփական տեսանյութի կամ այլ գրառումների տակ։ Մարդիկ սովորաբար վստահում են իրենց արձագանքներին:

Կատալոգներ. Կան կայքերի կատալոգներ, և կան հոդվածների կատալոգներ, որտեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր ռեսուրսի նյութը կամ նկարագրությունը: Երկու տարբերակները լավ են, քանի որ դրանք ենթադրում են հղումների զանգվածի ավելացում:

Կայքերի առաջխաղացման անվճար մեթոդներ

Ներկայացնում ենք չորս մեթոդ, որոնք կօգնեն ձեզ գումար խնայել: Իհարկե, մենք չենք զարմացնի մասնագետներին, բայց այս տեղեկությունը պետք է օգտակար լինի սկսնակ օգտագործողների համար:

1․ Որակյալ բովանդակություն

Առավել արդյունավետ միջոց է խթանել կայքը համացանցում, որը չի պահանջում նյութական ներդրումներ, Դուք պարզապես տեղադրում եք եզակի բովանդակություն, որն ունակ է զանգվածներ գրավել առանց որևէ ջանք գործադրելու: Նման տեղեկությունը միշտ ուշադրություն է գրավում:

2․ Ներքին ճիշտ օպտիմալացում

Իրավասու օպտիմիզացումը թույլ է տալիս ռեսուրսին առաջատար դիրք զբաղեցնել լրահոսում հազվագյուտ հիմնաբառերով կամ արտահայտություններով: Սա վեբ կայք խթանելու միջոց է, որը կարող է ձեզ բարձր եկամուտ ապահովել, նույնիսկ եթե այն վերջերս եք ստեղծել:

3․ Բլոգերների ծառայությունների խթանում

Webice-ը և Grabr-ը բլոգերների համար ամենահայտնի ծառայություններն են: Այստեղ նույնպես կան խմբեր, որոնք կարող են օգնել ձեզ համացանցում կայքի ինքնուրույն առաջխաղացման հարցում: Նման ռեսուրսները հիանալի միջոց են օգտվողների ուշադրությունը ձեր կայք հրավիրելու համար:

Բլոգերների մեկնաբանություն

Փորձեք, օրինակ, երկու-երեք շաբաթվա ընթացքում մեկնաբանություններ թողնել հայտնի բլոգերի կամ խմբերի մի քանի հրապարակումներում ՝ հղում կատարելով ձեր ռեսուրսին: Արդյունքը երկար չի սպասի:

4․ Հաղորդագրությունների փոխանակում

Սա շատ արդյունավետ մեթոդ էհամացանցում կայքի անվճար առաջխաղացման համար, բայց արժե հաշվի առնել մի փոքր նրբերանգ: Ամենաբարձր արդյունքների հասնելու համար անհրաժեշտ է կիրառել փոխանակում, որը երբեմն կոչվում է նաև խաչաձև փոխանակում:

Եթե դուք ունեք երկու ռեսուրս A և B, և մեկ այլ օգտվող գործում է բովանդակություն B և D – ի վրա, ապա հաղորդագրությունների փոխանակումը պետք է իրականացվի հետևյալ կերպ.կայքը A-ն վերաբերում է B-ի վերաբերյալ տեղեկատվությանը, B-ը ‘ D-ին, և D-ն կրկին կապվում է A-ի էջերին: Շարժումը սկսվում է մեկնարկային կետին վերադառնալով: Դուք փակցնում եք երկու գրառում, և երկու հոդված եք ստանում: Մեթոդը հարմար է նաև թեմատիկ մեջբերման ինդեքսը օպտիմալացնելու համար:

Համացանցում կայք խթանելիս հիանալի կլինի, եթե Ձեզ գովազդեն այնպիսի առաջնորդ, որին վստահում են մարդիկ: Բացի այդ, որոշ բլոգերներ թույլ են տալիս հրապարակել երրորդ կողմի բովանդակություն: Շատ լավ է, եթե գտնեք բլոգ, որը համապատասխանում է Ձեր ռեսուրսի թեմային: Եվ այդ ժամանակ դուք կկարողանաք մեծացնել ձեր կայքի թիրախային լսարան: Բլոգերները, որոնք ձեր բովանդակության վերաբերյալ առաջարկություններ են անում, խթանում են Ձեր կայքը համացանցում:

Այս մեթոդը ունի հետեւյալ առավելությունները՝

Ռեսուրսը դառնում է ավելի տարածված,

Ձեզ խորհուրդ են տալիս բլոգերները, որոնց վստահում են օգտվողները։

Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամյան ալիքում տեղադրում ենք կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ:

Կիսվել նյութով