Մենք այսօր ոչ միայն մանրամասն կանդրադառնանք Facebook-ի գովազդի տեղադրման գործընթացին տեխնիկական կողմից, այլև կվերլուծենք, թե ինչպե՞ս կարող են այդ գիտելիքները կիրառվել ձեռքբերման և պահպանման արշավներ ստեղծելու համար: Եկեք նախ նայենք Facebook Ads Manager-ին:
Ինչ է Facebook Ads Manager-ը
Ads Manager-ը Facebook-ի անվճար գործիք է, որի միջոցով կարող եք ստեղծել և կառավարել գովազդները և չափել դրանց արդյունքների արդյունավետությունը:
Գովազդային հաշվում դուք կարող եք ստեղծել, դիտել և խմբագրել գովազդային արշավներ, գովազդային խմբեր և գովազդներ:
Դուք կարող եք մուտք գործել Facebook Ads Manager՝ օգտագործելով 3 մեթոդներից մեկը՝
- www.facebook.com/ads/manager ուղիղ հղումով :
- Facebook-ի ցանկացած էջի վերին աջ անկյունում՝ սեղմելով բացվող ցանկի վրա և ընտրելով «Կառավարել գովազդը» (Ստեղծել գովազդ):
- IOS-ի կամ Android-ի համար նախատեսված բջջային հավելվածով:
Հնարավոր է գովազդային արշավներ իրականացնել անձնական հաշվից։ Այսպիսով, դուք կարող եք ստեղծել միայն մեկ գովազդային հաշիվ և, համապատասխանաբար, միայն մեկ Facebook Pixel: Մեկից ավելի հաշիվ ստեղծելու և բոլոր պիքսելների, էջերի, հավելվածների ավելի ճկուն կառավարում ստեղծելու համար խորհուրդ ենք տալիս օգտագործել Facebook Business Manager-ը: Business Manager-ում կարող եք կառավարել հավելվածներ, էջեր և գովազդային հաշիվներ: Դուք նաև հնարավորություն ունեք վերբեռնել ապրանքների կատալոգներ, ստեղծել գրառումներ, ավելացնել վճարման եղանակներ և այլն:
Ստեղծեք գովազդային արշավ Ads Manager-ում
Թիրախային ընտրություն
Առաջին քայլը ճիշտ թիրախ ընտրելն է։ Այն ընտրվում է ըստ ձեր առաջադրանքների՝ ինչի եք ուզում հասնել: Ճիշտ թիրախ ընտրելը կօգնի ձեզ արդյունք ստանալ:
Որո՞նք են նպատակները՝
- Ապրանքանիշի ճանաչում
- Ներգրավվածություն
- Տեսանյութի դիտումների ավելացում
- Հաղորդագրությունների և ապրանքի հանդեպ հետաքրքրվածության բարձարացում
Բյուջեի ընտրություն
Բյուջեն այն գումարն է, որը դուք ծախսում եք մարդկանց գովազդ ցուցադրելու համար: Այն նաև գների վերահսկման գործիք է:
Նախադրելով բյուջեն քարոզարշավի մակարդակում՝ համակարգը այն ավտոմատ կերպով ծախսում է քարոզարշավի բոլոր գովազդային խմբերի միջև լավագույն արդյունքների վրա:
Առաջարկներ
Առաջարկները զեղչերն են, որոնք դուք առաջարկում եք Facebook-ի օգտատերերին՝ խրախուսելու նրանց գնումներ կատարել առցանց և/կամ օֆլայն: Facebook-ը օգտատերին կհիշեցնի պահպանված առաջարկը մինչև երեք անգամ՝ կախված նրա անձնական ծանուցման կարգավորումներից։
Բյուջե և ժամանակացույց
Այստեղ դուք որոշում եք, թե որքան եք ցանկանում ծախսել և սահմանում եք գովազդի ցուցադրման ժամկետը: Բյուջեն կարող է սահմանվել օրական կամ անմիջապես գովազդային արշավի ողջ տևողության համար։ Կարող եք ձեր քարոզարշավի ավարտի ամսաթիվ սահմանել, որն ինքնաբերաբար կանջատվի:
Երբ դուք ստեղծում եք նոր լսարան, դուք ներառում կամ բացառում եք հավաքագրված լսարանի ցուցակները՝ վերաթիրախավորման կամ նմանվող լսարանների համար:
Կարող եք նաև նշել սոցիալ-ժողովրդագրական (սոցիալական) թիրախավորումը՝
- Գտնվելու վայրը
- Տարիք
- Հատակ
- Լեզուներ
Միացումներ
Դուք հնարավորություն ունեք ներառելու, բացառելու կամ թիրախավորելու այն օգտատերերի ընկերներին, ովքեր հետևում են ձեր բիզնես էջին կամ օգտագործում են բջջային հավելվածը: Դուք կարող եք նաև ներառել կամ բացառել մարդկանց, ովքեր գրանցվել են ձեր էջին:
Օպտիմալացում և ցուցադրում
Հաջորդը, մենք անցնում ենք գովազդի ցուցադրման օպտիմալացման տարբերակի ընտրությանը: Դա կօգնի համակարգին հասկանալ, թե ինչպես մատուցել ձեր գովազդը: Եթե ընտրեք «Փոխակերպումներ», ապա ալգորիթմ։
Այսպիսով գովազդ տեղադրելու մի քանի կարևոր կետերն են՝
Որոշեք, թե ինչ արժեք պետք է բերի բիզնեսի համար գովազդային արշավի մեկնարկը: Սա կօգնի ձեզ ընտրել ճիշտ գովազդի նպատակը և օպտիմալացման մեթոդը:
- Ուսումնասիրեք ձեր թիրախային լսարանը ճիշտ հաղորդակցման ռազմավարություն ընտրելու համար:
- Ստեղծեք ձեր գովազդային հաշիվը և նշեք ճիշտ արժույթը, այլապես հետագայում չեք կարողանա փոխել ձեր ընտրությունը. արժույթը փոխելուց հետո դուք կունենաք նոր գովազդային հաշիվ:
- Տեղադրեք Facebook Pixel-ը կամ SDK-ը՝ ձեզ անհրաժեշտ իրադարձություններին հետևելու համար: