ARMSME

Armenian small and medium enterprises

Search
Close this search box.

Առաջխաղացում սոցիալական ցանցերում 2023 թվականին. միտումներ, մոտեցումներ

Ընթացիկ տարվա սոցիալական մեդիայի միտումները ձևավորվել են 2022 թվականի սկզբին տեղի ունեցած էական փոփոխությունների հիման վրա։ Սոցիալական ցանցերը մշտապես զարգանում են և զարգացնում իրենց հնարավորությունները՝ կախված օգտատերերի համար գրավչությունից և պոտենցիալ աճից: Այս շարունակական հոսքը նաև հիանալի հնարավորություն է շուկայավարողների համար, ովքեր փնտրում են ստեղծագործական նոր ուղիներ՝ գրավելու իրենց լսարանի ուշադրությունը: Սոցիալական մեդիայի նոր միտումներին հետևելը, որոնք ակնկալվում է, որ գերիշխող կլինեն 2023 թվականին, հաջող մարքեթինգային ռազմավարության բանալին է: 

Ակտիվ օգտատերերի թիվը գերազանցում է 4,74 միլիարդը՝ նախորդ տարվա համեմատ աճելով 4,2 տոկոսով։ Սա նշանակում է, որ աշխարհի բնակչության 59,3%-ն ակտիվորեն օգտվում է սոցիալական ցանցերից։ 2020 թվականին սկսված համաճարակը, անկասկած, առնվազն մասամբ պատասխանատու է սոցիալական մեդիայի օգտատերերի հսկայական թվի համար։ Տվյալները հաստատում են դա, քանի որ մարդիկ ավելի շատ ժամանակ են անցկացնում իրենց սիրելի սոցիալական ցանցերում: 

Սոցիալական մեդիայի միտումները, որոնց պետք է հետևել 2023 թվականին

Հետևյալ սոցիալական մեդիայի և SMM-ի օգտագործումը, անկասկած, կօգնի ձեզ առանձնանալ և բարձրացնել ձեր ապրանքանիշի ճանաչումը, շուկայական հասանելիությունը և օգտվողների ներգրավվածությունը:

Կարճ տեսանյութեր և TikTok

Եթե ​​խոսենք տեսաբովանդակության մասին, ապա, իհարկե, այս ոլորտում առաջատարը մնում է Youtube-ը ։ Սա հատկապես վերաբերում է շուկայավարների 92% -ին , ովքեր դա համարում են իրենց մարքեթինգային ռազմավարության կարևոր մաս: Տեսանյութի դերը միայն աճում է, քանի որ սոցիալական մեդիայի հիմնական հարթակները, ինչպիսիք են Facebook-ը, Twitter-ը և LinkedIn-ը, բարելավում են իրենց տեսահոլովակների հնարավորությունները՝ հետևելով աճող ժողովրդականությանը և նոր միտումներին:

Սակայն TikTok սոցիալական ցանցի ի հայտ գալով, այն սկսեց մրցակցել առաջատար սոցցանցերի հետ: Կարճ տեսահոլովակները նկարելը դարձել է երիտասարդների շրջանում տարածված երեւույթ, քանի որ դրանք հեշտ է ստեղծել։ Instagram-ը քայլ է կատարել դեպի ավելի կարճ վիդեո ձևաչափ և այն իր հարթակում ներկայացրել է Instagram Reels-ի տեսքով։ Թեև նրանց հիմնական ժողովրդագրությունը տարբեր է, այս տեսակի «միկրոբովանդակության» տեսահոլովակը նույնպես մեծ ժողովրդականություն է վայելել նրանց մոտ: Միկրոինֆլյուենսերները և դրանց արդյունավետությունը

Սոցիալական մեդիայի վրա անսպասելի ուշադրություն դարձնելու հետ մեկտեղ ծախսերը բարձրացել են, և հայտնի բլոգերները բարձր գին են խնդրում ապրանքանիշի առաջխաղացման համար: Այս դեպքում փոքր ընկերությունները կտրված են շուկայի կարևոր մասնաբաժնից։

Սոցիալական հավասարության և ապրանքանիշի ներգրավվածության բարձրացում

Ավելի ու ավելի շատ բրենդներ ընտրում են սոցիալական մեդիայի հանրային դիսկուրսը սոցիալական արդարության, քաղաքական և բնապահպանական խնդիրների վերաբերյալ: Դա կարող է լինել համարձակ մարքեթինգային մարտավարություն կամ իրական ներգրավվածություն, որը ցանկացած դեպքում կարող է բացասական ազդեցություն ունենալ լսարանի հատվածի վրա: Բովանդակության որակի բարելավում լսարանի ներգրավվածության մեծացում 

Թվային դարաշրջանում սոցիալական ցանցերը դարձել են ապրանքանիշի առաջմղման կարևորագույն գործիքներից մեկը։ Հետևաբար, որակյալ բովանդակության կարևորությունը, որը կարող է առաջացնել ներգրավվածություն անգնահատելի է: Բայց ինչպե՞ս ստեղծել նման բովանդակություն:

Նախ, դուք պետք է հասկանաք, թե ով է թիրախային լսարանը: Սա թույլ կտա հստակ և բովանդակալից հաղորդագրություններ ձևակերպել, որոնք գրավիչ կլինեն հաճախորդների համար:

Երկրորդ, դուք պետք է ընտրեք համապատասխան բովանդակության ձևաչափը՝ տեսանյութ, գրաֆիկա, տեքստ կամ այլ կերպ:

Երրորդ, դուք պետք է հոգ տանեք վիզուալ դիզայնի ամբողջականության, հեշթեգների օգտագործման և գրավիչ վերնագրերի մասին:

Բովանդակության որակի բարելավումը կարևոր գործոն է սոցիալական ցանցերում լսարանի ներգրավվածության բարձրացման համար: 

Այսպիսով, սոցիալական մեդիայի դերը 2023 թվականին բավականին բարձրացել է, որը բիզնեսի զարգացման համար կարող է մեծ հեռանկարներ ապահովել։

Կիսվել նյութով