ARMSME

Օգտակար բիզնես ծանոթությունների հաստատում սոց ցանցերի միջոցով

«We Are Social» ստեղծարար գործակալությունը և «Hootsuite» կազմակերպությունը պարզել են, որ աշխարհի բնակչությունը կազմում է 7,910,000,000 մարդ, իսկ դրանցից 4,620,000,000-ը, որը կազմում է ընդհանուր թվի 58,4%-ը, օգտվում են սոցիալական ցանցերից։

Այստեղ դուք կարող եք ծանոթանալ տարբեր մարդկանց հետ աշխարհի տարբեր ծայրերից՝ մատակարարների, խոշոր գործակալությունների գործադիր տնօրենների և այլ մասնագիտության տեր մարդկանց հետ:

Բայց կա մի նրբություն, քանի որ սոցցանցերն ավելի շատ հանգստի և զվարճանքի մասին են, որպեսզի գործնական ծանոթություն կայանա, մշակվել են մի շարք տեխնիկաներ և կանոններ։

Ներկայացնում ենք 10 մեթոդներ սոցիալական ցանցերում արդյունավետ կապեր հաստատելու համար։

1. Ընտրեք ճիշտ հարթակ

Կան բազմաթիվ սոցիալական հարթակներ, բայց յուրաքանչյուրը նախատեսված է տարբեր բաների համար: Մի մասում ստեղծագործ մարդիկ լուսանկարներ են տեղադրում, մի մասում՝ համայնքներում հավաքվում են կողմնակի մարդիկ, իսկ մյուսում՝ փոքր ու միջին բիզնեսի ներկայացուցիչներ։

Չնայած դուք կարող եք ծանոթություններ հաստատել ցանկացած հարթակում, նույնիսկ Odnoklassniki-ում, թվային փորձագետների մեծամասնության համար կա լավագույն եռյակ՝ Instagram, Facebook և LinkedIn:

Մարիա Տալանովան՝ SMMMASH գործակալության հիմնադիրը, բացատրում է LinkedIn-ի նշանակությունը այսպես.

«LinkedIn-ը սոցիալական ցանց է մասնագիտական ​​հանրույթի համար: Իդեալական է համայնք ստեղծելու և կարիերա զարգացնելու համար: LinkedIn-ի պրոֆիլը ռեզյումեի տեսք ունի: Ուստի անմիջապես պարզ է դառնում, թե մարդն ինչ ոլորտներում ու ընկերություններում է աշխատել։ Իսկ որոնման օգնությամբ դուք կարող եք արագ գտնել ճիշտ մասնագետին։

Ելնելով իմ փորձից, Linkedin-ի միջոցով օգտատերերը ակտիվորեն շփվում են HR և PR մասնագետների, լրագրողների և ներդրողների հետ:

Ես ունեմ LinkedIn-ի օգտագործման իմ սեփական մեթոդը: Սկզբում մասնագետներ եմ գտնում, իսկ հետո նրանց հետ կապվում եմ այլ սոցիալական ցանցերով։ Պատահում է, որ փորձագետը LinkedIn-ում է, բայց հիմնականում օգտագործում է Instagram։ Ակնհայտ է, որ հենց այստեղից էլ պետք է նրա մասին տեղեկություններ հավաքել և հաղորդակցություն կառուցել:

Face Network-ն ունի նաև թեմատիկ խմբեր, որոնց միջոցով կարող եք օգտակար կոնտակտներ գտնել, բայց դա այնքան էլ հարմար չէ։ Եթե ​​մասնակիցը չի նշել իր աշխատանքի վայրը իր պրոֆիլում, անհնար է հասկանալ, թե նա ինչ կարող է անել կամ ինչ արժեք է բերում կազմակերպությանը: Նաև շատ փորձագետներ փակում են իրենց պրոֆիլները ու հետո սկզբունքորեն հնարավոր չէ պարզել, թե ինչպիսի մարդ է նա, ինչ ոլորտից։

Ուստի իմ խորհուրդն է՝ չսահմանափակվել մեկ սոցիալական ցանցով։ Խաչաձև որոնումներ կատարեք, որտեղ կարող եք»:

2. Պատրաստեք ձեր էջը մասնագիտական ​​հաղորդակցության համար

Օնլայն շփման դեպքում դուք չեք կարող տպավորություն թողնել խարիզմայով, քանի որ զրուցակցի հետ ծանոթանում եք գաջեթի էկրանով և շփվում տեքստերի միջոցով։ Այստեղ մասնագետները խորհուրդ են տալիս չմոռանալ ձեր էջի վիզուալ տեսքի մասին։ Ճիշտ կոնտենտի դեպքում անձնական էջը ​​ճիշտ տպավորություն կստեղծի և ճանապարհ կհարթի ապագա նամակագրության համար:

Տաշա Սոկոլովան՝ մարքեթինգի էքսպերտ, խորհուրդ է տալիս.

«Մարդիկ ամենուր նույնն են, ուստի սոցիալական ցանցերում շփումը սովորականից քիչ է տարբերվում: Տարբերությունն այն է, որ զրուցակիցները միմյանց չեն տեսնում, բայց սա և՛ պլյուս է, և՛ մինուս։

Դրական կողմերը. արտաքին տեսքի հետ կապված նախապաշարմունքներ չկան: Տարբերվող արտաքին ունեցող մարդիկ կարող են ներկայանալ ՏՏ ստարտափի անունից և տեքստը կընկալվի հավասարապես։

Եվ բացասական կողմը՝ մարդու ուղեղը հորինում է այն, ինչ չի տեսնում: Իսկ սոցիալական ցանցերի դեպքում զրուցակցին պատկերացնում եք աքաունթին կցված տեքստի ու լուսանկարի միջոցով։

Ուղեղին գերազանցելու համար հարկավոր է միասին խաղալ: Այսինքն, պատրաստեք հաշիվ պրոֆեսիոնալ հաղորդակցության համար. վերբեռնեք լուսանկար ոչ թե կատուների հետ կամ ձեր տատիկի տնակում, այլ կոստյումով և բիզնես միջավայրում: Այդ դեպքում զրուցակիցը սխալ ասոցիացիաներ չի ունենա, որ պատահական մարդ է իրեն գրում»։

Սոցիալական ցանցերի մեկ այլ առանձնահատկությունն այն է, որ հաղորդակցությունն անկայուն է։ Երկխոսությունը կարող է ընդհատվել, դադարեցվել կամ վերսկսվել: Եվ եթե հանկարծ նամակագրությունը ընդհատվի, օրինակ, իրական կյանքում զրուցակցին ինչ-որ բան շեղել է, այս դեպքում հնարավոր է, որ չհասցնեք պատմել ձեր մասին հիմնական ինֆորմացիան։

Այստեղ փորձագետները խորհուրդ են տալիս նախապես էջի նկարագրության մեջ ներառել փորձի, հմտությունների և նախագծերի մասին բոլոր կարևոր տեղեկությունները: Անգամ եթե ինտերնետը անջատվի կամ նամակին պատասխանեն, երբ դուք օֆլայն կլինեք, զրուցակիցը կգնա ձեր հաշիվ, կուսումնասիրի այն և մոտավորապես կհասկանա, թե ով է իրեն գրում և ինչու։

Մարիա Տալանովան այս մասին նշում է.

«Նախքան նամակագրությունը սկսելը, ստուգեք, թե ինչպես է լրացված ձեր էջը: Արդյո՞ք այն հստակ և բովանդակալից արտացոլում է ձեր գործունեությունը և մասնագիտական ​​նպատակները: Արդյո՞ք նշված են իրավասությունները, փորձը և ձեռքբերումները»:

3. Հավաքեք տեղեկություններ ապագա գործընկերների մասին

Եթե ​​ինչ-որ բան գիտեք զրուցակցի մասին, օրինակ՝ ինչով է նա հետաքրքրված, ինչի է ձգտում, ում հետ է ընկերություն անում, ավելի հեշտ է դառնում ծանոթություն հաստատելը:

Դուք գիտեք որոշակի անձի հոբբիները և մասնագիտական ​​հմտությունները: Սա նշանակում է, որ ձեզ համար ավելի հեշտ է քննարկման թեմա գտնել, մեկնաբանություն թողնել, խորհուրդ տալ կամ օգնություն առաջարկել:

Զրուցակիցների մասին տեղեկություններ հավաքելու համար փորձագետները խորհուրդ են տալիս ուսումնասիրել պրոֆիլի նկարագրությունը, թերթել հրապարակումների պատը և դիտել ընկերների ցանկը:

Մարիա Տալանովան ասում է.

«Անպայման ուսումնասիրեք մարդու բնութագիրը նրա հետ երկխոսություն սկսելուց առաջ: Ավելի հեշտ կլինի խոսակցության ընթացքում կենտրոնանալ մեկ ուղղության վրա վրա:

Եթե ​​նախապես պարզեք ձեր հետաքրքրությունները, մասնագիտական ​​ձեռքբերումները և արժեքները, ոչ միայն ընդհանուր լեզու և քննարկման թեմաներ կգտնեք, այլև կհարմարվեք ձեր հաղորդակցման ոճին և մշակութային առանձնահատկություններին:

Էջի ուսումնասիրությունը կբացահայտի ընդհանուր նպատակներ, որոնք կարող են հիմք դառնալ համագործակցության և երկարաժամկետ հարաբերությունների համար»:

4. Գրեք առաջին հաղորդագրությունը

Առաջին հաղորդագրությունը տպավորություն է ստեղծում և երանգավորում է ապագա հաղորդակցությունը։ Հաջող սկիզբը կառաջացնի հետաքրքրություն. «Օ, ո՞վ է գրել ինձ»: Իսկ անհաջող սկիզբը բացասական էմոցիաների տեղիք կտա, օրինակ, եթե անմիջապես դիմում եք անծանոթին դու-ով։

Ընդունված սցենարն է ողջունել մարդուն, դիմել նրան անունով, նշել պատճառը, թե ինչու եք գրում, իսկ ընդհանուր տոնը պահել գործնական, բայց ազատ ու թեթև մակարդակում:

Անաստասիա Ռոժկովան, Տյումենի Մեծ դրամատիկական թատրոնի PR և մարքեթինգի մենեջեր, SMM սերտիֆիկացված մասնագետը նշում է.

«Սոցիալական ցանցերում նոր բիզնես կապեր հաստատելիս պետք է լինել պրոֆեսիոնալ: Խորհուրդ չեմ տալիս մտնել անձնական թեմաների մեջ՝ ծանոթության տպավորություն չստեղծելու համար, առավել ևս՝ օգտագործել անպարկեշտ խոսքեր ու ժարգոն։

Պոտենցիալ գործընկերը ձեր մանկության ընկերը չէ: Միգուցե ապագայում հնարավոր լինի կառուցել բարեկամական հարաբերություններ, և շփումները դառնան ոչ ֆորմալ, բայց մինչ այդ, հավատարիմ մնացեք պաշտոնական բիզնես տոնին»։

Պատահում է, որ առաջինը հաղորդակցությունը սկսելը անհարմար է ձեզ կամ ունեք վախեր: Մասնագետները խորհուրդ են տալիս չգերագնահատել սոցիալական ցանցերում շփումները. այնտեղ ամեն ինչ նույնն է, ինչ կյանքում։ Այսպիսով, հանգստացեք և վայելեք զրույցը:

Այս ամենին անդրադարձել է նաև Տաշա Սոկոլովան .

«Կան այսպիսի լայֆ հաքեր. Եթե ​​դժվար է անծանոթին գրել սոցիալական ցանցում, պատկերացրեք, որ դուք նրան հանդիպել եք իրական կյանքում: Ինչպե՞ս կխոսեիք նրա հետ, ի՞նչ կասեր նա և ինչպե՞ս կներկայանաք ինքներդ:

Երբ պատկերացնում եք, բերեք այդ ամենը օնլայն շփման մակարդակ: Հիշեք՝ սոցիալական ցանցերում մարդիկ նույնն են, ինչ առօրյա կյանքում»։

5. Եղեք օգտակար

Եթե ​​անձնական շահի համար փորձեք սոցիալական ցանցերում գործարար կապեր հաստատել , ոչինչ չի ստացվի։ Հաղորդակցության ստեղծումը, անկախ նրանից, թե որտեղ է այն տեղի ունենում, երկկողմանի գործընթաց է: Ուստի մասնագետները վստահ են, որ ամեն ինչ կստացվի, եթե պատրաստ լինեք ոչ միայն վերցնել, այլ նաև տալ։

Մարքեթինգի փորձագետ Սոկոլովան ասում է.

«Դուք չպետք է վախենաք սոցիալական ցանցերում օգնություն խնդրելուց: Մարդկանց մեծ մասը պատրաստ է օգնելու համար: Եթե ​​զրուցակիցը կարողանա կատարել խնդրանքը, հավանաբար դա կանի անվճար։ Բայց կա մի հնարք.

Եթե ​​խնդրանքի հետ մեկտեղ առաջարկեք ինչ-որ փոխադարձ օգուտ՝ հոդված գրել, խմբագրել կայքէջը, մոնտաժել տեսանյութ, ապա զրուցակիցն ավելի պատրաստակամ կլինի կապ հաստատել և անել նույնիսկ ավելին, քան դուք կխնդրեք:

Եզրակացությունը սա է՝ եթե ինչ-որ խնդրանքով դիմում ես մարդուն, դրա դիմաց ինչ-որ բան առաջարկիր»։

Եվգենի Ցիխմանովը բիզնես խորհրդատու, բիզնեսի համակարգման փորձագետ ասում է.

«Հաղորդակցության մեջ գլխավորը առավելություններն են: Հետևաբար, նախքան սոցիալական ցանցում նոր ծանոթություն հաստատելը, ազնվորեն պատասխանեք այն հարցին. «Ինչո՞ւ պետք է այս մարդը ուշադրություն դարձնի ինձ վրա:

Եթե ​​պատասխան չկա, խորհուրդ եմ տալիս կանգ առնել և մտածել, թե դրա դիմաց ինչ կարող եք առաջարկել։

Լավ է, եթե կարողանաք լուծել ուրիշի խնդիրը, գաղափար ներկայացնել, կիսվել մասնագետի հետ ձեր փորձով: Խորհուրդ եմ տալիս կազմել սեփական ռեսուրսների ու հնարավորությունների ցանկը և մարդկանց հետ հանդիպելիս ապավինել դրան։

Բայց այստեղ էլ նրբանկատորեն գործեք։ Մի բեռնաթափեք ձեր բոլոր ուղեբեռը միանգամից: Նախ սկսեք երկխոսություն, փոխանակվեք հաճելի բաներով, հետո միայն պատմեք ձեր ընկերության մասին և առաջարկեք ծառայություններ: Եվ ահա ևս մեկ կանոն. եթե որևէ բան խոստանում եք, անպայման կատարեք այն սահմանված ժամկետում»:

Ի դեպ, ամերիկացի հոգեբան Ռոբերտա Սիալդինին «Ազդեցության հոգեբանություն» գրքում գրել է փոխօգնության ազդեցության մասին։ Ճիշտ է, նա չի գրել սոցիալական ցանցերի մասին, բայց ընդհանուր, հետաքրքիր էֆեկտ է դուրս բերել։

Գոյություն ունի փոխադարձության ընդհանուր ընդունված սոցիալական նորմ. Ըստ այդմ, երբ մարդ ինչ-որ բան անվճար է ստանում, փոխադարձ պարտավորության ծանր զգացում է ապրում։ Պարզ ասած, նա ձգտում է մատուցել նմանատիպ ծառայություն։

Օգտագործեք Սիալդինի բացահայտումները սոցիալական ցանցերում բիզնես կապեր հաստատելու համար: Առաջարկեք օգնություն, մատուցեք ծառայություններ, և ձեր ջանքերը ժամանակի ընթացքում արդյունք կտան:

6. Մի ընդունեք մերժումը որպես անձնական մերժում

Շփվելուց հրաժարվելը կարող է հիասթափություն, շփոթություն և նույնիսկ դժգոհություն առաջացնել: Այնուամենայնիվ, մերժումները օնլայն կապի անբաժանելի մասն են, և դրանք միշտ չէ, որ կապված են անձնական որակների կամ հմտությունների հետ:

Զրուցակիցը կարող է զբաղված լինել, սահմանափակ ռեսուրսներ ունենալ կամ պարզապես համագործակցության սիներգիա չտեսնել։ Մերժումը մի ընդունեք որպես ձեր արժեքի կամ կարողությունների գնահատական։

Վալերի Գուտը՝ հոգեբանական գիտությունների թեկնածու, հարմարվողական ինտելեկտի տեսության մշակող, խորհուրդ է տալիս.

«Համբերությունը կարևոր հմտություն է սոց ցանցում: Նույնիսկ եթե մարդը հրաժարվել է շփվելուց կամ անտեսել է առաջարկը, դա չի նշանակում, որ անհնար է նրա նկատմամբ մոտեցում գտնել։

Միգուցե սխալ ժամանակ եք ընտրել, կամ ձեր զրուցակիցը հիվանդ է։ Փորձեք ավելի ուշ նորից գրել:

Եվ հետո՝ մեկ հակառակորդի մերժումը չի նշանակում, որ մյուսները նույնպես կհրաժարվեն։ Հաջողությունն ուղղակիորեն կապված է դրան հասնելու փորձերի քանակի հետ: Եթե ​​նույնիսկ ուղարկված հիսուն առաջարկների համար մեկ պատասխան ստանաք, սա արդեն կհարստացնի ձեր սոցիալական կապիտալը։

Միևնույն ժամանակ, գլխավորը մարդու վրա ճնշում չգործադրելն է, քանի որ յուրաքանչյուրն իրավունք ունի «ոչ» ասելու։ Եթե ​​մարդը չի շփվում, մասնագետները խորհուրդ են տալիս նրան հանգիստ թողնել»։

Ալինա Բաբաևան՝ PR մասնագետ, ձեռնարկատերերի համար բիզնես նախաճաշերի կազմակերպիչ, ասում է.

«Գործնական ծանոթություն հաստատելիս պետք է հասկանալ, քանի որ դուք հետաքրքրված եք կոնկրետ անձնավորությամբ, ամենայն հավանականությամբ, նա սոցիալապես ակտիվ է, ինչը նշանակում է, որ տվյալ պահին այլ մարդիկ հավակնում են նրա ուշադրությանը:

Ուստի խորհուրդ եմ տալիս հարգանքով վերաբերվել ձեր զրուցակցին։ Եթե ​​նա հետաքրքրված է ձեր առաջարկով, նա կպատասխանի: Եթե ​​ոչ, մի շարունակեք երկխոսությունը և ոչ մի դեպքում չփորձեք զզվեցնել նրան հաղորդագրությունների տեղատարափով։ Սա շահավետ համագործակցության չի բերի»։

Եզրակացություն՝ 11 խորհուրդ սոցիալական ցանցերում գործնական ծանոթությունների համար

  • Աշխարհի բնակչության կեսը օգտվում է սոցիալական ցանցերից։ Հետևաբար, տրամաբանական է դրանք օգտագործել գործնական կապեր հաստատելու համար՝ ներդրողներ, գործընկերներ, հաճախորդներ և աշխատակիցներ փնտրելու համար:
  • Մասնագետները խորհուրդ են տալիս ընտրել սոցիալական ցանցեր, որոնք հիմնականում ստեղծվել են բիզնես հաղորդակցության համար։
  • Կարևոր է նաև ճիշտ գրանցել ձեր հաշիվը: Դա տպավորություն է ստեղծում առցանց դաշտում։
  • Օգտակար է հավաքել տեղեկություն ապագա գործընկերների մասին՝ նախքան առաջին հաղորդագրությունը գրելը: Ամենահեշտը նրանց էջերն ուսումնասիրելն է։
  • Հաղորդակցման սկիզբը կարևոր է. Պետք է հավատարիմ մնանք գործարար տոնին։
  • Սոցիալական ցանցերում գործում է «փոխադարձ փոխանակման» սկզբունքը։ Սա նշանակում է պետք է մարդկանց ինչ-որ օգտակար բան առաջարկել նախքան օգնություն խնդրելը:
  • Եթե ​​հաղորդագրության պատասխանը լռություն է, մասնագետները խորհուրդ են տալիս չանհանգստանալ։ Մերժումը ցանցի բնական մասն է:
  • Համբավն օգնում է զարգացնել կապերը սոցիալական ցանցերում։ Վաստակեք այն առցանց իրադարձությունների միջոցով:
  • Որպեսզի կապերը չմոռանան, պահպանեք ոչ պաշտոնական հաղորդակցությունը: Շնորհավորեք ձեր ընկերներին տոների կամ կարևոր իրադարձությունների կապակցությամբ։
  • Պարբերաբար խոսեք ձեր աշխատանքի և ձեռքբերումների մասին ձեր էջում, որպեսզի փորձագետները իմանան, որ դուք ակտիվ մասնագետ եք, ով անընդհատ զարգանում է:
  • Միացեք համայնքներին և թեմատիկ խմբերին: Այնտեղ շատ համախոհներ ու ապագա գործընկերներ կգտնեք։
Կիսվել նյութով