Էլեկտրոնային առևտուրը կարող է լինել եկամտի, վաճառքի աճի և հաճախորդների հոսքի լավ աղբյուր: Դա անելու համար, նախքան առցանց խանութ ստեղծելը, պետք է նախապատրաստվել՝ վերլուծել շուկան, մրցակիցներին, ընտրել վայրը: Դրանից հետո միայն արժե անցնել տեխնիկական մասին։
Առանց խանութ ստեղծելու նպատակները
Ինչպե՞ս է աշխատում վիրտուալ խանութը և արդյո՞ք այն համապատասխանում է բոլորին, շատերը չգիտեն: Հաճախ դա է պատճառը, որ վաճառողները շատ ժամանակ և գումար են ծախսում ապրանքների վաճառքի համացանցային կետ ստեղծելու վրա, այնուհետև պարզապես չեն օգտագործում դրա ֆունկցիոնալությունը:
Համացանցը լի է պատմություններով, որոնք փորձում են առցանց առևտուր սկսել զրոյական փորձով և առանց գիտելիքների: Սովորաբար դրանք բոլորն էլ տխուր են ավարտվում, ուստի նախ պետք է մտածել և կշռադատել ամեն ինչ, որպեսզի խուսափեք անիմաստ ծախսերից:
Առցանց առևտուրն ունի իր բիզնեսի կանոններն ու առանձնահատկությունները օրինակ՝ էլեկտրոնային առևտրում ներդրումներ կատարելն անհրաժեշտ է միայն այն դեպքում, եթե դրանից շոշափելի օգուտ կա: Ապրանքների վաճառքի այս եղանակը ճիշտ լուծում կստանա, եթե՝
- Դուք արդեն ունեք ձեր սեփական վաճառքի կետը (խանութ, տաղավար, և այլն): Այս իրավիճակում կայքը կդառնա ապրանքների վաճառքի լրացուցիչ ուղի:
Առցանց խանութ ստեղծելու նախապատրաստման փուլերը
Փուլ ․1 Եթե դուք օֆլայն վաճառքի գոնե որոշակի փորձ ունեք, ապա պետք է սկսեք ծանոթ ապրանքից: Քանի որ դուք արդեն ունեք տեղեկատվություն հնարավոր մարժայի, մրցակցության, պոտենցիալ հաճախորդների, սեզոնայնության և հիմնական մատակարարների մասին:
- Փորձեք գտնել միջին գների կատեգորիայի ապրանքներ. ոչ շատ թանկ, որպեսզի գնորդը պատրաստ լինի վճարել դրա համար. ոչ շատ էժան, որպեսզի ապրանքների արժեքը պակաս չլինի առաքման և ընդհանուր ծախսերից:
Հազվադեպ է արագ գտնել նման իդեալական արտադրանքի տեղը, հետևաբար, բոլոր դրական և բացասական կողմերը կշռելուց հետո ընտրեք ձեզ համար ամենահարմար ապրանքը, որը ձախողման դեպքում նվազագույն կորուստներ կբերի:
Փուլ թիվ 2. հիմնական մրցակիցների բացահայտում. որոնման համակարգերի վերլուծություն:
Ապագա առցանց խանութի ապրանքային ուղղությունը ընտրելուց հետո, բայց մինչ այն բացելը, կարևոր է ուսումնասիրել պոտենցիալ մրցակիցներին։ Դրանք կարող եք գտնել ձեր թեմային վերաբերող հարցումների հայտի որոնման համակարգերի արդյունքների ցանկում: Ի՞նչը պետք է վերլուծվի՝
- Ձեր թիրախային հարցումների գովազդների քանակը,
- Համացանցային խանութների ցանկը,
- Նրանց տեսականին և գները:
- Այցելություններ մրցակիցների կայքեր (օրինակ՝ օգտվելով Similarweb ծառայությունից):
Այս տեղեկատվությունը հավաքելուց հետո դուք կհասկանաք, թե քանի խոշոր առցանց խանութներ են աշխատում ձեր ուղղությամբ և որքան կարժենա վեբ կայքի PR առաջմղումը: Եթե մրցակցող կայքերի քանակը և գովազդի արժեքը չափազանց բարձր են, ապա պետք է ուշադրություն դարձնել մեկ այլ ապրանքային խմբի ուսումնասիրությանը: Բայց եթե այս տվյալները վերլուծելուց հետո դուք դեռ վստահ եք համացանցում խանութ բացելու և ձեր ապրանքների վաճառքից օգուտներ ստանալու նպատակահարմարության մեջ, ապա անցեք հաջորդ քայլին:
Առցանց խանութի գրանցում որպես բիզնես
Իրավական ձևի տարբերակներ
Համացանցում առևտուր անելու համար անհրաժեշտ է գրանցել ՍՊԸ, անհատ ձեռնարկատեր կամ ինքնազբաղվածություն մակարդակները: Վերջին դեպքում դուք կարող եք պաշտոնապես աշխատել առանց որևէ խիստ հաշվետվության, ՀԴՄ-ի, հաշվապահական հաշվառման: Ցավոք, այս կարգավիճակը հարմար է միայն նրանց համար, ում մաքուր եկամուտը չի գերազանցում տարեկան 2,4 միլիոն դրամը:
- Ինքնազբաղված անձինք այլ քաղաքացիների հետ աշխատելիս վճարում են եկամտի 4%-ի չափով հարկ կամ անհատ ձեռնարկատերերի և կազմակերպությունների հետ շփվելիս այդ գումարի 6%-ը: Ընդ որում, հավելյալ մուծումներ և պահումներ չեն կատարում։ Այնուամենայնիվ, այս բարենպաստ հարկային ռեժիմը չի կարող օգտագործվել ձեռնարկատերերի կողմից հետևյալ իրավիճակներում.
- եթե գործունեությունը կապված է ապրանքների վերավաճառքի կամ սեփականության նկատմամբ իրավունքների հետ.
- ընկերությունում, բացի ձեռներեցից, աշխատում են ցանկացած այլ աշխատող,
- տեսականին պարունակում է ակցիզային ապրանքներ կամ ապրանքներ, որոնք պահանջում են մակնշում,
- եթե դուք զբաղվում եք օգտակար հանածոների արդյունահանմամբ և (կամ) վաճառքով,
Ինչպե՞ս գրանցել բիզնեսը
Ըստ starthub.am-ի տվյալմերի Հայաստանում ընկերություն գրանցելու համար անհրաժեշտ է ՀՀ Արդարադատության նախարարության իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալություն ներկայացնել հայտ՝ ընկերության հիմնադիր և մյուս անհրաժեշտ փաստաթղթերի հետ միասին: Գրանցման համար պահանջվող բոլոր փաստաթղթերը կարող են ներկայացվել ինչպես թղթային տարբերակով՝ այցելելով գործակալության գրասենյակ (հասցե՝ Հայաստան, 0051, Երևան, Կոմիտասի պող., 49/3 շենք, 9-րդ հարկ), այնպես էլ էլեկտրոնային եղանակով՝ www.e-register.am հարթակի միջոցով:
Այսօր Հայաստանում ընկերության գրանցումն իրականացվում է «մեկ պատուհանի» սկզբունքով, ինչը նշանակում է, որ ընկերության անվանման գրանցումը, հարկ վճարողի հաշվառման համարի (ՀՎՀՀ) ստացումը և ընկերության ընդհանուր գրանցումն իրականացվում է որպես մեկ գործընթացմեկ
միասնական հայտ ներկայացնելու միջոցով: Հայտը ներկայացնելուց հետո պետական ռեգիստրի գործակալությունն ընկերության պետական գրանցման վերաբերյալ որոշումը կայացնում է 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Բոլոր այն դեպքերում, երբ ընկերության գրանցման հայտը ներկայացնելիս դիմորդը որպես հիմք օգտվել է օրենքով նախատեսված փաստաթղթերի նմուշային ձևերից, գրանցումն իրականացվում է անմիջապես: Իրավաբանական անձի պետական գրանցման համար պետական տուրք սահմանված չէ: Ընկերություն գրանցելու համար սահմանված ընթացակարգի մասին ինֆորմացիան և անհրաժեշտ բոլոր փաստաթղթերի նմուշային ձևերն առկա են պետական ռեգիստրի էլեկտրոնային համակարգում (www.e-register.am): Ընկերության առցանց գրանցում Էլեկտրոնային տարբերակով ընկերության գրանցումը բավականին արագ է և պարզ: Անհրաժեշտ է նախ որպես www.e-register.am հարթակի օգտատեր գրանցվել համակարգում և այնուհետև լրացնել նոր ընկերության գրանցման հայտը՝ հետևելով համակարգի հրահանգներին: Գրանցման համակարգը հնարավորություն է ընձեռում պահպանելու լրացված տեղեկատվությունը, ինչպես նաև, անհրաժեշտության դեպքում, փոփոխելու այն, մինչև դիմումը հանձնելը։ Պահանջվող տեղեկություններն ու փաստաթղթերը ներկայացնելուց հետո համակարգը ստուգում է դիմողի մուտքագրած տվյալները։ Պետական մարմինների տվյալների էլեկտրոնային բազաների հետ անհամապատասխանության դեպքում դիմողը համակարգի կողմից անմիջապես համապատասխան հաղորդագրության միջոցով ծանուցվում է դրա մասին։ Ընկերության պետական գրանցման համար պահանջվող բոլոր տեղեկությունները և փաստաթղթերը պատշաճ հանձնելուց հետո դիմորդը գրանցման համակարգի կողմից անմիջապես ստանում է 12-նիշանոց համար, որը նրան հնարավորություն է տալիս հետևելու և տեղեկանալու գրանցման ամբողջ ընթացքի մասին։ Հայտի լրացման և ընկերության տվյալների մուտքագրման գործընթացը համակարգում ներկայացված է ըստ առանձին 10 քայլերի.
Քայլ 1. Հայտը ներկայացնողի տվյալների լրացում / Դիմորդն ընտրում է՝ հայտը ներկայացնում է որպես հայտատու, ընկերության հիմնադիր, թե գործարար մարմի ղեկավար և լրացնում իր տվյալները (անուն, ազգանուն, ծննդյան թիվ, անձնագրի տվյալներ, հասցե և այլն):
Քայլ 2. Ընկերության անվանման ընտրություն / Ընկերության անվանումը նշվում է 3 լեզվով՝ հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն: Ընկերության անվանումն ընտրելիս պետք է ուշադրություն դարձնել, որ այդպիսին արդեն չի ստացել պետական գրանցում կամ շփոթություն չի առաջացնում՝ գրանցված այլ ապրանքային նշանի հետ:
Քայլ 3. Տվյալներ գտնվելու վայրի վերաբերյալ / Նշվում է ընկերության հիմնադրման ամսաթիվը և իրավաբանական հասցեն, որը հանդիսանում է նաև համապատասխան հարկային տեսչությունում հաշվառման հասցեն:
Քայլ 4. Տվյալներ գործունեության վայրի ու տեսակների վերաբերյալ / Լրացվում է ընկերության գործունեության իրականացման փաստացի վայրի հասցեն (առկայության դեպքում) և նշվում է ընկերության տնտեսական գործունեության համապատասխան ոլորտ(ներ)ը:
Քայլ 5. Տվյալներ հիմնադիրների վերաբերյալ / Լրացվում է հիմնադիրների կազմը: Նշվում է անուն, ազգանուն, ծննդյան թիվ, անձնագրի տվյալներ, հասցե, կոնտակտային տվյալներ և այլն:
Քայլ 6. Կանոնադրական կապիտալի նշանակում / Նշվում է ընկերության կանոնադրական կապիտալի չափը՝ ՀՀ դրամով, և լրացվում է, թե ընկերության հիմնադիրներից յուրաքանչյուրի բաժնեմասը որքան է կազմում:
Քայլ 7. Տվյալներ գործադիր մարմնի ղեկավարի վերաբերյալ / Լրացվում է գործադիր մարմնի ղեկավարի տվյալները, մասնավորապես, տեսակը՝ ֆիզիկական թե իրավաբանական անձ, պաշտոնը և համապատասխան տվյալները:
Քայլ 8. Էլեկտրոնային ստորագրություն / Եթե ընկերության հիմնադիր(ներ)ը ունի էլեկտրոնային ստորագրություն, ապա դնում է էլեկտրոնային ստորագրություն, թե ոչ՝ ապա այլ քայլը կարող է բաց թողնել:
Քայլ 9. Անհրաժեշտ փաստաթղթեր / Կցվում են պետական գրանցման (հաշվառման) համար անհրաժեշտ փաստաթղթերը: Որոշ փաստաթղթերի դեպքում կարելի է օգտվել համակարգում ներկայացված ձևանմուշներից կամ կցել այլ տարբերակ: Անհրաժեշտ փաստաթղթերն են՝ դիմումը, ընկերություն հիմնադրելու մասին որոշումը կամ հիմնադիր ժողովի արձանագրությունը՝ ստորագրված բոլոր հիմնադիրների կողմից, ընկերության հաստատված կանոնադրությունը, տեղեկություններ գործադիր մարմնի ղեկավարի մասին:
Քայլ 10. Տվյալների ստուգում / Տվյալները ըստ պահանջի և պատշաճ լրացնելուց հետո ընկերությունը գրանցվում է իրավաբանական անձանց պետական միասնական գրանցամատյանում և դիմորդին տրվում է Իրավաբանական անձի պետական գրանցման վկայական: Դրանում նշված է լինում նաև հարկ վճարողի հաշվառման համարը ՀՎՀՀ-ն: Այդ պահից սկսած ընկերությունը համարվում է գործող:
Առցանց խանութի ստեղծման վերջին փուլերը
Երբ մշակվեն առցանց խանութ ստեղծելու բոլոր հիմնական կետերը, անհրաժեշտ է վերջնական ստուգումներ անցկացնել և ավարտել առցանց առևտրի կարգավորումը:
Լոգիստիկա
Վերջին կարգում, բայց ոչ պակաս կարևոր է առցանց խանութի լոգիստիկ գործընթացների կազմակերպումը փոստի, տրանսպորտային ընկերությունների և տարբեր սուրհանդակային ծառայությունների միջոցով ապրանքի տեղափոխումը կազմապերպելը:
Եթե գործունեության աշխարհագրությունը սահմանափակվում է ձեր քաղաքով կամ շրջանով, ապա ցանկալի է ապրանքը գնորդին ուղարկել անձնական տրանսպորտով կամ սուրհանդակների միջոցով։
Եթե պատրաստ եք ապրանքներ վաճառել և ուղարկել ամբողջ երկրում, ԱՊՀ-ում կամ նույնիսկ ամբողջ աշխարհում, ապա ավելի լավ է օգտվել փոստից կամ տրանսպորտային ընկերության ծառայություններից: Վերջին տարբերակը ոչ պակաս պարզ է, քան առաջինը: Դուք կամ սուրհանդակը առաքում եք ապրանքները մինչև ընդունման կետ (տարանցիկ պահեստ), կազմակերպում առաքում այնտեղ, և պատվերն ուղարկվում է ցանկալի հասցեով գնորդի տուն կամ տրանսպորտային ընկերության թողարկման կետ։ Բարեբախտաբար, լոգիստիկ շուկան այսօր հեղեղված է առաջարկներով:
Առցանց խանութի կայքի ստեղծումը և դրա հետագա առաջխաղացումը մի գործունեություն է, որն անկասկած կգերի բոլորին: Իհարկե, ինչպես ցանկացած այլ բիզնեսում, դուք էլ կհանդիպեք դժվարությունների ու որոգայթների։ Այնուամենայնիվ, հաստատակամությամբ կարող եք հասնել բարձր արդյունքների և շահույթների: Ի վերջո, այսօր առցանց խանութը բիզնեսի ամենահեռանկարային ոլորտներից մեկն է: