Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս անգամ կներկայացնենք կայքերի առաջխաղացման ուղիները, թե ի՞նչ առավելություններ է տալիս կայքի ստեղծումը բիզնեսին և թե որո՞նք են կայքէջ ունենալու դրական ու բացասական կողմերը։
Առաջխաղացումը կայքում շատ սիրված թեման է այսօր: Այո, ռեսուրսը կարող է հետաքրքրել մարդկանց, բայց միայն այն ժամանակ, երբ նրանք իմանում են դրա մասին: Այս նպատակով է, որ գոյություն ունի օպտիմալացում եւ խթանում կայքերի միջոցով: Սա փոխկապակցված տարրերի մի ամբողջ հավաքածու է, որը ներառում է բարդ աշխատանք:
Ի՞նչ առավելություններ է տալիս կայքի ստեղծումը բիզնեսին
Համաշխարհային ցանցը վիրտուալ տարածք է, որտեղ պահվում են տարբեր տվյալներ, որով հնարավոր է կապ հաստատել ընկերների հետ, ներբեռնել ֆիլմ կամ խաղ: Այստեղ մարդիկ ապրանքներ են գնում, փաստաթղթեր են կազմում, ուղևորություններ են պլանավորում, ակնարկներ են կարդում։ Ահա թե ինչու ձեռնարկատերերը համացանցը տեսնում են որպես հաճախորդների բազա ընդլայնելու միջոց:
Ռեսուրսների բաշխման գործընթացում որոնման ծրագիրն աշխատում է տարբեր պարամետրերով՝
- Ռեսուրսի ստեղծման վաղեմության ժամկետը
- Տվյալների ծավալը
- Թեմատիկ կողմնորոշումը
- Հիմնաբառերի կամ արտահայտությունների քանակը և այլն
Դրական ու բացասական կողմերը կայքէջի
Դրական
Մարդիկ համոզված են տրամադրված տեղեկատվության իսկությանը,
Հաճախորդների բազայի ընդլայնում:
Բացասական
Դուք պետք է ունենաք համբերության և ժամանակի լավ պաշար:
Ռեսուրսի մշտական վերահսկողություն, դրա պահպանում և թարմացում։
Կայքի առաջխաղացման ուղիները
Օգտագործելով այս մեթոդները, Դուք կարող եք արդիականացնել ռեսուրսն ինքնին (այսինքն ՝ աշխատել միայն դրա ներքին գործոնների հետ) և համագործակցել ստորև ներկայացված խթանման մեթոդների հետ՝
Պաստառներ. Առցանց գովազդը կայքերի առաջխաղացման ժամանակ շատ կարևոր դեր է խաղում։ Սա մեթոդ է, որը ձեզ երկար չի սպասեցնի ռեսուրսների հաճախելիության մակարդակը բարձրացնելու համար: Այնուամենայնիվ, հարկ է հաշվի առնել, որ ցանկալի է գովազդը տարածել այն էջերի վրա, որոնք կապված են ձեր գործունեության տեսակի հետ, հակառակ դեպքում վահանակները անօգուտ կլինեն:
Կոնտեքստային գովազդ. Ամենատարածված աղբյուրները ՝ GoogleAdwords, Yandex.Direct, ինչպես նաեւ Begun։
Վիրուսային շուկայավարում. Օգտվողներին ներգրավելու թանկ և ծայրաստիճան ոչ ստանդարտ միջոց: Այստեղ տվյալները տարածում են ոչ թե մասնագետները, այլ մարդիկ, ովքեր, օրինակ, հետևել են իրենց հետաքրքրող էջի հղմանը։ Լավ մշակված վիրուսային շուկայավարման պլանը կարող է հարյուր հազարավոր մարդկանց ուշադրությունը դարձնել ձեր ապրանքի վրա:
Բլոգերներ. Տարբեր բլոգերային կայքերում տեղեկատվության տարածումը օգնում է հազարավոր օգտվողների գովազդել արտադրանքը: Բլոգերները էջի հասցեն տեղադրում են սեփական տեսանյութի կամ այլ գրառումների տակ։ Մարդիկ սովորաբար վստահում են իրենց արձագանքներին:
Կատալոգներ. Կան կայքերի կատալոգներ, և կան հոդվածների կատալոգներ, որտեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր ռեսուրսի նյութը կամ նկարագրությունը: Երկու տարբերակները լավ են, քանի որ դրանք ենթադրում են հղումների զանգվածի ավելացում:
Կայքերի առաջխաղացման անվճար մեթոդներ
Ներկայացնում ենք չորս մեթոդ, որոնք կօգնեն ձեզ գումար խնայել: Իհարկե, մենք չենք զարմացնի մասնագետներին, բայց այս տեղեկությունը պետք է օգտակար լինի սկսնակ օգտագործողների համար:
1․ Որակյալ բովանդակություն
Առավել արդյունավետ միջոց է խթանել կայքը համացանցում, որը չի պահանջում նյութական ներդրումներ, Դուք պարզապես տեղադրում եք եզակի բովանդակություն, որն ունակ է զանգվածներ գրավել առանց որևէ ջանք գործադրելու: Նման տեղեկությունը միշտ ուշադրություն է գրավում:
2․ Ներքին ճիշտ օպտիմալացում
Իրավասու օպտիմիզացումը թույլ է տալիս ռեսուրսին առաջատար դիրք զբաղեցնել լրահոսում հազվագյուտ հիմնաբառերով կամ արտահայտություններով: Սա վեբ կայք խթանելու միջոց է, որը կարող է ձեզ բարձր եկամուտ ապահովել, նույնիսկ եթե այն վերջերս եք ստեղծել:
3․ Բլոգերների ծառայությունների խթանում
Webice-ը և Grabr-ը բլոգերների համար ամենահայտնի ծառայություններն են: Այստեղ նույնպես կան խմբեր, որոնք կարող են օգնել ձեզ համացանցում կայքի ինքնուրույն առաջխաղացման հարցում: Նման ռեսուրսները հիանալի միջոց են օգտվողների ուշադրությունը ձեր կայք հրավիրելու համար:
Բլոգերների մեկնաբանություն
Փորձեք, օրինակ, երկու-երեք շաբաթվա ընթացքում մեկնաբանություններ թողնել հայտնի բլոգերի կամ խմբերի մի քանի հրապարակումներում ՝ հղում կատարելով ձեր ռեսուրսին: Արդյունքը երկար չի սպասի:
4․ Հաղորդագրությունների փոխանակում
Սա շատ արդյունավետ մեթոդ էհամացանցում կայքի անվճար առաջխաղացման համար, բայց արժե հաշվի առնել մի փոքր նրբերանգ: Ամենաբարձր արդյունքների հասնելու համար անհրաժեշտ է կիրառել փոխանակում, որը երբեմն կոչվում է նաև խաչաձև փոխանակում:
Եթե դուք ունեք երկու ռեսուրս A և B, և մեկ այլ օգտվող գործում է բովանդակություն B և D – ի վրա, ապա հաղորդագրությունների փոխանակումը պետք է իրականացվի հետևյալ կերպ.կայքը A-ն վերաբերում է B-ի վերաբերյալ տեղեկատվությանը, B-ը ‘ D-ին, և D-ն կրկին կապվում է A-ի էջերին: Շարժումը սկսվում է մեկնարկային կետին վերադառնալով: Դուք փակցնում եք երկու գրառում, և երկու հոդված եք ստանում: Մեթոդը հարմար է նաև թեմատիկ մեջբերման ինդեքսը օպտիմալացնելու համար:
Համացանցում կայք խթանելիս հիանալի կլինի, եթե Ձեզ գովազդեն այնպիսի առաջնորդ, որին վստահում են մարդիկ: Բացի այդ, որոշ բլոգերներ թույլ են տալիս հրապարակել երրորդ կողմի բովանդակություն: Շատ լավ է, եթե գտնեք բլոգ, որը համապատասխանում է Ձեր ռեսուրսի թեմային: Եվ այդ ժամանակ դուք կկարողանաք մեծացնել ձեր կայքի թիրախային լսարան: Բլոգերները, որոնք ձեր բովանդակության վերաբերյալ առաջարկություններ են անում, խթանում են Ձեր կայքը համացանցում:
Այս մեթոդը ունի հետեւյալ առավելությունները՝
Ռեսուրսը դառնում է ավելի տարածված,
Ձեզ խորհուրդ են տալիս բլոգերները, որոնց վստահում են օգտվողները։
Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամյան ալիքում տեղադրում ենք կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ: