Ընթացիկ տարվա սոցիալական մեդիայի միտումները ձևավորվել են 2022 թվականի սկզբին տեղի ունեցած էական փոփոխությունների հիման վրա։ Սոցիալական ցանցերը մշտապես զարգանում են և զարգացնում իրենց հնարավորությունները՝ կախված օգտատերերի համար գրավչությունից և պոտենցիալ աճից: Այս շարունակական հոսքը նաև հիանալի հնարավորություն է շուկայավարողների համար, ովքեր փնտրում են ստեղծագործական նոր ուղիներ՝ գրավելու իրենց լսարանի ուշադրությունը: Սոցիալական մեդիայի նոր միտումներին հետևելը, որոնք ակնկալվում է, որ գերիշխող կլինեն 2023 թվականին, հաջող մարքեթինգային ռազմավարության բանալին է:
Ակտիվ օգտատերերի թիվը գերազանցում է 4,74 միլիարդը՝ նախորդ տարվա համեմատ աճելով 4,2 տոկոսով։ Սա նշանակում է, որ աշխարհի բնակչության 59,3%-ն ակտիվորեն օգտվում է սոցիալական ցանցերից։ 2020 թվականին սկսված համաճարակը, անկասկած, առնվազն մասամբ պատասխանատու է սոցիալական մեդիայի օգտատերերի հսկայական թվի համար։ Տվյալները հաստատում են դա, քանի որ մարդիկ ավելի շատ ժամանակ են անցկացնում իրենց սիրելի սոցիալական ցանցերում:
Սոցիալական մեդիայի միտումները, որոնց պետք է հետևել 2023 թվականին
Հետևյալ սոցիալական մեդիայի և SMM-ի օգտագործումը, անկասկած, կօգնի ձեզ առանձնանալ և բարձրացնել ձեր ապրանքանիշի ճանաչումը, շուկայական հասանելիությունը և օգտվողների ներգրավվածությունը:
Կարճ տեսանյութեր և TikTok
Եթե խոսենք տեսաբովանդակության մասին, ապա, իհարկե, այս ոլորտում առաջատարը մնում է Youtube-ը ։ Սա հատկապես վերաբերում է շուկայավարների 92% -ին , ովքեր դա համարում են իրենց մարքեթինգային ռազմավարության կարևոր մաս: Տեսանյութի դերը միայն աճում է, քանի որ սոցիալական մեդիայի հիմնական հարթակները, ինչպիսիք են Facebook-ը, Twitter-ը և LinkedIn-ը, բարելավում են իրենց տեսահոլովակների հնարավորությունները՝ հետևելով աճող ժողովրդականությանը և նոր միտումներին:
Սակայն TikTok սոցիալական ցանցի ի հայտ գալով, այն սկսեց մրցակցել առաջատար սոցցանցերի հետ: Կարճ տեսահոլովակները նկարելը դարձել է երիտասարդների շրջանում տարածված երեւույթ, քանի որ դրանք հեշտ է ստեղծել։ Instagram-ը քայլ է կատարել դեպի ավելի կարճ վիդեո ձևաչափ և այն իր հարթակում ներկայացրել է Instagram Reels-ի տեսքով։ Թեև նրանց հիմնական ժողովրդագրությունը տարբեր է, այս տեսակի «միկրոբովանդակության» տեսահոլովակը նույնպես մեծ ժողովրդականություն է վայելել նրանց մոտ: Միկրոինֆլյուենսերները և դրանց արդյունավետությունը
Սոցիալական մեդիայի վրա անսպասելի ուշադրություն դարձնելու հետ մեկտեղ ծախսերը բարձրացել են, և հայտնի բլոգերները բարձր գին են խնդրում ապրանքանիշի առաջխաղացման համար: Այս դեպքում փոքր ընկերությունները կտրված են շուկայի կարևոր մասնաբաժնից։
Սոցիալական հավասարության և ապրանքանիշի ներգրավվածության բարձրացում
![](https://armsme.am/wp-content/uploads/2023/07/image.png)
Ավելի ու ավելի շատ բրենդներ ընտրում են սոցիալական մեդիայի հանրային դիսկուրսը սոցիալական արդարության, քաղաքական և բնապահպանական խնդիրների վերաբերյալ: Դա կարող է լինել համարձակ մարքեթինգային մարտավարություն կամ իրական ներգրավվածություն, որը ցանկացած դեպքում կարող է բացասական ազդեցություն ունենալ լսարանի հատվածի վրա: Բովանդակության որակի բարելավում լսարանի ներգրավվածության մեծացում
Թվային դարաշրջանում սոցիալական ցանցերը դարձել են ապրանքանիշի առաջմղման կարևորագույն գործիքներից մեկը։ Հետևաբար, որակյալ բովանդակության կարևորությունը, որը կարող է առաջացնել ներգրավվածություն անգնահատելի է: Բայց ինչպե՞ս ստեղծել նման բովանդակություն:
Նախ, դուք պետք է հասկանաք, թե ով է թիրախային լսարանը: Սա թույլ կտա հստակ և բովանդակալից հաղորդագրություններ ձևակերպել, որոնք գրավիչ կլինեն հաճախորդների համար:
Երկրորդ, դուք պետք է ընտրեք համապատասխան բովանդակության ձևաչափը՝ տեսանյութ, գրաֆիկա, տեքստ կամ այլ կերպ:
Երրորդ, դուք պետք է հոգ տանեք վիզուալ դիզայնի ամբողջականության, հեշթեգների օգտագործման և գրավիչ վերնագրերի մասին:
Բովանդակության որակի բարելավումը կարևոր գործոն է սոցիալական ցանցերում լսարանի ներգրավվածության բարձրացման համար:
Այսպիսով, սոցիալական մեդիայի դերը 2023 թվականին բավականին բարձրացել է, որը բիզնեսի զարգացման համար կարող է մեծ հեռանկարներ ապահովել։