ARMSME

Տարեվերջյան ֆինանսական պլանավորում

Տարվա վերջը սպասումների, հաջորդ տարվա ամփոփման ու պլանավորման ժամանակաշրջան է։ Սա վերաբերում է ոչ միայն անձնական նպատակներին և խնդիրներին, այլև կազմակերպության տարվա ֆինանսական պլանը կազմելուն: Իսկ որո՞նք են այն ոսկե կանոնները, որ կօգնեն ձեզ որակապես պլանավորելու կազմակերպության ֆինանսական գործունեությունը հաջորդ տարվա համար:


Պլանավորման ոսկե կանոնն է.

Մեկ հաշվետու ժամանակաշրջանի պլանավորումը հիմնված է նախորդ երեք ժամանակաշրջանների վերլուծության վրա: Այսինքն, եթե ցանկանում եք տարվա ֆինանսական պլան կազմել, ապա ձեր աչքի առաջ պետք է ունենաք պլանավորվածին նախորդող երեք տարիների տվյալները։

Ձևերի համադրելիությունը ֆինանսական պլաններում


Ճիշտ եզրակացություններ անելու համար դուք պետք է աշխատեք «մեկ հղումով համակարգում»:

Հաշվետվության ձևերը, նախորդ եկամուտների և ծախսերի ճանաչման կանոնները և ապագայի պլանները պետք է համապատասխանեն: Եթե ​​ցանկանում եք Ամանորին օգտվել ֆինանսական հաշվետվության նոր ձևերից, ապա վերջին երեք ժամանակաշրջանների տվյալները պետք է փոխանցվեն նոր ձևերին:
Բոլոր ձեռներեցների հուզող հարցը՝ ինչպե՞ս պլանավորել ծախսերը՝ հաշվեգրված, թե կանխիկ վճարում:

Հաշվարկով

Եթե ​​ձեր կազմակերպությունն ունի դեբիտորական և կրեդիտորական պարտքեր, ապա եկամուտների և ծախսերի պլանը պետք է կազմվի հաշվեգրման սկզբունքով, հակառակ դեպքում դուք կարող եք սխալ պատկերացում կազմել տվյալ շրջանի ֆինանսական արդյունքի և ձեր պարտավորությունների մասին:

Կանխիկ վճարում

Կանխիկի մեթոդը թույլ է տալիս հաշվի առնել այն ծախսերը, որոնց արժեքը չնչին է, և որոնց դիմաց երկարաժամկետ պարտքեր չեն առաջանում։

Օրինակ՝ գրենական պիտույքներ։ Դուք այսօր վճարել եք դրանց համար, վաղը կառաքվեն ձեզ։ Կամ բջջային կապի ծառայություններ — դուք չեք ունենա դրանց համար վճարման ենթակա մեծ հաշիվներ, քանի որ օպերատորը կարգելափակի ձեր հեռախոսը:

Կանխիկ եղանակով վճարելիս հաշվի առեք այն ծախսերը.

  • որոնց արժեքը հաստատուն է, այսինքն՝ կախված չէ կազմակերպության կատարողականի ցուցանիշներից,
  • որոնք թվում են աննշան,
  • որոնց համար վճարման օրը և ծառայության ստացման օրը համընկնում են։

Այլ ծախսեր

«Այլ ծախսեր»-ը ենթադրում է ներառել ծախսեր, որոնք չեն տեղավորվում այլ բաժինների մեջ:

Բայց «այլ ծախսեր» հոդվածը պետք է ունենա խիստ սահմանափակում՝ եկամուտներից կամ ծախսերի ընդհանուր գումարից ոչ ավելի, քան որոշ սահմանված սահմանաչափ:

Օրինակ՝ եկամտի 3%-ից ոչ ավելի: Եթե ​​«Այլ ծախսերը» հոդվածը «դուրս են գալիս» ձեր սահմանած վերահսկողությունից, ապա անհրաժեշտ է ընդլայնել հոդվածների ցանկը։


Ծախսերը պետք է պլանավորել հոռետեսական սցենարով։

Եթե ​​վստահ չեք՝ այս ծախսը տեղի կունենա՞, թե՞ ոչ, ապա ավելի լավ է պլանավորեք այն և հասկանաք՝ արդյոք բավարար ֆինանսներ ունեք։ Եթե ​​ծախսեր չառաջանան, ապա տարվա վերջում կունենաք լրացուցիչ շահույթ, որը դրական շեղում կլինի։ Բայց հաշվի առեք, որ անսպասելի ծախսերի առջև կանգնելը կարող է լուրջ հետևանքներ ունենալ։

Հաշվետվության երեք ձև

Ճիշտ այնպես, ինչպես ամսական ֆինանսական հաշվետվությունը պետք է բաղկացած լինի հաշվետվության երեք ձևից՝ եկամուտների և ծախսերի մասին հաշվետվություն, դրամական միջոցների հոսքերի հաշվետվություն և հաշվեկշիռ, նմանապես, ֆինանսական պլանավորումը նույնպես պետք է պարունակի այս նույն երեք ձևերը․

Եկամուտների և ծախսերի պլան — ցույց կտա, թե որքան շահույթ պիտի ստանաք հաջորդ տարի,
Կանխիկի հոսքի պլան — ցույց կտա ձեզ, թե արդյոք բավարար գումար ունեք բոլոր վճարումների համար,
Կանխատեսման մնացորդ — ցույց կտա, թե ինչ ակտիվների և պարտավորությունների վիճակ կունենաք պլանավորված ժամանակաշրջանի վերջում, եթե կանխատեսված շահույթ և կանխիկ գումար վաստակեք։

Ուշադրություն դարձրեք ֆինանսական հաշվետվությունների և պլանավորման ձևերին:

Հաշվետվության ձևերը պետք է լինեն պարզ և ընթեռնելի: Մի խաթարեք ձեր հաշվետվությունները շատ թվերով, մի փորձեք մանրամասնել: Ֆինանսական հաշվետվություններում ներառեք միայն այն տեղեկատվությունը, որը կարևոր է վերլուծության, ծախսերի և ֆինանսական արդյունքների կառավարման համար:

Օրինակ, կարիք չկա ընդլայնել «գրենական պիտույքներ» իրը բաղադրիչների թղթի, գրիչների, մատիտների և այլնի մեջ, եթե դրանք ձեր կազմակերպության համար աննշան ծախսեր են:

Ֆինանսական պլանի ձևերը հիմք են հանդիսանում ձեր գործունեությունը ամսական վերահսկելու համար: Վերլուծելով առկա շեղումները՝ կարող եք ժամանակին կատարել անհրաժեշտ փոփոխությունները և հասնել ցանկալի արդյունքների։

Ե՞րբ թարմացնել ֆինանսական պլանը

Եթե նույնիսկ մեկ տարվա համար կազմվի ֆինանսական պլան, այն դեռ պետք է պարբերաբար վերանայվի և թարմացվի:

Օրինակ՝ տարեվերջին ընկերությունը նախատեսել է բյուջե և սկսել է աշխատել ըստ դրա։ Ապրիլին պարզ դարձավ, որ որոշ բաներ սխալ են, ուստի իմաստ չկար շարունակել այս պլանը մինչև տարեվերջ: Անհրաժեշտ է վերանայել այն՝ կենտրոնանալով շուկայի, տնտեսության և բուն ընկերության ընթացիկ միտումների վրա և գտնել տարեկան նպատակներին այլ ճանապարհներով հասնելու ուղի։

Խորհուրդ ենք տալիս վերանայել ֆինանսական պլանները տարեկան երեք անգամ.

ապրիլ-մայիս ամիսներին, երբ ավարտվում է առաջին եռամսյակը, և ավելի պարզ է դառնում, թե ինչպես է տատանվում բյուջեն.
օգոստոս-սեպտեմբեր ամիսներին `մինչև աշուն-ձմեռ սեզոնի մեկնարկը, հաճախ առավել շահավետ ընկերության համար.
նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին՝ հաջորդ տարվա բյուջետավորման ժամանակ:շ

Եզրակացություն․

Պլանավորումը առանցքային դեր է խաղում բիզնեսի հաջող զարգացման գործում՝ օգնելով ընկերություններին հարմարվել փոփոխվող շուկայական պայմաններին և արդյունավետ օգտագործել իրենց ռեսուրսները:

Տարվա վերջում բիզնեսի ղեկավարները պետք է գնահատեն ձեռք բերված արդյունքները, բացահայտեն հաջողություններն ու ձախողումներից քաղված դասերը: Սա վերլուծության և մտորումների ժամանակ է, որը թույլ է տալիս ձևավորել ավելի ճշգրիտ և իրատեսական նպատակներ հաջորդ տարվա համար: Հաշվի առնելով ներկայիս տնտեսական միջավայրը, տեխնոլոգիական միտումները և սպառողների նախասիրությունները, կազմակերպությունները կարող են ավելի լավ պատրաստվել ապագա մարտահրավերներին:

Ավարտելով աշխատանքային տարին հստակ և կանխամտածված ծրագրով՝ ընկերությունները կարող են ոչ միայն արդյունավետ կառավարել իրենց ռեսուրսները, այլև պատրաստվել նոր հնարավորություններին և մարտահրավերներին, որոնք կբերի հաջորդ տարին: Ի վերջո, աշխատանքային տարվա պլանավորումը ներդրում է բիզնեսի ապագայում՝ ապահովելով նրա կայունությունն ու բարգավաճումը:

Կիսվել նյութով