Պրոֆեսիոնալ PR մասնագետը պետք է շատ բան իմանա և կարողանա անել։ Ավելին, PR-ի ոլորտում ցանկացած գիտելիք օգտակար է։ Այսպիսով ներկայացնում ենք թոփ լավագույն գրքեր PR-ի մասին։
PR գրքեր, որոնք պետք է կարդան բոլորը
1. Միխայիլ Ումարով, «Ընդհանուր ճշմարտություններ. Ինչո՞ւ բոլորը չեն կարող անել ակնհայտը:
Հեղինակի կարծիքով, PR-ը գովազդային արդյունաբերության բավականին պարզ ոլորտ է: Այն հիմնված է ակնհայտ ճշմարտությունների վրա՝ հասկանալի նույնիսկ սկսնակների համար։ Ումարովը խոսում է այն մասին, թե ինչպես են հիմնական գործիքներն օգնում ճիշտ պլանավորել գովազդային արշավը և հասնել առավելագույն էֆեկտի։
2. Իննա Ալեքսեևա, Տատյանա Գուլյաևա Բարձր թռչող PR. Ինչպե՞ս աստղ դարձնել թոփ մենեջերից
PR մասնագետները հաճախ դժգոհում են իրենց գիտելիքների և փորձի պակասից իրենց կարիերայի սկզբում: Այս օգտակար գիրքը հզոր խթան կհանդիսանա PR-ի նորեկներին:
Այն կդառնա նրանց համընդհանուր հղումը ապրանքների առաջմղման գովազդային այն մեթոդների համար, որոնք պարբերաբար կիրառվում են: Ռուս ամենափորձառու PR-մասնագետները այս հրատարակության մեջ հավաքել են ամենակարևոր ուղեցույցներն ու արդյունավետ գործիքները:
3. Միխայիլ Բոչարով, Ալեքսանդր Չումիկով, «Հասարակայնության հետ կապեր. տեսություն և պրակտիկա»
PR-ի և գովազդի լավագույն գրքերից մեկի հեղինակները բավականին մանրամասն վերապատրաստման դասընթաց են մշակել հանրային կապերի (հասարակայնության հետ կապեր) թեմայով: Նրանք հատուկ ուշադրություն դարձրին այս ոլորտում հայկական և արտասահմանյան փորձի վերլուծությանը, նոր հասկացությունների և սխեմաների ստեղծմանը, տեսական և գործնական նյութի ստեղծագործական համադրությանը։
Գիրքը պարունակում է մոտ 150 աղյուսակ և գունավոր նկարազարդումներ, ինչպես նաև PR-ի վերաբերյալ բազմաթիվ առաջնային փաստաթղթեր (ներառյալ գաղտնի և կորպորատիվ):
4. Մարինա Գորկինա, «PR զրոյական բյուջեով»
Ոչ բոլոր ընկերություններն են պատրաստ մեծ գումարներ հատկացնել գովազդային արշավների համար։ Եվ խոսքը նույնիսկ տնտեսական ճգնաժամի մասին չէ, քանի որ ցածր բյուջետային PR-ի միտումները սկսել են նկատել դրանից շատ առաջ։
Գորկինան ամփոփում է իր ամբողջ ցածր բյուջետային PR փորձը, հաշվի առնելով ներքին բիզնեսի իրողությունները և ընթերցողների հետ կիսում այն գործնական գործիքները, որոնք թույլ են տալիս՝
- կապ հաստատել թիրախային լսարանի հետ տարբեր վեբ կայքերում և առավելագույնս օգտագործել Web0-ի ներուժը,
- նվազեցնել PR-ի ծախսերը՝ առանց արդյունավետության նվազեցման և հաղորդակցման այլ ուղիներ օգտագործելու,
- պլանավորել առանց բյուջեի PR միջոցառումներ և կառուցել ցածր բյուջետային PR ծրագրեր։
5. Ֆիլիպ Գուրով «ՏՏ ընկերությունների PR»
ՏՏ ընկերությունները հանդիսանում են տնտեսության ամենաարագ զարգացող հատվածներից մեկի մասնակիցները։ Ուստի նրանք ավելի շատ ունեն արդյունավետ PR աջակցության կարիք, քան մյուսները: Դժվարությունը կայանում է նրանում, որ նման ընկերությունների առաջխաղացումը հաճախ պահանջում է հատուկ տեխնոլոգիաների կիրառում, որոնք դժվարություններ են առաջացնում նույնիսկ ամենափորձառու PR մասնագետների համար։
Դրա յուրահատկությունն արտահայտվում է նրանով, որ խոսում է ՏՏ բիզնեսի խթանման ամենաարդյունավետ մեթոդների մասին՝ հաջողված PR արշավների օրինակներով։ Գիրքը օգտակար կլինի ինչպես սկսնակ, այնպես էլ արդեն կայացած մասնագետների, ինչպես նաև տեխնոլոգիական բիզնեսի ղեկավարների համար։
6. Իգոր Ման, Մարինա Գորկինա, Անդրեյ Մամոնտով, 100% PR. Ինչպես լինել լավ PR մենեջեր
Սա 100% PR-ի վեցերորդ հրատարակությունն է: Ինչպես դառնալ լավ PR մենեջեր, որը դարձել է PR գրականության բեսթսելլեր:
«PR 100%»-ը բաղկացած է 5% տեսությունից, 10% հումորից, 20% հաջողված նախագծերի և գործնական գործունեության օրինակներից, 65% օգտակար առաջարկություններից։
Հեղինակների հիմնական նպատակն է կիսել իրենց բազմամյա փորձը մարքեթինգի և PR-ի ոլորտում։ Ուստի ընթերցողը գրքում կգտնի միայն այն, ինչը իսկապես օգտակար է ընկերության առաջխաղացման համար։
7. Իգոր Ռեյխման, «Մեդիա չափումների պրակտիկան. Աուդիտ, հաշվետվություն, PR արդյունավետության գնահատում»
Ռայխմանը խոսում է այն մասին, թե ինչպես կարելի է գնահատել հաղորդակցման գործունեության արդյունավետությունը։ Նա դիտարկում է հաշվետվության տարբեր ձևերի օգտագործման ընդհանրացված փորձը և վերլուծում է տարբեր նախագծերի արտադրողականությունը սպառողների համար որոշակի հատվածներում և շուկաներում:
Ռայխմանը խոստովանեց, որ գիրքն ավելի շատ պրակտիկանտների աշխատանքային գրառումներն են, քան ակադեմիական հրատարակությունը: Այս մոտեցման շնորհիվ ներկայացված նյութը շատ ավելի հեշտ է մարսվում հատկապես ուսանողների և սկսնակների համար։
8. Իգոր Վիկենտև «Գովազդի և հասարակայնության հետ կապերի տեխնիկա»
Գրքի ութերորդ հրատարակությունը ներառում է յոթ նոր բաժիններ, որոնք մանրամասն նկարագրում են գովազդի ստեղծման մեթոդոլոգիան, ինչպիսիք են հասարակայնության հետ կապերը (փորձարկվել են Լատվիայում, Բելառուսում, Ուկրաինայում և Ռուսաստանում)։
Հրատարակությունը պարունակում է ոչ միայն տեսական նյութեր, այլև 20 աղյուսակ, 47 գծանկար, 21 գործնական կիրառություն գործարարի, շուկայավարի, լրագրողի, PR-ի և գովազդատուի ամենօրյա գործունեության համար, 200 ուսումնական առաջադրանք և 446 օրինակ։
Նշենք, որ այս գիրքը հաճախ է վերահրատարակվում Բալթյան եւ ԱՊՀ երկրներում։
ագետների, այլև բոլոր նրանց համար, ովքեր հետաքրքրված են հասարակայնության հետ կապերի ոլորտում:
9. Իլդար Ռեզեպով, «Գովազդի և PR-ի հոգեբանություն».
Ռեզեպովը պարզ և մատչելի ձևով ընթերցողներին ներկայացնում է PR-ի և գովազդի հոգեբանության բնօրինակ բացահայտումներ. խոսում է սովորական սխալների և բարձր մակարդակի անհաջողությունների մասին. ընդգծում է նորարարական հայտնագործությունները ժամանակակից գովազդային և PR գործունեության մեջ:
Գիրքը կարող է օգտագործվել որպես գործնական ուղեցույց՝ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ուսանողներին «Գովազդի հոգեբանություն և PR» դասընթացին նախապատրաստելու, ինչպես նաև այս ոլորտում առկա գիտելիքներն ընդլայնելու համար
Հիշեցնենք, որ մեր տելեգրամյան ալիքում տեղադրում ենք կրթական նյութեր ու տարատեսակ դրամաշնորհային ծրագրեր: Միանալու համար սեղմեք այստեղ: