ARMSME

Armenian small and medium enterprises

Search
Close this search box.

Երբ մեկտեղվում են բնականն ու գեղեցիկը․ Soap House Yerevan

Վերջին տասնամյակների ընթացքում կոսմետիկայի համաշխարհային շուկան զգալիորեն աճել է։ Կոսմետիկ արտադրանքի նկատմամբ սպառողների հետաքրքրությունը շարունակում է աճել՝ հենվելով նորարարության, գովազդի և սոցիալ-մշակութային միտումների վրա: Ներկայումս համաշխարհային շուկայում կան մի քանի հզոր առաջատարներ, ովքեր գտնվում են կոսմետիկայի արդյունաբերության կենտրոնում:

Այս արագ փոփոխվող թրենդների և բնական արտադրանքի նկատմամբ աճող հետաքրքրության աշխարհում երևանյան Soap House բիզնեսը շուկայում իր անունն է ձեռք բերել՝ առաջարկելով բնական կոսմետիկայի լայն տեսականի:

Soap House-ը ստեղծվել է 2019 թվականին, երբ հիմնադիրը` Հուրի Կուլկուլտճյանը, լինելով կենսաքիմիկ, որոշել է իր գիտելիքներն օգտագործել սեփական բիզնեսը ստեղծելու համար։ Նրա խոսքերով՝ ընտանիքն ընդլայնելուց՝ 2-րդ երեխայի ծննդից հետո հարմար աշխատանք գտնելու անկարողությունը խթան է դարձել սեփական բիզնեսը ստեղծելու համար։

Մարմնի սկրաբներ, յուղեր և տարբեր տեսակի օճառներ․ Soap House-ի ողջ արտադրատեսակը պատրաստված է բնական բաղադրիչներից, որն էլ ի ցույց է դնում ընկերության հավատարմությունը որակի և բնական բաղադրիչների նկատմամբ:

Բնությամբ ներշնչված կոսմետիկան բերում է քնքշության զգացում։ Թվում է, թե այն մաշկին նոր կյանք է հաղորդում՝ պարուրելով նրբության և թարմության բարակ շղարշով: Ծաղկային բույրերը, նուրբ հյուսվածքները և փափուկ երանգները բնորոշ են Yerevan Soap House-ի կողմից առաջարկվող տեսականուն:

Գաղտնիք չէ, որ ցանկացած հաջողության հիմքում ընկած է բարդ և խոչընդոտներով լի ուղի։ Խոսելով դժվարությունների մասին՝ Հուրին ընդգծում է, որ ինչպես ցանկացած բիզնես, այնպես էլ Soap House-ը մինչ այսօր բախվում է տարբեր դժվարությունների՝ հումք ձեռք բերելուց մինչև արտադրանքի վերջնական մշակումը։ Այնուամենայնիվ, ընկերությունը հուսահատվելու փոխարեն մարտահրավերներն ընկալում է որպես աճի և կատարելագործման հնարավորություն, իսկ բիզնեսում սկսնակներին խորհուրդ է տալիս չընկճվել, շատ աշխատել և նշում, որ շուկայի և պրոդուկտի մանրամասն ուսումնասիրությունը կդառնա նրանց հաջողության բանալին։

Եզրափակելով կարելի է նշել, որ Հայաստանում կոսմետիկայի արտադրության բիզնեսը հեռանկարային ոլորտ է, որը կարող է նպաստել տեղական տնտեսության զարգացմանը։ Նորարարության խթանումը, տեղական ապրանքանիշերին աջակցելը և որակի ստանդարտների ամրապնդումը կարող են օգնել ամրապնդել հայկական կոսմետիկա արտադրողի դիրքերը ինչպես ներքին, այնպես էլ համաշխարհային շուկայում:

Գնե՛ք հայկականը՝ ի շահ հայ ձեռներեցի և Հայաստանի տնտեսության։

Կիսվել նյութով