ARMSME

Armenian small and medium enterprises

Search
Close this search box.

Kaizen. Ի՞նչ է այն և ինչպե՞ս այն օգտագործել բիզնեսում

Kaizen-ը ճապոնական փիլիսոփայություն է և, միևնույն ժամանակ, պրակտիկա, որն ուղղված է արտադրական գործընթացների շարունակական բարելավմանն ու կառավարման օպտիմալացմանը:
Kaizen-ն օգտագործվում է ընկերությունում արտադրության և հաղորդակցության «ներդաշնակ» կազմակերպման համար, ինչը պետք է հանգեցնի կոմերցիոն հաջողության։ Այն օգտակար է ոչ միայն բիզնեսում կամ պետական ​​կառավարման մեջ, այլ առօրյա կյանքում ևս։
Kaizen-ի մեթոդաբանությունը պահանջում է, որ մենեջերը մանրակրկիտ իմանա այն ամենի մասին, ինչ տեղի է ունենում իր բիզնեսում: Ամենաանշան տեղեկությունից մինչև ամենակարևոր ինֆորմացիան: Այսինքն՝ բանկի տնօրենը պետք է հասկանա, թե ինչպես են սպասարկողները հաճախորդներին սպասարկում և ինչպես են զանգերին պատասխանում զանգերի կենտրոնի աշխատակիցները։

Kaizen. ի՞նչ է դա նշանակում

Այս պրակտիկան, որն ապացուցել է իր արդյունավետությունը Ճապոնիայում, հիմնված է մի քանի կարևոր սկզբունքների վրա, որոնք կոչված են ապահովելու ընկերության հաջողությունը։ Այս համակարգը օգտակար է եղել ոչ միայն աշխատանքային, այլ նաև անձնական կյանքում:

Kaizen-ի նպատակները արտադրության մեջ

Kaizen-ի հայեցակարգի հիմքը աշխատանքային գործընթացների շարունակական կատարելագործումն է։ Դրան հասնելու համար սահմանեք հետևյալ մարտավարական նպատակները՝

  • բարձրացնել արտադրողականությունը,
  • բարելավել արտադրանքի որակը,
  • լոգիստիկայի օպտիմալացում,
  • վերացնել ավելորդ ծախսերը,
  • նվազեցնել գույքագրումը,
  • բարձրացնել արտադրության միջոցների պատրաստվածությունը,
  • մոտիվացնել անձնակազմին ակտիվ աշխատանքի համար,
  • հավաքել թիմ,
  • աշխատողների մեջ բիզնեսի նկատմամբ պատասխանատու մոտեցում սերմանել,
  • կառավարել կորպորատիվ ոճին համապատասխան
  • մշտապես կատարելագործել աշխատակիցների հմտությունները բոլոր մակարդակներում

Ինչպե՞ս կիրառել Kaizen-ը բիզնեսում

Բիզնեսը բաղկացած է տարբեր բաղադրիչներից՝ հաշվապահական հաշվառում, վաճառք, սպասարկում, գնումներ և այլն: Դրանց մեջ չկան երկրորդականները կամ անկարևորները, ամեն ինչ բարելավման կարիք ունի: Ցանկացած գործընթացի կատարելագործումը սկսվում է այն ուսումնասիրելուց: Քանի՞ փուլ ունի: Ո՞րն է յուրաքանչյուրի էությունը, դրանց մեջ կա՞ն ավելորդները, հնարավո՞ր է ինչ-որ բան բացառել։

Ի՞նչ պետք է արվի Kaizen-ի հայեցակարգի շրջանակներում


Բաց խոսեք խնդիրների մասին
Բյուրոկրատիզացիան ընկերություններին դարձնում է անարդյունավետ և ոչ ճկուն: Երբ հիմնական որոշումները կայացվում են մի քանի բարձրաստիճան ղեկավարների կողմից կազմակերպությունում խոցելի տեղերն ու խնդիրները միշտ կլինեն։ Դրանցով զբաղվելու համար դրանք պետք է քննարկել, ոչ թե անտեսել, չնկատելու տալ կամ լռեցնել:

Հավաքեք գաղափարներ և առաջարկներ թիմից


Աշխատակազմը ամենամեծ արժեքն է kaizen հայեցակարգում: Հենրի Ֆորդը հպարտանում էր իր աշխատակիցներով. ըստ նրա, նույնիսկ սովորական աշխատողներն ամեն օր օգտակար բարելավումներ էին առաջարկում և օգնում գործարանին զգալի գումարներ խնայել՝ հարյուր հազարավոր դոլարներ:
Մենեջերի խնդիրն է ընկերությունում փոխազդեցություն ստեղծել, որպեսզի թիմի յուրաքանչյուր անդամ կարողանա կատարել առաջարկները: Եվ ոչ միայն նպաստել, այլ նաև հնարավորություն ունենալ կյանքի կոչել սեփական գաղափարները, այդ թվում՝ ձեռնարկության լայնածավալ մասշտաբով: Միևնույն ժամանակ, կարևոր է ստանալ արժանի վարձատրություն հնարամտության և ստեղծագործական գործունեության համար:

Ուղղեք այն ամենը, ինչ սխալ է
Այս սկզբունքը առաջին հայացքից պարզ է և ակնհայտ, բայց միշտ չէ, որ այն պահպանվում է: Բոլորը կարող են հիշել դեպքեր, երբ արտադրության մեջ ինչ-որ բան փչացել է կամ սխալ աշխատել, բայց ոչ մեկին դա չի հետաքրքրել, նրանք չեն ուղղել անսարքությունը և պարզապես «ապրել» են դրա կողքին: Թերությունների հետ համակերպվելը, դրանց հարմարվելն անընդունելի բան է մի ընկերության համար, որը կիրառում է Kaizen հասկացությունը։
Kaizen տեխնոլոգիայով կառուցված բիզնեսում տեղ չունեն այնպիսի երևույթներ, ինչպիսիք են ծուլությունն ու անպատասխանատվությունը։
Կենտրոնացեք հաճախորդների կարիքների վրա։

Հաճախորդների կարիքները և փորձը հաճախ անտեսվում են արտադրողների կողմից: Սա միանգամայն հասկանալի է, քանի որ բիզնեսում միշտ լինում են բազմաթիվ խնդիրներ և հրատապ առաջադրանքներ։ Սակայն, եթե ընդհանրապես չես մտածում սպառողի մասին, եթե չփորձեք բարելավել ծառայության կամ ապրանքների որակը, չկառավարեք գները, ապա վաճառքը վաղ թե ուշ կնվազի։

Կազմել թիմեր
Kaizen համակարգի համաձայն՝ բոլոր աշխատողները պետք է լինեն ոչ միայն աշխատանքային թիմի անդամներ, այլ նաև ընկերներ։

Սահմանել որակի չափանիշներ
Յուրաքանչյուր ընկերություն պետք է ունենա իր որակի չափանիշները։ Խնդիրների լուծման ալգորիթմներ, աշխատանքային կանոնակարգեր, հրահանգներ և այլ փաստաթղթեր, որոնք նկարագրում են արտադրության գործընթացը և դրա պահանջները, պետք է հասանելի լինեն բոլոր աշխատողներին:


Kaizen-ը, որը ստեղծվել է որպես բիզնեսի կառավարման և ընկերության ներքին գործընթացների բարելավման մեթոդոլոգիա, կիրառելի է նաև անձնական կյանքում։ Յուրաքանչյուր ոք ունի մի այնպիսի կետ, որը բարելավման կարիք ունի: Kaizen-ի պրակտիկաները կարող են օգտագործվել նաև ձեր անձնական խնդիրները լուծելու համար:
Կա մեկ կարևոր նրբերանգ, որպեսզի Kaizen-ի մեթոդներն աշխատեն` այս փիլիսոփայությունը պետք է կիսեն ընկերության բոլոր աշխատակիցները՝ գործադիր տնօրենից մինչև վերջին աշխատակիցը: Հաջողությունը կգա այն ժամանակ, երբ բոլորը կձգտեն բարելավել ընկերությունում ընթացող գործընթացները (ներառյալ շարունակական մասնագիտական ​​զարգացումը):

Կիսվել նյութով