ARMSME

Չեղարկված գործարքներ․ մերժումների միջոցով աճելու 5 եղանակ

Մերժված գործարքները յուրաքանչյուր վաճառողի աշխատանքի մի մասն են: Անփոփոխ ճշմարտություն. 90% դեպքերում գնորդը պատասխանում է «ոչ»:

Այնուամենայնիվ, շատերը չեն գիտակցում, որ հաջողությունն ու ձախողումը այնքան էլ հեռու չեն, որքան թվում է: Հրաժարվելը չի ​​նշանակում, որ ամեն ինչ կորած է. նույնիսկ եթե հաջողության դուռը հիմա փակ է, այն դեռ կարող է բացվել ապագայում: Ավելին, եթե վաճառողը որևէ մերժում չի ունենում, ուրեմն պարզապես բավարար առաջարկներ չի անում և դուրս չի գալիս իր հարմարավետության գոտուց:

Յուրաքանչյուր վաճառքի ղեկավարի նպատակն է օգնել իր աշխատակիցներին հաղթահարել ձախողման վախը և վստահություն ստեղծել նրանց մեջ հաջողության հասնելու համար, չնայած ձախողումներին:

Նախապատրաստեք աշխատակիցներին

Անհրաժեշտ է նախապատրաստել աշխատողներին նախքան դրանց հնչելը: Վաճառողները պետք է ավելի լավ ճանաչել իրենց գնորդներին և միշտ ձգտեն ավելի լավ իմանալ նրանց: Օրինակ, եթե ձեր հաճախորդը ասում է, որ օգտագործում է մրցակցի արտադրանքը, մի հապաղեք: Կենտրոնացեք մրցակցի առաջարկի թերությունների վրա և խոսեք այն մասին, թե ինչպես է ձեր արտադրանքը լուծում այդ խնդիրները:

Սովորեցրեք ձեր վաճառողներին ընդունել մերժումը ոչ թե որպես ձախողում, այլ որպես արժեքավոր տեղեկություն, հաճախորդին տալ պարզաբանող հարցեր և պատասխանել առարկություններին: Այսպիսով, ձեր վաճառողները կսովորեն չվհատվել նման դեպքերից:

Վերլուծեք չկայացած գործարքները

Վերլուծեք յուրաքանչյուր մանրասմանություն, գտեք մերժման իրական պատճառը: Այս կարևոր տեղեկությունը կօգնի ձեր թիմին ավելի լավ աշխատել: Հիշեցրեք ձեր աշխատակիցներին, որ ձախողումը վատ բան չէ, բայց վատ է նույն կերպ երկու անգամ ձախողվել: Մի քանի հարց տվեք:

  • Մրցակցի արժեքային առաջարկը ավելի՞ լավն էր, քան ձերը:
  • Արդյո՞ք վաճառողը իսկապես լիովին հասկացել է գնորդի խնդիրը:

Ձեր վաճառողները կարող են չունենալ այս հարցերի պատասխանները: Դա կօգնի վաճառողներին ավելի խորը հասկանալ, թե ինչ է տեղի ունեցել և ինչու, եթե դա այդպես է, խնդրեք նրանց խոսել դժգոհ հաճախորդների հետ. Բացի այդ, այս կերպ կստեղծվի հետադարձ կապ, որն անհրաժեշտ է սովորելու, աճելու և նոր հնարավորությունների պատրաստ լինելու համար:

Աճեք փորձի հիման վրա

Ձախողումը նույնպես տվյալներ է, և տվյալներն օգնում են ավելի լավ աշխատել: Յուրաքանչյուր ղեկավար պետք է սովորեցնի իր աշխատակիցներին լուծել իրենց հրատապ խնդիրները:

Մերժումները վաճառքի գործընթացի մի մասն են, բայց դրանք չպետք է խոչընդոտ հանդիսանան: Հենվեք տվյալների վրա ՝ ձեր հիմնական խնդիրները լուծելու համար:

Մտածեք հաջորդ քայլի մասին

Հաղթահարեք մերժումները ՝ կենտրոնանալով հաջորդ հնարավորության վրա: Մերժումներն ցավալի հետևանք են ունենում, երբ դուք ոչնչով չեք զբաղվում դրանք ուղղելու և կատարելագործվելու համար:

Հիմնական ռազմավարությունը, որը բոլոր ղեկավարները պետք է սովորեն, անընդհատ աճը և զարգացումն է: Կախված ձեր աճի ռազմավարությունից, դուք կարող եք խորանալ առանձին առևտրի վրա աշխատելու մեջ կամ հնարավորինս ընդլայնել ձեր հասանելիությունը:

Ակտիվ վաճառողները ժամանակ չունեն օրերով ցավալու բաց թողնված գործարքների համար: Վաճառողները, ովքեր շատ անելիքներ ունեն, հազիվ թե երկար ժամանակ տխրեն մեկ մերժումից: Ձեր թիմը կարող է տխուր լինել բաց թողնված գործարքների համար, բայց նրանք պետք է արագ անցնեն հաջորդ հասանելի հնարավորությանը՝ հաղթանակ գրանցելու համար:

Նույնիսկ եթե ձեզ մերժում են, շարունակեք աշխատել: Ձեր նպատակն է գտնել ճիշտ հաճախորդների և գործընկերների, այլ ոչ թե կնքել անօգուտ գործարքներ:

Տոնեք հաղթանակները և պարգևատրեք դրանց համար

Յուրաքանչյուր հաղթանակ ՝ մեծ թե փոքր, պետք է ինչ-որ կերպ նշել ։ Գտեք թիմի հաջողությունները նշելու ուղիներ և դուք կբարձրացնեք աշխատակիցների դրական վերաբերմունքը: Վաճառողներին ինքնավստահություն հաղորդելու համար նրանց հանձնարարեք մուտքագրել իրենց հաջողությունների ցուցակները: Վաճառողը, որը վրդովված է մի շարք մերժումներից, կարող է այդ ցուցակի միջոցով մոտիվացվել:

Որպես առաջնորդ, դուք պետք է պարբերաբար գովեք ձեր վաճառողներին: Որքան ավելի լավ ծանոթ լինեն գործարքը կնքելու համար դրական ամրապնդման զգացողությանը, այնքան ավելի մեծ կլինի հաջորդը հաջողությամբ կնքելու նրանց մոտիվացիան:

Թիմին աջակցելը ձեր պատասխանատվությունն է: Օգնեք աշխատակիցներին հասկանալ, որ մեծ կամ փոքր մերժումը աշխարհի վերջը չէ, այլ, ընդհակառակը, ավելի ուժեղ և ավելի լավը դառնալու հնարավորություն:

3 պարզ քայլ վերլուծելու համար ձախողված գործարքները

Բաց թողնված հնարավորությունները վերլուծելը օգտակար է բազմաթիվ պատճառներով, օրինակ.

  • Այն թույլ է տալիս սովորել և եզրակացություններ անել, այլ ոչ թե մեղավոր փնտրել:
  • Այն թիմին տալիս է արժեքավոր գիտելիք և փորձ, որը պետք է օգտագործվի ապագայում սխալներից խուսափելու համար:
  • Այն նպաստում է ավելի լավ հաղորդակցությանը վաճառքի ընթացքում և դրանից դուրս:
  • Դա օգնում է հասկանալ, թե որքան կարևոր է այլ գերատեսչությունների ներգրավումը:
  • Այն օգնում է նվազեցնել վաճառքի բարդությունը:
  • Հետ վերադառնալու և չստացված գործարքի շուրջ բանակցություններ վարելու գաղափարը կարող է անհետաքրքիր թվալ, բայց դա թույլ կտա ձեր ընկերությանը կառուցել իր մշակույթը աճի և զարգացման շուրջ: Սխալների մասին շշուկով խոսելու փոխարեն, մոտեցեք նրանց քննադատական ​​հայացքով և բաց քննարկեք, թե ինչն ու ինչպես պետք է բարելավվի:

Մենք առաջարկում ենք ձեզ երեք պարզ քայլ՝ վերլուծելու բաց թողնված հնարավորությունները, որոնք կօգնեն ձեզ հաղթահարել վախը:

Քայլ 1. Վերասահմանեք Ձեր Գնորդի անձը


Մի քայլ հետ գնացեք և վերագնահատեք վաճառքի գործընթացի ամենակարևոր մասերից մեկը՝ ձեր իդեալական գնորդին: Շատ ընկերություններ կարծում են, որ բավական է մեկ անգամ ստեղծել գնորդ պերսոնա(buyer persona) և առանց երկար մտածելու օգտագործել այն, սակայն դա մեծ սխալ է։ Թեև անձի նախնական զարգացումը մեկանգամյա գործունեություն է, այն պետք է կատարելագործվի, եթե վաճառքի թիմը մնա արդյունավետ:

Կորցրած գործարքը վերլուծելիս ինքներդ ձեզ տվեք հետևյալ հարցերը.

  • Ձեր գնորդի կերպարներից ո՞րն է կապված այս գործարքի հետ:
  • Ձեր թիմի հետ կիսվել եք նմանատիպ հաճախորդի մասին դեպքով կամ հաջողության պատմությունով: Եթե ​​ոչ, ինչո՞ւ ոչ։
  • Ինչպե՞ս եք անհատականացրել շփումը:
  • Կարո՞ղ էիք այլ կերպ վարվեl:

Պատասխանելով այս հարցերին, դուք ավելի շատ տեղեկություններ կհավաքեք ձեր թիրախային հաճախորդների մասին և կբացահայտեք այն, ինչ կարող եք փոխել կամ բարելավել: Այս տեղեկությունը օգտակար կլինի և՛ մարքեթինգի, և՛ վաճառքի թիմերի համար. կարող եք գտնել մի ցավալի կետ, որի մասին նախկինում չգիտեիք, կամ բացահայտեք, որ լիովին չեք հասկացել գնորդի կարիքները: Ամեն դեպքում, վերանայելով ձեր գնորդին, դուք կգնահատեք, թե արդյոք ձեր առկա վաճառքի գործընթացը ճիշտ է ձեզ համար:

Քայլ 2. Հոգեպես հետ գնացեք


Երբևէ կորցրել եք ձեր բնակարանը կամ մեքենայի բանալիները: Գուցե դուք նույնիսկ ունեք հատուկ սեղան, որտեղ դրանք միշտ թողնում եք, բայց երբեմն ինչ-որ բան շեղում է ձեր ուշադրությունը, և կարգը խաթարվում է: Ինչպե՞ս եք սովորաբար դրանք գտնում:

Ամենայն հավանականությամբ, դուք մտովի վերադառնում եք այն պահը, երբ բանալիները վերջին անգամ պահել եք ձեր ձեռքերում։ Նույն մոտեցումը վերաբերում է վաճառքին. մտովի հետ գնացեք և պարզեք, թե որ պահին գործարքը սկսեց փլուզվել:

Ինքներդ ձեզ տվեք հետևյալ հարցերը.

  • Դուք հետևե՞լ եք ձեր սովորական վաճառքի գործընթացին:
  • Եթե ​​այո, ի՞նչն աշխատեց, ինչը՝ ոչ:
  • Եթե ​​ոչ, ինչո՞ւ եք շեղվել դրանից։
  • Արդյո՞ք չեղարկված գործարքը սովորականից երկար տևեց:
  • Արդյո՞ք այն կանգ է առել որևէ կոնկրետ փուլում: Եթե ​​այո, ապա դրա հետ խնդիրներ հաճա՞խ են առաջանում:
  • Ե՞րբ և ինչպե՞ս եք վերաբերվել առարկություններին:
  • Դուք մտածե՞լ եք, որ այլ գործոններ, ինչպիսիք են գինը կամ մրցակիցների առաջարկները, կարող էին ազդել հաճախորդի բացասական որոշման վրա:
  • Վաճառքի գործընթացում կա՞ն քայլեր, որոնք կարող են կամ պետք է պատվիրակվեն այլ գերատեսչությունների մասնագետներին:

Այս հարցերի պատասխանները կարող են թվալ չափազանց ընդհանուր և նույնիսկ փիլիսոփայական, բայց դրանք աներևակայելի արժեքավոր տեղեկություններ են:

Եզրակացություն

Կյանքում և բիզնեսում հաջողությունն ու ձախողումը քայլում են ձեռք ձեռքի տված, և նրանք հաճախ ավելի մոտ են միմյանց, քան մենք կարծում ենք: Կարևոր է հասկանալ, որ ձախողումը վերջնակետ չէ, այլ միայն ժամանակավոր խոչընդոտ ձեր նպատակին հասնելու ճանապարհին: Յուրաքանչյուր փակ դուռ կարող է լինել նորը բացելու հնարավորություն, և կարևոր է կանգ չառնել։ Վաճառքի ղեկավարները առանցքային դեր են խաղում իրենց աշխատակիցներին աջակցելու գործում՝ օգնելով նրանց հաղթահարել ձախողման վախը և հավատալ իրենց կարողություններին: Միայն ձեր հարմարավետության գոտուց դուրս գալով և մարտահրավերներն ընդունելով կարող եք իսկապես հասնել ձեր ներուժին և հասնել հաջողության:

Կիսվել նյութով