ARMSME

Բիզնես նպատակների ամբողջական ուղեցույց. 10 օրինակ և դրանց հասնելու ուղիները

Շարունակելով բիզնեսի մասին կրթական նյութերի պատրաստումը այսօր կանդրադառնանք բիզնես նպատակների բազմազանությանը, որոնք դուք կարող եք ընտրել՝ ապահովելու համար, որ ձեր բիզնեսը գոյատևի և զարգանա։

Առաջին հայացքից ցանկացած բիզնեսի նպատակները պարզ են. բավականաչափ գումար վաստակել բիզնեսը գործարկելու համար, անհրաժեշտության դեպքում ընդլայնել և ապահովել նրանց, ովքեր ղեկավարում են կազմակերպությունը: Ինչպես կենդանի օրգանիզմը, այնպես էլ բիզնեսի հիմնական նպատակը գոյատևելն ու բարգավաճելն է:

Բայց ինչպե՞ս հասնել դրան: Գոյատևման լայն նպատակը հիմնված է ավելի փոքր և ավելի կոնկրետ բիզնես նպատակների վրա, որոնք ուղղորդում են ձեր ռազմավարությունը որոշակի ժամանակահատվածում՝ որպես ռազմավարական պլանավորման գործընթացի մաս:

Որո՞նք են բիզնեսի նպատակները

Բիզնես նպատակն այն նպատակն է, որին կազմակերպությունը ցանկանում է հասնել կամ կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ: Այլ կերպ ասած, դա վերջնական կետ կամ ձեռքբերում է, որին կազմակերպությունը նախատեսում է հասնել որոշակի ժամանակահատվածում:

Բիզնեսի նպատակների մեծ մասը կենտրոնանում է այնպիսի ձեռքբերումների վրա, ինչպիսիք են եկամուտը, շուկայավարումը, աճը կամ արժեթղթերի շուկայական արժեքը: Յուրաքանչյուր բիզնես ունի իր հատուկ բիզնես նպատակները:

Բիզնեսի ռազմավարությունը իրական գործողություններն են, որոնք կազմակերպությունը ձեռնարկում է իր նպատակներին հասնելու համար:

Բիզնեսի նպատակները և առաջադրանքները

Բիզնես ռազմավարությունը սահմանելիս կարևոր է հասկանալ բիզնեսի նպատակների և առաջադրանքները միջև եղած տարբերությունը:

Բիզնես նպատակը երկարաժամկետ պրոցես է, որը դուք օգտագործելու եք ռազմավարություններ մշակելու համար, իսկ բիզնեսի համար սահմանված առաջադրանքը կարճաժամկետ գործողություն է, որը դուք կատարում եք ընդհանուր նպատակին հասնելու համար:

Միասին նպատակներն ու խնդիրները կազմում են ձեր ընդհանուր բիզնես ռազմավարությունը, կամ այլ կերպ ասած՝ քարտեզը, թե ինչ է անելու ձեր ընկերությունը ապագայում՝ իր նպատակներին հասնելու համար:

Հաճախ «բիզնեսի նպատակներ» և «բիզնեսի առաջադրանքներ» տերմինները օգտագործվում են միաժամանակ և փոխադարձաբար: Տարբերությունները հասկանալը հեշտացնում է ձեր ամբողջ բիզնես ռազմավարությունը պատկերացնելը:

Ինչո՞ւ է կարևոր բիզնես նպատակներ սահմանելը

Հզոր բիզնես նպատակները ընկերության գործունեությունը և առաջնահերթությունները սահմանող կարևոր տարրերն են, որոնք ներառում են բիզնես ռազմավարությունը, առաքելությունն ու տեսլականը:

Բիզնեսի նպատակները ձեր կազմակերպությանը ցույց են տալիս ուղղություն: Դրանք ձևակերպում են առաջնահերթությունները և մոտիվացնում աշխատակիցներին, ինչպես նաև սահմանված նպատակները հստակեցնում են ձեր ընկերության գլոբալ նպատակները:

Առավելություններ

  1. Նպատակները բիզնեսին ուղղություն և հստակություն են հաղորդում։

Ի տարբերություն ընդհանուր ռազմավարության, նպատակները թույլ են տալիս կազմակերպության յուրաքանչյուր անդամի իմանալ իրենց դերը կազմակերպությունում:

  1. Նպատակները հնարավորություն են տալիս հետևելու և չափելու առաջընթացը:

Բիզնեսի նպատակները տրամադրում են կոնկրետ չափումներ, որոնց կարող եք հետևել՝ հասկանալու ձեր հաջողությունն ու առաջընթացը: Դրանք թույլ են տալիս նախապես հայտնաբերել անհաջողությունը։

Քանի որ ձեր բիզնես նպատակները ապահովում են հստակ, չափելի չափանիշներ, ամբողջ կազմակերպությունը յուրաքանչյուր մակարդակում գիտի, թե ինչպես են իրենց ջանքերը նպաստում բիզնես նպատակին հասնելուն:

  1. Նպատակները օգնում են մնալ մոտիվացված

Ո՞վ է վազում առանց վերջնագծի: Բիզնեսի նպատակները վերջնագիծն են: Շատ ավելի հեշտ է մոտիվացված մնալ, երբ գիտես, թե ինչի համար ես աշխատում: Քանի որ բիզնեսը գործում է որպես մեկ միավոր, միավորված կազմակերպության նպատակները գործում են նույն կերպ: Ի դեպ, սա է պատճառը, որ փոքր նպատակների շարքը կարող է ավելի արդյունավետ լինել, քան մեկ մեծ նպատակը։ Այն էներգիան, որը մենք զգում ենք, երբ հասնում ենք նպատակին, մղում է մեզ հասնելու հաջորդին:

  1. Նպատակները օգնում են ավելի մեծ արդյունքների հասնել

Բիզնես նպատակներն օգնում են հասնել ավելի արագ աճի, քանի որ դրանք կենտրոնացնում են ձեր ջանքերը: Փորձը ցույց է տալիս, որ նվիրվածությունը հաջողության ցուցանիշ է։

Բիզնես նպատակներ օգտագործող ձեռնարկությունները ավելի մեծ դրական արդյունքներ կունենան:

Տեսակները


Կախված ձեր բիզնեսի ներկա վիճակից և այն ռազմավարությունից, որը դուք ցանկանում եք որդեգրել, դուք կընտրեք ձեր բիզնեսի նպատակները չորս տեսակների շարքից:

Բիզնես նպատակների յուրաքանչյուր տեսակ ունի իր առավելությունները և դրանց որոշ առանձնահատկություններ:

Ժամանակի վրա հիմնված նպատակներ
Յուրաքանչյուր ծրագիր պետք է ունենա վերջնակետ: Վերջնաժամկետները կենտրոնացնում են ձեր կազմակերպության աշխատանքը և ավելի հավանական են դարձնում նպատակներին հասնելը: Յուրաքանչյուր բիզնես նպատակ կարիք ունի վերջնաժամկետ, որը սահմանվում է հենց նպատակի համատեքստում:

Ժամանակի վրա հիմնված նպատակի համար վերջնաժամկետը առանցքային տեղ է զբաղեցնում: Հաճախ ձեր նպատակում նշված ձեռքբերումը ունի արտաքին ուժերի կողմից սահմանված վերջնաժամկետ. օրինակ՝ ինչ-որ պրեզենտացիա, կառավարության պահանջ կամ նոր արտադրանքի թողարկում:

Նպատակին հասնելու համար ձեր տրամադրած ժամանակի տևողությունը որոշում է, թե կոնկրետ ժամանակի վրա հիմնված ինչ նպատակ եք կառուցում:

Կարճաժամկետ բիզնես նպատակներ
Կարճաժամկետ նպատակները հաճախ օգտագործվում են երկարաժամկետ նպատակների հետ համատեղ: Դրանք հնարավորություն են տալիս ավելի հաճախ նշել վերջնակետին հասնելը, ինչը կարճաժամկետ նպատակները դարձնում է հիանալի մոտիվացիայի գործիք:

Երկարաժամկետ բիզնես նպատակներ
Երկարաժամկետ նպատակները թույլ են տալիս ձեռնարկել խոշոր նախագծեր: Այս նպատակները կարող են տևել ամիսներ կամ նույնիսկ տարիներ, ուստի կարճաժամկետ նպատակները մնում են օգտակար:

Կատարման վրա հիմնված նպատակներ
Արդյունավետության վրա հիմնված նպատակները կարճաժամկետ նպատակներ են, որոնք կարևորվում են շարունակական հաջողության համար։ Այս դեպքում բանալիները համապատասխան ժամկետներում հասանելի նպատակներն են: Օգտագործված ցուցանիշները նույնպես պետք է հստակ սահմանվեն և հեշտությամբ գնահատվեն:

Բիզնես նպատակների 10 օրինակ

Ինչպես արդեն նշվեց, բիզնես նպատակները միշտ կախված կլինեն կազմակերպության առաջնահերթություններից, իրավիճակից և բիզնես մոդելից: Այնուամենայնիվ, կան ընդհանուր բիզնես նպատակներ.

Ստորև մենք տրամադրում ենք յուրաքանչյուր օրինակի բիզնես նպատակի համառոտ նկարագրությունը, ինչպես նաև որոշ մտքեր այն մասին, թե դրանք գործնականում ինչպիսին կլինեն ձեր բիզնեսի համար:

  1. Բարելավել ընկերության և ապրանքանիշի հեղինակությունը

Որպես կանոն, ձեր շուկայական դիրքը բարելավելու երկարաժամկետ նպատակը պահանջում է որակական մոտեցում ձեր ներկա և պոտենցիալ հաճախորդների պատասխանները հավաքելու համար՝ հասկանալու ձեր կազմակերպության մասին նրանց ընկալումները:

  1. Մշակել բիզնես պլան

Սա կարճաժամկետ բիզնես նպատակ է, որը պետք է լուծվի ձեր բիզնեսի կյանքի սկզբում:

  1. Բարելավել ապրանքի կամ ծառայության որակը

Այս նպատակը, հավանաբար, կունենա կարճաժամկետ և երկարաժամկետ քայլեր ընդհանուր բարելավման ուղղությամբ:

Ակնհայտ է, որ այս բիզնես նպատակի համար կա տվյալների որակական ասպեկտ, բայց դուք պետք է փորձեք որքան հնարավոր է քանակականացնել որակի բարելավումըհամեմատելով հաճախորդների արձագանքները ժամանակի ընթացքում հետևելու աճին և առանձնացնելու ոլորտները, որոնք դեռ աշխատանքի կարիք ունեն:

  1. Բարձրացնել ժամանակին առաքման տոկոսադրույքը

Այդ նպատակով դուք պետք է որոշեք ժամանակային շրջանակ՝ ելնելով ձեր կոնկրետ կարիքներից: Եթե, օրինակ, ցանկանում եք բարելավել առաքումը տոնական սեզոնի ընթացքում, դա կլինի կարճաժամկետ բիզնես նպատակ:

Եթե ​​ցանկանում եք բարելավել առաքումը ժամանակի ընթացքում, ձեր նպատակը կարող է կենտրոնանալ արդյունքների և որոշակի տոկոսների հասնելու վրա:

Տոնական առաքման բարելավումը կարճաժամկետ բիզնես նպատակ է: Բարելավել առաքումն ընդհանուր առմամբ՝ երկարաժամկետ:
Տոնական առաքման բարելավումը կարճաժամկետ բիզնես նպատակ է: Բարելավել առաքումն ընդհանուր առմամբ՝ երկարաժամկետ: Պատկեր. Unsplash

  1. Բարձրացնել հաճախորդների գոհունակությունը

Բիզնես նպատակի ևս մեկ օրինակ, որը պահանջում է որակյալ տվյալների հավաքագրում: Դուք կարող եք ընտրել կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նպատակ՝ կախված ձեր բիզնեսի կարիքներից:

Մենք հակված ենք մտածելու, որ հաճախորդների գոհունակությունը միշտ պետք է դեր խաղա այն հարցում, թե ինչ չափում եք բիզնեսի հաջողությունը հետևելու համար:

  1. Բարելավել հաճախորդների պահպանումը

Միջնաժամկետ և երկարաժամկետ բիզնես նպատակը սովորաբար չափվում է արդյունքներով, հաճախորդների վերադարձի որոշակի տեմպերի հասնելով կամ դրանք երկարաժամկետ պայմանագրերի վերածելով:

  1. Բարձրացնել վաճառքի ծավալները

Մեկ այլ միջնաժամկետ և երկարաժամկետ բիզնես նպատակ՝ վաճառքի ավելացումը, օգտագործում է քանակական չափումներ՝ որոշելու համար, թե արդյոք բիզնեսը հասնում է նպատակային արդյունքների:

Ընդհանուր վաճառքի փոխարեն որոշ ընկերություններ չափում են ընդհանուր շահույթը կամ վաճառված ապրանքների և ծառայությունների միջին շահույթը:

  1. Օպտիմալացնել ապրանքների և ծառայությունների գները

Այս երկարաժամկետ նպատակը պահանջում է մշտական ​​մոնիտորինգ ձեր շահույթի և հաճախորդների ընկալման արժեքի մասին, որը դուք տրամադրում եք նրանց, ինչպես նաև մրցակցային գների վերլուծություն:

  1. Բարձրացնել շուկայի մասնաբաժինը

Ակնհայտ է, որ սա միջնաժամկետ և երկարաժամկետ քանակական նպատակ է:

Որքան ավելի կենտրոնացած կարող եք լինել այստեղ, այնքան ավելի արդյունավետ կարող են լինել բարելավումները: Ընտրեք որոշակի հատված կամ ապրանքի տեսակ և կենտրոնացրեք ձեր ջանքերը այնտեղ:

Կարդացեք նաև. Ի՞նչ է ընդհանուր թիրախային շուկան (TAM) և ինչպես հաշվարկել այն

  1. Բարձրացնել վաճառքի շահութաբերությունը

Ֆինանսական հիմնված բիզնեսի մեկ այլ նպատակ է վաճառքի շահութաբերության բարձրացումը: Սա երկարաժամկետ նպատակ է, որն օգտագործում է ավելի վաղ պլանավորված մի քանի ամսաթվեր՝ հաջողությունը չափելու և խթանելու համար:

Եզրակացություն

Բիզնես նպատակների սահմանումը առանցքային դեր է խաղում ցանկացած ընկերության հաջող զարգացման գործում: Այն հստակ ուղեցույցներ է տրամադրում աշխատակիցներին, օգնում է ռեսուրսների ամենաարդյունավետ բաշխմանը և ուղղորդում է ջանքերը կոնկրետ արդյունքների հասնելու համար: Նպատակները ճիշտ սահմանելով՝ կազմակերպությունը կարող է հարմարվել շուկայի փոփոխություններին, պահպանել թիմի մոտիվացիան և հետևել ռազմավարական նպատակներին հասնելու առաջընթացին: Ի վերջո, հստակ բիզնես նպատակներ ունենալը նպաստում է ընկերության կայուն աճին և ամրապնդում է նրա դիրքերը շուկայում:

Կիսվել նյութով