WhatsApp-ում բիզնես հաշիվը թույլ է տալիս օգտագործել գործիքների լայն շրջանակ՝ ձեր լսարանին ներգրավելու և հաճախորդների հետ շփվելու համար:
WhatsApp բիզնես հաշվի տարբերությունը սովորականից
Այս ծառայության Business հավելվածը, ի տարբերություն սովորական մեսենջերի, ունի ընկերության պրոֆիլի նման գործառույթ։ Սա նշանակում է, որ օգտատերը կարող է մուտքագրել իր կազմակերպության անունը, կոնտակտային տվյալները, կայքը և այլ կարևոր տեղեկություններ։
Բացի այդ, կան մի շարք այլ տարբերություններ, որոնք արժե նշել.
- Օգտագործման տարբեր ոլորտներ: Պարզ WhatsApp-ն օգտագործվում է անձնական հաղորդակցության համար, իսկ գործընկերների և հաճախորդների հետ ընկերության հաղորդակցության համար անհրաժեշտ են բիզնես հաշիվներ:
- Տարբեր լոգոներ. WhatsApp Business (WAB) կարելի է ճանաչել «B» տառով շրջանագծով, մինչդեռ ստանդարտ մեսենջերը ներկայացված է հեռախոսի պատկերակով:
- WhatsApp Business-ում, ինչպես արդեն նշվեց, հնարավոր է ստեղծել ընկերության պրոֆիլ և նշել դրա մասին բոլոր անհրաժեշտ տեղեկությունները։
- WAB-ն ունի նոր հաճախորդներին ողջույնի հաղորդագրություններ ուղարկելու հնարավորություն, ինչպես նաև «Արագ հաղորդագրություններ» գործառույթը:
Whatsapp բիզնեսի առանձնահատկությունները
Ի՞նչ կարող է անել WAB-ը:
Հավելվածն օժտված է մի շարք առանձնահատկություններով, մասնավորապես՝
- Ստեղծեք ընկերության պրոֆիլ:
- Ավտոմատացված հաղորդագրություններ.
- Ուղարկված, առաքված և կարդացված հաղորդագրությունների վիճակագրություն:
WhatsApp բիզնես հաշվի հետ աշխատելու 5 կանոն
Ինչպե՞ս ստեղծել բիզնես հաշիվ WhatsApp-ում անվճար և հաջողությամբ օգտագործել այն ընկերության առաջխաղացման համար: WAB-ի բոլոր հնարավորություններն օգտագործելու համար բավարար չէ միայն անվճար հավելվածը ներբեռնելը և պրոֆիլ ստեղծելը: Պետք է պահպանել որոշ ընդհանուր կանոններ.
- Կանոն 1. Ալիքի առաջխաղացում
Հակառակ դեպքում հաճախորդները չեն էլ իմանա, որ կարող են ընկերության հետ շփվել մեսենջերում, մինչդեռ մեծամասնության համար նախընտրելի է կապի այս մեթոդը։ Ամենահեշտ ձևը ընկերության կայքում կոճակ տեղադրելն է, որի վրա սեղմելով հաճախորդը կհայտնվի WhatsApp-ի չաթում։
Այնուամենայնիվ, ալիքը գովազդելիս պետք է հավասարակշռություն պահպանել՝ արագ արձագանքել՝ առանց հաճախորդին նյարդայնացնելու մշտական նամակագրություններով: Հակառակ դեպքում կհայտնվեն բողոքներ։
- Կանոն 2. Ստացեք օգտվողի համաձայնությունը
WhatsApp Business-ի քաղաքականությունն է՝ պահանջել օգտվողի համաձայնությունը՝ հաղորդագրություններ ուղարկելու համար: Իսկ հաճախորդը պետք է իմանա, թե որ կազմակերպության հետ է պատրաստ երկխոսության գնալ։ Համաձայնություն ստանալու մեթոդի ընտրությունը մնում է ընկերությանը։ Սա կարող է լինել, օրինակ, նշելով WhatsApp հեռախոսահամարը կայքում կամ ավելացնելով վիջեթ, որը թույլ է տալիս հաճախորդին առաջինը գրել ձեզ մեսենջերում:
- Կանոն 3. Հեղինակային իրավունքի ապրանքային նշանների բացառիկ օգտագործում
Հիշեք, որ խախտելով մտավոր սեփականության իրավունքները՝ դուք խնդիրներ կբերեք ձեր բիզնեսի հաշվին՝ ընդհուպ մինչև կասեցում: Այսպիսով, օրինակ, խորհուրդ չի տրվում պարզապես պատկերներ պատճենել Google-ից կամ Yandex-ից։
- Կանոն 4. Հաճախորդներին բաժանորդագրությունից հրաժարվելու հնարավորություն տալով՝ հստակ ցուցումով, թե ինչպես դա անել
Այսպիսով, օրինակ, եթե մարդն այլևս չի ցանկանում շփվել և խնդրում է դադարեցնել իրեն տեղեկատվություն ուղարկել WhatsApp-ով, նման հարցումները չեն կարող անտեսվել: Քանի որ, առաջին հերթին, սա նշված է WAB քաղաքականության մեջ, և երկրորդը, դա թույլ կտա ձեզ պահել հաճախորդին, գուցե նա պարզապես չի ցանկանում հաղորդագրություններ ստանալ, բայց ոչինչ չունի ձեր ընկերության դեմ:
- Կանոն 5. Վիճակագրության վերլուծություն
Սա կօգնի ժամանակին բացահայտել խնդիրները, հասկանալ, թե որքան հարմար է ալիքը հաճախորդների համար: Վիճակագրությունը ցույց է տալիս ուղարկված, առաքված, ստացված և դիտված ծանուցումների քանակը: Այն դիտելու համար բացեք WhatsApp Business-ը, սեղմեք երեք կետերի վրա, ընտրեք «Business Tools», կրկին սեղմեք երեք կետերի վրա և այնուհետև «Վիճակագրություն»:
WhatsApp Business-ը հաճախորդների հետ շփվելու արդյունավետ գործիք է: Այն թույլ է տալիս ավտոմատացնել վաճառքները, կատարել փոստեր, միացնել բոտերը երկխոսություններին, մշակել սառը բազա՝ առանց ձեր մասնակցության:
Միացե՛ք Armenian SME-ի ալիքին՝ ամենահետաքրքիր կրթական նյութերը դրամաշնորհներն ու նորությունները բաց չթողնելու համար: