ARMSME

Ինչպե՞ս գովազդ տեղադրել Facebook-ում․ ամբողջական ուղեցույց սկսնակների համար

Մենք այսօր ոչ միայն մանրամասն կանդրադառնանք Facebook-ի գովազդի տեղադրման գործընթացին տեխնիկական կողմից, այլև կվերլուծենք, թե ինչպե՞ս կարող են այդ գիտելիքները կիրառվել ձեռքբերման և պահպանման արշավներ ստեղծելու համար: Եկեք նախ նայենք Facebook Ads Manager-ին:

Ինչ է Facebook Ads Manager-ը

Ads Manager-ը Facebook-ի անվճար գործիք է, որի միջոցով կարող եք ստեղծել և կառավարել գովազդները և չափել դրանց արդյունքների արդյունավետությունը:

Գովազդային հաշվում դուք կարող եք ստեղծել, դիտել և խմբագրել գովազդային արշավներ, գովազդային խմբեր և գովազդներ:

Դուք կարող եք մուտք գործել Facebook Ads Manager՝ օգտագործելով 3 մեթոդներից մեկը՝

  1. www.facebook.com/ads/manager ուղիղ հղումով :
  2. Facebook-ի ցանկացած էջի վերին աջ անկյունում՝ սեղմելով բացվող ցանկի վրա և ընտրելով «Կառավարել գովազդը» (Ստեղծել գովազդ):
  3. IOS-ի կամ Android-ի համար նախատեսված բջջային հավելվածով:

Հնարավոր է գովազդային արշավներ իրականացնել անձնական հաշվից։ Այսպիսով, դուք կարող եք ստեղծել միայն մեկ գովազդային հաշիվ և, համապատասխանաբար, միայն մեկ Facebook Pixel: Մեկից ավելի հաշիվ ստեղծելու և բոլոր պիքսելների, էջերի, հավելվածների ավելի ճկուն կառավարում ստեղծելու համար խորհուրդ ենք տալիս օգտագործել Facebook Business Manager-ը: Business Manager-ում կարող եք կառավարել հավելվածներ, էջեր և գովազդային հաշիվներ: Դուք նաև հնարավորություն ունեք վերբեռնել ապրանքների կատալոգներ, ստեղծել գրառումներ, ավելացնել վճարման եղանակներ և այլն: 

Ստեղծեք գովազդային արշավ Ads Manager-ում

Թիրախային ընտրություն

Առաջին քայլը ճիշտ թիրախ ընտրելն է։ Այն ընտրվում է ըստ ձեր առաջադրանքների՝ ինչի եք ուզում հասնել: Ճիշտ թիրախ ընտրելը կօգնի ձեզ արդյունք ստանալ:

Որո՞նք են նպատակները՝

  1. Ապրանքանիշի ճանաչում
  2. Ներգրավվածություն
  3. Տեսանյութի դիտումների ավելացում 
  4. Հաղորդագրությունների և ապրանքի հանդեպ հետաքրքրվածության բարձարացում

Բյուջեի ընտրություն

Բյուջեն այն գումարն է, որը դուք ծախսում եք մարդկանց գովազդ ցուցադրելու համար: Այն նաև գների վերահսկման գործիք է:

Նախադրելով բյուջեն քարոզարշավի մակարդակում՝ համակարգը այն ավտոմատ կերպով ծախսում է քարոզարշավի բոլոր գովազդային խմբերի միջև լավագույն արդյունքների վրա:

Առաջարկներ

Առաջարկները զեղչերն են, որոնք դուք առաջարկում եք Facebook-ի օգտատերերին՝ խրախուսելու նրանց գնումներ կատարել առցանց և/կամ օֆլայն: Facebook-ը օգտատերին կհիշեցնի պահպանված առաջարկը մինչև երեք անգամ՝ կախված նրա անձնական ծանուցման կարգավորումներից։

Բյուջե և ժամանակացույց

Այստեղ դուք որոշում եք, թե որքան եք ցանկանում ծախսել և սահմանում եք գովազդի ցուցադրման ժամկետը: Բյուջեն կարող է սահմանվել օրական կամ անմիջապես գովազդային արշավի ողջ տևողության համար։ Կարող եք  ձեր քարոզարշավի ավարտի ամսաթիվ սահմանել, որն ինքնաբերաբար կանջատվի:

Երբ դուք ստեղծում եք նոր լսարան, դուք ներառում կամ բացառում եք հավաքագրված լսարանի ցուցակները՝ վերաթիրախավորման կամ նմանվող լսարանների համար:

Կարող եք նաև նշել սոցիալ-ժողովրդագրական (սոցիալական) թիրախավորումը՝

  • Գտնվելու վայրը
  • Տարիք
  • Հատակ
  • Լեզուներ

Միացումներ

Դուք հնարավորություն ունեք ներառելու, բացառելու կամ թիրախավորելու այն օգտատերերի ընկերներին, ովքեր հետևում են ձեր բիզնես էջին կամ օգտագործում են բջջային հավելվածը: Դուք կարող եք նաև ներառել կամ բացառել մարդկանց, ովքեր գրանցվել են ձեր էջին:

Օպտիմալացում և ցուցադրում

Հաջորդը, մենք անցնում ենք գովազդի ցուցադրման օպտիմալացման տարբերակի ընտրությանը: Դա կօգնի համակարգին հասկանալ, թե ինչպես մատուցել ձեր գովազդը: Եթե ​​ընտրեք «Փոխակերպումներ», ապա ալգորիթմ։

Այսպիսով գովազդ տեղադրելու մի քանի կարևոր կետերն են՝

Որոշեք, թե ինչ արժեք պետք է բերի բիզնեսի համար գովազդային արշավի մեկնարկը: Սա կօգնի ձեզ ընտրել ճիշտ գովազդի նպատակը և օպտիմալացման մեթոդը: 

  • Ուսումնասիրեք ձեր թիրախային լսարանը ճիշտ հաղորդակցման ռազմավարություն ընտրելու համար: 
  • Ստեղծեք ձեր գովազդային հաշիվը և նշեք ճիշտ արժույթը, այլապես հետագայում չեք կարողանա փոխել ձեր ընտրությունը. արժույթը փոխելուց հետո դուք կունենաք նոր գովազդային հաշիվ:
  • Տեղադրեք Facebook Pixel-ը կամ SDK-ը՝ ձեզ անհրաժեշտ իրադարձություններին հետևելու համար:
Կիսվել նյութով