ARMSME

Armenian small and medium enterprises

Search
Close this search box.

Արհեստական բանականություն և բիզնես

Արհեստական բանականությունը հզոր գործիք է՝ բիզնեսի զարգացման համար։ Ինֆորմացիոն մեծ հոսքերի և տվյալների հետ աշխատող ընկերությունների համար այն իսկական փրկություն է՝ մշակելով և հավաքագրելով անհրաժեշտ տվյալները, կատարելով ծավալուն վերլուծություններ։

Արհեստական բանականության ներդրման շնորհիվ բիզնեսը ձեռք է բերում ամուր հիմքեր՝ ճիշտ և արագ որոշումների կայացման համար, որն էլ թույլ է տալիս բարելավել և զարգացնել բիզնես գործընթացները ու բարձրացնել եկամուտը։

Այսօրվա կրթական նյութում կներկայացնենք, թե ինչպես է ազդում բիզնեսի վրա արհեստական ​​ինտելեկտի ներդրումն ու օգտագործումը և արժե՞ արդյոք վստահել մերօրյա խելացի համակարգերին։

Ինչպե՞ս է աշխատում արհեստական բանականությունը

Խելացի համակարգերի ներդրումը բիզնեսում հնարավորություն է ընձեռնում մեծ տվյալների մշակման, որոշումների կանխատեսման ևհաշվետվություններ կազմելու հոգնեցուցիչ խնդիրները: Արհեստական ​​ինտելեկտի վրա հիմնված ցանկացած ծառայություն մեքենայական ուսուցման արդյունքում դառնում է խելացի՝ օգտագործելով տրված ալգորիթմներ, այն հավաքում է տեղեկատվություն, վերլուծում դրանք, որոշում է օրինաչափությունները, դասակարգում է տվյալները և եզրակացություններ է անում։

Արհեստական ​​ինտելեկտի առավելություններն ու հնարավորություններն արդեն ակտիվորեն օգտագործվում են հետևյալ գործընթացներում.

Կիբերանվտանգության ապահովում

AI-ի վրա հիմնված ծրագրերը հետևում են ֆայլերի անսովոր պահվածքին, համեմատում դրանք անհրաժեշտ ստանդարտների հետ և արգելափակում այն՝ կասկածելի գործունեություն նկատելու դեպքում: Ահա թե ինչպես են ընկերությունները պաշտպանվում տվյալների արտահոսքից և խարդախությունից:

Վաճառքի և պահանջարկի կանխատեսում.

Անդորագրերի և գնման այլ տեղեկությունների հիման վրա համակարգիչը կարող է պարզել.

  1. Ո՞ր ապրանքներն են առավել պահանջված,
  2. ի՞նչ են կոնկրետ տարիքային կատեգորիայի գնորդները նախընտրում ձեռք բերել,
  3. ինչպե՞ս է ժամանակի ընթացքում փոխվում պահանջարկը,
  4. Ինչպե՞ս են գնորդներն արձագանքում բաժնետոմսերին:

Եվ որքան շատ տվյալներ են հասանելի դառնում արհեստական բանականությանը, այնքան ավելի մանրակրկիտ և հանգամանալի կլինեն վերլուծություններն ու կանխատեսումները:

Հաճախորդների սպասարկում․

Աջակցման ծառայություններն ու խորհրդատվական բաժինները օգտագործվում են հաճախորդների հարցերը լուծելու համար՝ ամենապարզից մինչև մեծ ռեսուրսներ պահանջող խնդիրներ:

Միևնույն ժամանակ, բարդ հարցերը կարող էին երկար սպասել իրենց հերթին՝ փոքր խնդիրների պատճառով, որոնք լուծվում են ակնթարթում: Այժմ ծառայություններին օգնում են բոտերը (ձայնային օգնականներ), որոնք կարող են բարդ երկխոսություններ վարել և րոպեում տասնյակ զանգեր մշակել։ Բոտերը ավտոմատ կերպով տալիս են հաճախորդին իր հարցի պատասխանը, եթե դա ստանդարտ մշակված հարց է, իսկ օպերատորներն իրենց վրա են վերցնում միայն այն հարցերը, որոնք բոտը չի կարող լուծել։ Արդյունքում բիզնեսը խնայում է աշխատանքային ռեսուրսները, և հարցերը լուծվում են շատ ավելի արագ և արդյունավետ։

Արդյո՞ք արհեստական բանականությունը կախարդական փայտիկ է՝ բիզնեսի համար

Այո, բայց միայն ձեռնարկատիրոջ մասնակցության դեպքում։ ՏՏ ընկերությունները կարող են բիզնեսին առաջարկել արհեստական ​​ինտելեկտի վրա հիմնված բազմաթիվ պատրաստի լուծումներ, սակայն առանց մարդկային փոխազդեցության, AI-ն բիզնեսը մեկ գիշերվա ընթացքում շահութաբեր չի դարձնի: Նախ պետք է նպատակ դնել, AI-ին առաջադրանք տալ և միայն դրանից հետո օգտագործել այն՝ իր ողջ ներուժով: Նպատակը դնում է ձեռնարկատերը, նա է սցենարիստը, իսկ արհեստական ​​ինտելեկտը՝ ռեժիսորը։ Իսկ եթե սցենարն անթերի է, ռեժիսուրայի հաջողության հնարավորությունը մեծանում է։

Ի՞նչ նպատակներ կարող են սահմանվել

  • մարքեթինգային ռազմավարության բարելավում՝ հաճախորդների շահերի վերլուծության միջոցով,
  • գործընթացների որակի և արդյունավետության բարելավում՝ տարբեր մոտեցումների փորձարկման միջոցով,
  • ընկերության ռեսուրսների հզորացման անհրաժեշտության բացահայտում՝ ընթացիկ գործընթացների ուսումնասիրության միջոցով,
  • առաջատար ուղղությունների բացահայտում՝ պահանջարկի հետազոտության միջոցով։

Համաշխարհային օրինակներ

Ձայնային օգնական
Dodo Pizza պիցցերիաների ցանցը կիսվում է հետաքրքիր վիճակագրությամբ։ Զանգերին պատասխանող և հաճախորդների հարցումները մշակող ռոբոտի ներդրումն առանց դժվարությունների չի անցել. սցենարները պետք է մի քանի անգամ փոփոխվեին: Բայց առաջին ամսվա արդյունքներով 250 հազար զանգ է ընդունվել, իսկ 97%-ի դեպքում՝ փորձը հաջողվել է։ 2021 թվականին ռոբոտի շնորհիվ ընկերությունը սկսեց խնայել ամսական ավելի քան 1 միլիոն ռուբլի մուտքային զանգերի մշակման վրա, իսկ հաճախորդները սկսեցին ավելի քիչ ժամանակ ծախսել՝ սպասելով օպերատորի պատասխանին։ Այն հարցերը, որոնք կարող են լուծվել առանց օպերատորի, օրինակ՝ վճարման եղանակի փոփոխություն, պատվերի չեղարկում, կատարված պատվերի մասին տեղեկատվություն տրամադրելը, ռոբոտն իր վրա է վերցնում։

Համակարգչային տեսողություն
Ռուսական խոշորագույն X5 Retail Group-ը օգտագործում է համակարգչային տեսողության տեխնոլոգիաներ: Արհեստական ​​ինտելեկտը ճանաչում է ֆոտո և վիդեո հոսքերը՝ դարակներում ապրանքների հասանելիությունը մեծացնելու համար: Ինչպես է այն աշխատում. Խանութի տեսախցիկները ուղղված են դարակների վրա և ֆիքսում են դատարկ տարածքները: Համակարգիչը մշակում է լուսանկարներ և տեսանյութեր, ճանաչում է ապրանքները, որոշում է դրա համար անձնակազմի համալրման և ներգրավման անհրաժեշտությունը: Խանութի աշխատակիցները ճշգրիտ տեղեկություն են ստանում տեսականու և դասավորության մասին: Համակարգը ճանաչում է ցանկացած ապրանք, որը գտնվում է դարակների վրա ավելի քան 95% ճշգրտությամբ: Իսկ հաշվետվությունների ստեղծման արագությունը 10-ից 30 վայրկյան է:

Կոնտակտային կենտրոն չաթբոտ
Wildberries-ում արհեստական ​​ինտելեկտը՝ «Eva Violet»-ը, պատասխանում է օգտատերերի 10 հաղորդագրություններից 6-ին։ Marketplace-ի ներկայացուցիչների խոսքով՝ իրենց համար AI-ի զարգացումը և կոնտակտային կենտրոնի ռոբոտացումը 2021 թվականի կարևորագույն նախագծերից են։ Չաթբոտը գործարկվել է 3 տարի առաջ, սակայն վերջին թարմացումից հետո այն ավելի արդյունավետ է աշխատում։ 2021 թվականին wildberries-ի կոնտակտային կենտրոնը ստացել է ավելի քան 12 միլիոն հաճախորդների հարցում, իսկ չաթբոտը մշակել է մոտ 58 տոկոսը։

Հաշվապահի օգնական
Leroy Merlin ցանցը ներդրել է ծրագրային ռոբոտներ՝ կահույքի գների համեմատությունն ու թարմացումը ավտոմատացնելու համար: Նման որոշումն անհրաժեշտ էր, քանի որ դժվար է մշակել 1,6 հազար մատակարարների մասին տեղեկությունները։ Օգտագործվող ռոբոտը ճանաչում է գումարները, ամսաթվերը, շտրիխ կոդերն ու հոդվածների համարները փաստաթղթերում, այնուհետև ճշգրտումներ է կատարում հաշվապահական համակարգում: Լերոյ Մերլինը նշում է գործընթացների արագացումը 4 անգամ։ Բարձրորակ ռոբոտացման շնորհիվ զգալիորեն ավելացել է փաստաթղթերի մշակման և գնումների բաժնի հետ համաձայնեցման արագությունը, պարզեցվել է այս բիզնես գործընթացի կառավարումը։ Այժմ թվերի հետ կապված հաշվարկների 10%-ը կատարում են հաշվապահները, իսկ 90%-ը՝ ռոբոտներ։

Արհեստական ​​բանականություն՝ նավթի որոնման համար
2019 թվականին «Գազպրոմ Նեֆթ»-ը հաջողությամբ կիրառեց մեքենայական ուսուցում՝ առաջին անգամ նավթի թաքնված պաշարները գտնելու համար: AI-ն հայտնաբերել է նավթի հանքավայրերի տարածքներ, որոնք հետազոտողները չեն կարողացել գտնել ավանդական մեթոդների հետ: Յամալում առաջին փորձարկումը նավթի լրացուցիչ ներհոսք է տվել օրական 70 բարելի սահմաններում։ Միաժամանակ նավթի արդյունահանման արժեքը կազմել է ընդամենը 1,5 դոլար՝ մեկ բարելի դիմաց, իսկ տեխնոլոգիայի զարգացումը արդյունք տվեց փորձնական նախագծի արդյունքներով։

Եզրակացություն․ ինչպես տեսնում եք արհեստական ​​ինտելեկտի օգտագործումը բիզնեսում մեծ հնարավորություններ է ընձեռում տարբեր բիզնես գործընթացների և ընկերության զարգացման համար:

Ձեր բիզնեսի համար արհեստական ​​ինտելեկտը մրցունակության և եկամտաբերության բարձրացման միջոց է՝ ավտոմատացնելով սովորական գործընթացները: SberKorus-ն ունի գործիք, որն օգնում է մենեջերներին կառավարել աշխատակիցների աշխատանքը: Այն հավաքում և վերլուծում է տվյալներ՝ ընկերության գործողությունների վերաբերյալ, ցույց է տալիս աճի կետերը և ստեղծում է հատուկ առաջարկություններ՝ աշխատանքի արդյունավետությունը բարելավելու համար:


Կիսվել նյութով