ARMSME

Armenian small and medium enterprises

Search
Close this search box.

Ի՞նչ է սիներգիան կամ ինչո՞ւ է 1+1=3

Շարունակելով բիզնեսի համար կրթական նյութերի պատրաստումը՝ այս նյութում կխոսենք սիներգիա երևույթի, դրա կարևորության ու թիմում այն բարձրացնելու մեթոդների մասին:

Սիներգիան գործընթաց է, որտեղ մի քանի ընկերություններ կամ անհատներ միավորվում են՝ հասնելու ավելիին, քան կարող էին միայնակ: Բառն ունի հունական ծագում, առաջացել է «syn» — միասին և  «ergeia» — աշխատանք բառերի միացումից։ Այն ցույց է տալիս մի քանի գործոնների փոխազդեցության արդյունքը, որը պարզվում է՝ շատ ավելի հզոր է, քան այս նույն գործոնների կողմից առանձին-առանձին առաջացած ազդեցությունների գումարը: Այսինքն՝ ամբողջը մեծ է իր մասերի պարզ գումարից․ 1+1=3։

«Սիներգիա» բառն ունի երկար պատմություն, սակայն այս տերմինը շրջանառության մեջ է մտել միայն 1950-ականներին։ Պրոֆեսոր Ֆրեդ Ուեսթոնը մի օր ճաշում էր ռեստորանում և ճաշացանկում տեսնում է Perfect Synergy իռլանդական սուրճը: Այն սուրճի և իռլանդական վիսկիի խառնուրդ է: Պրոֆեսորը որոշեց, որ «սիներգիան» հիանալի միջոց է հաջող միաձուլումները և ձեռքբերումները բնութագրելու համար:

Օրինակ՝ երբ դուք գրում եք երգի բառերը, իսկ ձեր ընկերը՝ երաժշտությունը: Ձեզանից յուրաքանչյուրը առանձին-առանձին լավն է, բայց միասին դուք կարող եք ստեղծել գլուխգործոց: Եթե ձեր A ընկերությունը արտադրում է խաղալիք, իսկ որևէ B ընկերություն զբաղվում է դրանց արտահանմամբ ու բաշխմամբ, միասին դուք ավելի ուժեղ կլինեք ու մեծ հաջողություններ կգրանցեք: Հենց սա է սիներգիայի երևույթը:

Որտե՞ղ կարելի է գտնել սիներգիա

Այն ամենի մեջ, ինչը մեզ շրջապատում է կա սիներգիայի էֆեկտ:

Առանց սիներգիայի անհնար է պատկերացնել ԴՆԹ-ն, ֆոտոսինթեզը, գալակտիկաների ձևավորումը և ընդհանուր կյանքի կազմակերպումը:

Բայց այսօր մենք կխոսենք բացառապես բիզնես սիներգիայի մասին՝ կառավարման, մարքեթինգի, ընկերությունների միաձուլման և ձեռքբերման ոլորտներում:

Սիներգիան մենեջմենթում

Թիմի դրական սիներգիա

Թիմային սիներգիան այն է, երբ թիմի անդամները միասին ավելի մեծ արդյունքների են հասնում, քան եթե աշխատեին միայնակ:
Նույնիսկ այլ մարդկանց ներկայությունը ազդում է կատարողականի վրա: Եթե ​​առաջադրանքները պարզ են, ապա ուրիշների ներկայությունը գրեթե միշտ բարձրացնում է արտադրողականությունը: Այս էֆեկտը կոչվում է սոցիալական դյուրացման էֆեկտ:

Այն ուսումնասիրվել է գիտնականների կողմից 19-րդ դարի վերջին։ Փորձերը ցույց են տվել, որ երկու գործընկերները, միասին աշխատելով, կարողանում են ավելին անել, քան առանձին աշխատելով։ Իսկ վերջին հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ թիմային աշխատանքը մեծացնում է ավելի ստեղծագործ գաղափարների առաջացման հավանականությունը:

Ընկերությունները երբեմն հասնում են սիներգիայի զարմանալի արդյունքների, երբ ստեղծում են միջառարկայական աշխատանքային խմբեր՝ համախմբելով տարբեր ենթակառուցվածքների աշխատակիցների՝ կոնկրետ խնդիրներ լուծելու համար:

Թիմի բացասական էներգիա

Որքան մեծ է խումբը, այնքան աշխատակիցը հույս ունի, որ ուրիշների ջանքերը կբավականացնեն, իսկ անձնական ներդրումն այնքան էլ կարևոր չէ։

20-րդ դարի սկզբին իրականացվեցին մի շարք հետաքրքիր փորձեր: Գիտնականները հավաքեցին մի խումբ մարդկանց և խնդրեցին նրանց՝ բարձրացնել կշռաքարեր։ Յուրաքանչյուրը գրանցեց իր կարողությունների առավելագույն ցուցանիշը։ Դրանից հետո մարդկանց բաժանեցին խմբերի։ Ակնկալիքները պարզ էին. եթե մեկ մարդ կարող է բարձրացնել, ասենք 30 կգ, ապա երկու հոգի միասին պետք է բարձրացնեն կա՛մ 60 կգ, կա՛մ ավելին՝ սիներգիայի շնորհիվ։

Բայց դա չեղավ։ Անհատական ​​ջանքերը նվազեցին խմբում մարդկանց քանակի հետ: Երկու հոգի բարձրացրին իրենց անհատական ​​կատարողականի գումարի միայն 93%-ը, իսկ ութը՝ ընդամենը 49%։ Ժամանակակից հետազոտողները կրկնեցին փորձերը և ստացան նույն արդյունքները։

Եթե ​​անհրաժեշտ է կատարել որևէ բարդ առաջադրանք, այլ մարդկանց ներկայությունը կարող է նվազեցնել աշխատանքի արդյունավետությունը: Ավելորդ մարդկանց ներկայությունից սոցիալական գրգռվածությունը խանգարում է մտածողությանը և հանգեցնում՝ սխալ որոշումների: Սա կոչվում է սոցիալական արգելակում:

Կա ևս մեկ խնդիր․ երբ մի խումբ աչքի ընկնող տաղանդներ վատ են աշխատում միասին։ Սա կոչվում է Ապոլոնի համախտանիշ:

Տնտեսագետ Մերեդիտ Բելբինի խոսքերով, բարդ առաջադրանքների համար, ինչպիսին է Apollo տիեզերանավի կառուցումը, պահանջվում են բարձր ինտելեկտով և տաղանդավոր մարդիկ, սակայն նման մարդկանցով թիմերի ընդհանուր արդյունավետությունը այնքան էլ բարձր չէ: Նման խմբերի անդամները հաճախ ուշադրություն չեն դարձնում ուրիշի կարծիքին, չգիտեն ինչպես բանակցել, ժամանակ են վատնում անօգուտ վեճերի վրա, ինչի արդյունքում թիմը գտնվում է լիակատար քաոսի մեջ։

Թիմի սիներգիան մեծացնելու 4 եղանակ

  1. Հավաքեք փոքր թիմ՝ տարբեր մարդկանցով

Իդեալական թիմը հիմանականում կազմված է 6-10 հոգուց: Եթե ​​թիմն ունի 6-ից պակաս անդամներ, ապա դա կարող է հանգեցնել ավելի վատ որոշումների, քանի որ թիմի սիներգիայի ամենակարևոր պայմանը նրա անդամների բազմազանությունն է: Եթե ​​թիմում 10-ից ավելի մարդ կա, ապա դրա արդյունավետությունը սկսում է նվազել՝ ենթախմբեր են ձևավորվում, տարաձայնություններ են առաջանում։

  1. Ստեղծեք ընդհանուր տեսլական

Հետազոտություններից մեկի համաձայն՝ աշխատակիցների 97%-ը կարծում է, որ թիմային դասավորվածության բացակայությունն ազդում է նախագծի արդյունքի վրա: Հետևաբար, առաջնորդը պետք է հնարավորինս հաճախ կիսի թիմի հետ իր տեսլականը և նպատակները, որոնց բոլորը փորձում են հասնել միասին:

  1. Օգտագործեք թիմում յուրաքանչյուրի ուժեղ կողմերը

Թիմում յուրաքանչյուր մարդ ստանում է մի դեր, որը բացահայտում է իր ուժեղ կողմերը և ամեն օր նա կարող է օգտագործել իր տաղանդը ի շահ ընկերության: Այս դեպքում աշխատանքի մեջ ներգրավվելու հավանականությունը վեց անգամ, իսկ արտադրողականությունը՝ 8 տոկոսով ավելին է։ Կարևոր է՝ մարդիկ զգան, որ իրենց աշխատանքը գնահատվում է և տեսնեն իրենց ներդրումը աշխատանքի արդյունքում։

  1. Ստեղծեք ճիշտ կորպորատիվ մշակույթ

Ըստ Google-ի կատարած ուսումնասիրությունների, թե որն է իդեալական թիմը, հոգեբանական անվտանգությունը ամենակարևոր գործոններից մեկն էր: Հոգեբանական անվտանգությունն այն է, երբ ընկերությունում խրախուսվում է ցանկացած քննադատություն, ոչ ոք չի ամաչում նույնիսկ խելահեղ լուծումներ առաջարկել, և յուրաքանչյուրն իրեն հարմարավետ է զգում ասելու այն, ինչ մտածում է:

Սիներգիան բիզնեսում

Միաձուլումների ժամանաի սիներգիան այն է, երբ 2 երկու միավորված ընկերությունների կատարողականն ավելի մեծ է, քան դրանց գումարը, երբ գործում են միմյանցից առանձին(1+1=3)։

Համագործակցելով այլ բիզնեսների հետ, դուք ձեռք կբերեք այս ամենը․

  • նոր տեխնոլոգիաներ և հետազոտություններ,
  • նոր շուկաներ,
  • որակավորված մարդիկ,
  • կառուցված վաճառքի ալիքներ,
  • նոր ներդրումներ,
  • հավատարիմ հաճախորդներ,
  • հարկային արտոնություններ
  • ապագա աճի բազմաթիվ այլ աղբյուրներ:

Բիզնեսում օգտագործված դրական սիներգիայի օրինակ

Walt Disney Co-ն ձեռք է բերել Pixar-ը 2006 թվականին 7,400,000,000 դոլարով և կայացրել ճիշտ որոշում։ Դիսնեյը մուտք է ստացել անիմացիոն առաջադեմ տեխնոլոգիաներում՝ պահպանելով այն եզակիությունը, որը Pixar-ին հաջողության է հասցրել:

Դիսնեյի մասշտաբները թույլ տվեցին Pixar-ին ավելի կանոնավոր թողարկել հանրաճանաչ մուլտֆիլմեր և դրանք շուկա հանել մասշտաբային կազմակերպության լայն բաշխիչ ցանցի միջոցով: Pixar-ի կերպարային խաղալիքները վաճառվում են աշխարհի հարյուրավոր Դիսնեյ խանութներում և բրենդի հայտնի թեմատիկ այգիներում:

Դիսնեյը կանգ չառավ․ 2009թ․-ին ձեռք բերեց Marvel Entertainment-ը, 2012-ին՝ Lucasfilm-ը և 21st Century Fox-ը՝ 2019-ին։

Այնուամենայնիվ, սիներգիայի սկզբունքն ասում է, որ խմբային աշխատանքի արդյունքը կգերազանցի նույնիսկ խմբի ամենափայլուն անհատի անկախ հաջողությունը: Չպետք է մոռանալ, որ լավ արդյունքի համար կարևոր է նաև թիմի անդամների հատուկ ուշադրությունը իրենց հայացքների անհամապատասխանություններին և հակասություններին:

Կիսվել նյութով